Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Притрисане при около 1500 - 2000rpm на свободен ход?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    5,5/100 извънградско и 7,5/100 градско мисля, че е нормално и не не се "втелясвам" чак толкова, че да ме дразни това, пък и този диапазон от оборотомера в повечето случай го минавам доста бързо :D. Гаснене в движение няма, виж може да се каже, че ми се струва че върти малко повече отколкото трябва/ към 5-6 завъртане ми пали г/д /, но това може и да ми е от стария акумулатор - тая година ще правим 4 годинки! :DКолега "chaveto" не съм много в час с термина КТС - предимно потребител съм, по-малко майстор ще съм благодарен ако ми разясниш на шофьорски език какво е това чудо да знам какво да търса и имаш предвид дюзата за JTD ли да е 50 лв? Не е ли в пъти по скъпа?
    Fiat Bravo JTD '99

    Коментар


      #17
      КТС е диагностична програма на Бош. Втора употреба е толкова една дюза.

      Коментар


        #18
        Мерси за помоща!
        Fiat Bravo JTD '99

        Коментар


          #19
          Мисля, че добре знам за кое точно тресене става въпрос. Имам го същото. То е само на празен ход, колата иначе работи равномерно, не придърпва. Съединителят е за смяна, но и преди да стане за смяна - имах проблема. Някъде в тези обороти се получава резонанс на вибрациите и се усеща силно в цялата кола. Тампоните ми бяха много зле, с тях беше като без тях. След смяна на всички тампони на двигателя, това тресене значително намаля, да речем - от 100 на 30-35 %. Все още се усеща малко, но определено не е както преди. Тампоните, които сложих, са марка Birth. В момента, на година, са горе долу на нивото на оригиналните на 12 години. Все по-малко успокояват вибрациите, и съвсем скоро ще ги сменя пак, но само с оригинални. Може би проблемът е комплексен - дюзи, маховик, тампони. При мен след смяна на тампоните значително се подобри.

          Коментар


            #20
            Тресенето за което говори колегата не е от тампони. Вдигаш капака и започваш плавно да вдигаш оборотите, между 1500-2000 двигателя започва да се тресе.

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Мисля, че добре знам за кое точно тресене става въпрос. Имам го същото. То е само на празен ход, колата иначе работи равномерно, не придърпва. Съединителят е за смяна, но и преди да стане за смяна - имах проблема. Някъде в тези обороти се получава резонанс на вибрациите и се усеща силно в цялата кола. Тампоните ми бяха много зле, с тях беше като без тях. След смяна на всички тампони на двигателя, това тресене значително намаля, да речем - от 100 на 30-35 %. Все още се усеща малко, но определено не е както преди. Тампоните, които сложих, са марка Birth. В момента, на година, са горе долу на нивото на оригиналните на 12 години. Все по-малко успокояват вибрациите, и съвсем скоро ще ги сменя пак, но само с оригинални. Може би проблемът е комплексен - дюзи, маховик, тампони. При мен след смяна на тампоните значително се подобри.
              Колегата БО преди време ми беше обяснявал за заминал маховик и точно това беше описанието му. Тресе на около 1,500 об. и скапва тампоните на мотора (тогава гледах една Алфа JTD за покупка и тя беше точно така - тресяща и човека преди няколко месеца беше сменил тампоните). Около 300 лв. се намират маховици 2-ра употреба (1000 - нов). Може да се кара така докато не дойде време за съединителя, че с едно сваляне на кутията да се смени всичко.-------Update: Дано има и за по 120-130 лв, както твърди колега.
              Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 140+bhp

              Коментар


                #22
                vladev написа:
                ogi28b написа:
                Мисля, че добре знам за кое точно тресене става въпрос. Имам го същото. То е само на празен ход, колата иначе работи равномерно, не придърпва. Съединителят е за смяна, но и преди да стане за смяна - имах проблема. Някъде в тези обороти се получава резонанс на вибрациите и се усеща силно в цялата кола. Тампоните ми бяха много зле, с тях беше като без тях. След смяна на всички тампони на двигателя, това тресене значително намаля, да речем - от 100 на 30-35 %. Все още се усеща малко, но определено не е както преди. Тампоните, които сложих, са марка Birth. В момента, на година, са горе долу на нивото на оригиналните на 12 години. Все по-малко успокояват вибрациите, и съвсем скоро ще ги сменя пак, но само с оригинални. Може би проблемът е комплексен - дюзи, маховик, тампони. При мен след смяна на тампоните значително се подобри.
                Колегата БО преди време ми беше обяснявал за заминал маховик и точно това беше описанието му. Тресе на около 1,500 об. и скапва тампоните на мотора (тогава гледах една Алфа JTD за покупка и тя беше точно така - тресяща и човека преди няколко месеца беше сменил тампоните). Около 300 лв. се намират маховици 2-ра употреба (1000 - нов). Може да се кара така докато не дойде време за съединителя, че с едно сваляне на кутията да се смени всичко.
                Къде ги гледате тия маховици по 300лв втора ръка.... Средната цена 2-ра ръка е около 120-30лв или поне аз на такива съм случвал.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар

                Working...
                X