Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Притрисане при около 1500 - 2000rpm на свободен ход?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Притрисане при около 1500 - 2000rpm на свободен ход?!

    Здравейте колеги, днес ми направи впечатление, че като форсирах двигателя и задържах оборотите около диапазона 1500 - 1700 об. усетих, че колата започна да тресе усезаемо. При по-ниски и по-високи обороти / след 2000 нагоре/ това тресене изчезва.Въпроса ми е има ли го и при вас или се дължи на заминал тампон на двигателя? Забравих да спомена, двигателя е 1.9 JTD
    Fiat Bravo JTD '99

    #2
    Маховик се моли да не е , тампона на празен ход, трудно ще го уловиш.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      а повече черен пушек от ауспуха забелязваш ли

      Коментар


        #4
        Не, двигателя работи на часовник, пушек виждам в огледалото само нощно време при рязко настъпване докрай и то когато някой кара зад мен. Еmzo, при потегляне без газ с леко отпускане на съединителя не ми притриса - не е ли това основния симптом за маховика? А ако случайно е възможно да е той, без разглабяне на скоростната кутия за да се уверя на 100% няма да мина нали?
        Fiat Bravo JTD '99

        Коментар


          #5
          проблема е от дюзите и при мене го има същото гадно тресене а като караш на първа с 1500-1700об колата придръпва ли?при мене придръпва
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            ето че колегата nsn ме изпревари с отговора-пикаеща дюза(и) е причината за лекото прекъсване,а има и вариант ,ако придърпва това да е от потенциометъра на педала на газта

            Коментар


              #7
              Дюза и при мен беше така преди да ги стендовам.

              Коментар


                #8
                Извинете за което,но да попитам в тая тема,защото виждам има колеги след като са си стендовали дюзите са оправили досадното придъпване .Преди два месеца си купих Опел Вектра 1.6 16в бензин/метан. На бензин горе-долу в тези обороти предърпва зверски.Вчера установих,че четвъртата и дюза направо налива в цилиндъра бензин,като за секунди мокри свеща и той спира работа,докато не изкарам и прогоря свеща със бензин/кореселин.Отново се извинявам,че пиша за друга бензинова кола в раздел ’дизел’,но искам и вашето мнение дали предъпването е от нея?
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #9
                  itan75 написа:
                  Извинете за което,но да попитам в тая тема,защото виждам има колеги след като са си стендовали дюзите са оправили досадното придъпване .Преди два месеца си купих Опел Вектра 1.6 16в бензин/метан. На бензин горе-долу в тези обороти предърпва зверски.Вчера установих,че четвъртата и дюза направо налива в цилиндъра бензин,като за секунди мокри свеща и той спира работа,докато не изкарам и прогоря свеща със бензин/кореселин.Отново се извинявам,че пиша за друга бензинова кола в раздел ’дизел’,но искам и вашето мнение дали предъпването е от нея?
                  Мисля че сам си си отговорил...Ако все още имаш съмнения - запитай се следното: Нормално ли е поведението на тази дюза? След като отстраниш този толкова явен проблем може да се мисли за други евентуално.
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    И при мен имаше този проблем, но след смяна на разпръсквачи и сачмите в дюзите всичко заспа вече 2 години.

                    Коментар


                      #11
                      Ахам, мерси колеги,а в цифри може ли да ми кажете горе долу за какво става на въпрос за да се подготвя психически и някой свестен майстор в Плевенския регион евентуално?И другото да попитам, този проблем може ли да доведе до нещо фатално за двигателя да знам дали да си го слагам за приоритетна цел или най-много да се дозапушат след време? Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
                      Fiat Bravo JTD '99

                      Коментар


                        #12
                        Проблема не е, че дюзата/дюзите са запушени. Проблема е, че бяга прехода между режимите. Защото ако има запушване..... ще го прави постоянно.Закачи я на КТС за да видиш корекцията (ако може да се види) така най лесно може да се ориентираш към коя дюза да се насочиш. Също така направи и теста с обратното гориво, ако някоя дюза връща много направо я смени. *******002 преди година бяха по 50лв. Иначе разпръсквачи и сачми около 300лв за 4-те.

                        Коментар


                          #13
                          нищо не сменявай докато не започне да гасне в движение или започне да пали трудно моята е така вече 96000км е ако имаш излишни пари ремонтирай но фаида няма
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            Доста хора познавам, които карат с този проблем и на никой не му се е счупил мотора, така че ако не те дразни си карай така.

                            Коментар


                              #15
                              Не си създавай главоболия и разходи. Щом не ти гори повече нафта, игнорирай го!
                              Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                              Коментар

                              Working...
                              X