5,5/100 извънградско и 7,5/100 градско мисля, че е нормално и не не се "втелясвам" чак толкова, че да ме дразни това, пък и този диапазон от оборотомера в повечето случай го минавам доста бързо :D. Гаснене в движение няма, виж може да се каже, че ми се струва че върти малко повече отколкото трябва/ към 5-6 завъртане ми пали г/д /, но това може и да ми е от стария акумулатор - тая година ще правим 4 годинки! :DКолега "chaveto" не съм много в час с термина КТС - предимно потребител съм, по-малко майстор ще съм благодарен ако ми разясниш на шофьорски език какво е това чудо да знам какво да търса и имаш предвид дюзата за JTD ли да е 50 лв? Не е ли в пъти по скъпа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Притрисане при около 1500 - 2000rpm на свободен ход?!
Collapse
X
-
Мисля, че добре знам за кое точно тресене става въпрос. Имам го същото. То е само на празен ход, колата иначе работи равномерно, не придърпва. Съединителят е за смяна, но и преди да стане за смяна - имах проблема. Някъде в тези обороти се получава резонанс на вибрациите и се усеща силно в цялата кола. Тампоните ми бяха много зле, с тях беше като без тях. След смяна на всички тампони на двигателя, това тресене значително намаля, да речем - от 100 на 30-35 %. Все още се усеща малко, но определено не е както преди. Тампоните, които сложих, са марка Birth. В момента, на година, са горе долу на нивото на оригиналните на 12 години. Все по-малко успокояват вибрациите, и съвсем скоро ще ги сменя пак, но само с оригинални. Може би проблемът е комплексен - дюзи, маховик, тампони. При мен след смяна на тампоните значително се подобри.
Коментар
-
ogi28b написа:Мисля, че добре знам за кое точно тресене става въпрос. Имам го същото. То е само на празен ход, колата иначе работи равномерно, не придърпва. Съединителят е за смяна, но и преди да стане за смяна - имах проблема. Някъде в тези обороти се получава резонанс на вибрациите и се усеща силно в цялата кола. Тампоните ми бяха много зле, с тях беше като без тях. След смяна на всички тампони на двигателя, това тресене значително намаля, да речем - от 100 на 30-35 %. Все още се усеща малко, но определено не е както преди. Тампоните, които сложих, са марка Birth. В момента, на година, са горе долу на нивото на оригиналните на 12 години. Все по-малко успокояват вибрациите, и съвсем скоро ще ги сменя пак, но само с оригинални. Може би проблемът е комплексен - дюзи, маховик, тампони. При мен след смяна на тампоните значително се подобри.Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 140+bhp
Коментар
-
vladev написа:ogi28b написа:Мисля, че добре знам за кое точно тресене става въпрос. Имам го същото. То е само на празен ход, колата иначе работи равномерно, не придърпва. Съединителят е за смяна, но и преди да стане за смяна - имах проблема. Някъде в тези обороти се получава резонанс на вибрациите и се усеща силно в цялата кола. Тампоните ми бяха много зле, с тях беше като без тях. След смяна на всички тампони на двигателя, това тресене значително намаля, да речем - от 100 на 30-35 %. Все още се усеща малко, но определено не е както преди. Тампоните, които сложих, са марка Birth. В момента, на година, са горе долу на нивото на оригиналните на 12 години. Все по-малко успокояват вибрациите, и съвсем скоро ще ги сменя пак, но само с оригинални. Може би проблемът е комплексен - дюзи, маховик, тампони. При мен след смяна на тампоните значително се подобри.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар