Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предварение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предварение

    Здравейте, Днес на диагностиката ми казаха че колата ми е имала предварение само 3 градуса на празен ход а са необходими 10. Бутнах от колелото пълно предварение но пак е на 3 градуса, регулиран е ТПС на 10 градуса на празен ход и въпроса ми е : От къде да си бутна останалите 7 градуса и необходимо ли е това? Сега като дадох това предварение а и още иска колата стана малко по лека като че ли но и разхода по Уред се увеличи.
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    #2
    От ГНП чрез завъртане (при старите дизели така става)
    Fiat Punto 1,7 td
    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

    Коментар


      #3
      Ако колата е тази от подписа, няма как да промениш предварението ръчно. Определя го ЕКУ -то и чрез авансаторния клапан на помпата го коригира в необходимото положение. Ако има проблем с работата на ДВГ, свързан с момента на впръскване на горивото, то той е в някой датчик. Най-добре е да възстановиш положението на "колелото" което си въртял, за да може ЕКУ да си върши работата. Сподели какви са ти оплакванията, за да опитаме да те насочим в павилната посока.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Dido дали не даваш прекалено големи ,,правомощия,,на ЕКУ на този мотор?
        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

        Коментар


          #5
          Колата мина на диагностика. Грешки няма. предварение на празен ход 3 градуса, ТПС 20 %. Нагласиха ТПС 10% и даваме още превдарение за да стане на 10 градуса но неиска и да се покачва предварението/остана си на 3/. След пълното предварение и ТПС-а колата стана малко по динамична и взе по леко да се форсирва по лека като че ли.
          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
          харчи: DOSTA

          Коментар


            #6
            И аз щах да попитам да не би да няма значение как ще я зацепим.Нали има компютър той да си ги наместава там центровките както трябва. :D Поздрави!

            Коментар


              #7
              Ах този специалист пак ме хвана на тясно.
              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
              харчи: DOSTA

              Коментар


                #8
                avent написа:
                Ах този специалист пак ме хвана на тясно.
                От колко време ти казвам да не се занимаваш със глупости???Омръзна ми да те каня на гости,ще взема аз да дойда!!!Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  И аз щах да попитам да не би да няма значение как ще я зацепим.Нали има компютър той да си ги наместава там центровките както трябва. :D Поздрави!
                  Предполагам че това е за мен :D Предполагам също и че щом промяната на статичния аванс не се отразява по никакъв начин, явно остава да се търси проблема в управлението на динамичния аванс, или още едно място ... за сега няма да го казвам. Успех !
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Dido_Lyubenov написа:
                    specialista написа:
                    И аз щах да попитам да не би да няма значение как ще я зацепим.Нали има компютър той да си ги наместава там центровките както трябва. :D Поздрави!
                    Предполагам че това е за мен :D Предполагам също и че щом промяната на статичния аванс не се отразява по никакъв начин, явно остава да се търси проблема в управлението на динамичния аванс, или още едно място ... за сега няма да го казвам. Успех !
                    Надявам се не се засягаш,че от време на време са закачам с теб! Нищо лично приятел! А колегата е от тези "дето знаят що ги бият"! Накрая ще ида до Търново и ще се направим на войводи из балкана,че чак ще се разчуе!

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      Dido_Lyubenov написа:
                      specialista написа:
                      И аз щах да попитам да не би да няма значение как ще я зацепим.Нали има компютър той да си ги наместава там центровките както трябва. :D Поздрави!
                      Предполагам че това е за мен :D Предполагам също и че щом промяната на статичния аванс не се отразява по никакъв начин, явно остава да се търси проблема в управлението на динамичния аванс, или още едно място ... за сега няма да го казвам. Успех !
                      Надявам се не се засягаш,че от време на време са закачам с теб! Нищо лично приятел! А колегата е от тези "дето знаят що ги бият"! Накрая ще ида до Търново и ще се направим на войводи из балкана,че чак ще се разчуе!
                      Няма проблем . :D
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        А поради каква причина не ми стига аванса за 10 градуса?
                        Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                        харчи: DOSTA

                        Коментар


                          #13
                          Първо, правилно ли е зацепена помпата ? Центровката на "статичния" аванс правилна ли е ? Чува ли се авансаторния клапан да работи, при работа на празен ход на ДВГ ? Подава ли вярна информация датчика на коляновия вал ? Работи ли датчика на първа дюза ? Попитай колегата specialista, как се прави центровка на помпата, и я направи както трябва на твоя ДВГ, но провери и зацепването на ангренажа дали е правилно. След това вече може да се търси друг проблем, но не забравяй, че трябва да чуваш авансаторния клапан, когато ДВГ работи на празен ход.П.П. Аз се поразрових из документацията която имам, никъде не видях да пише, че трябва на ппразен ход да има 10 градуса предварение ? За ТД75 и ТД125 са посочени градусите, но за ТД100 пише че ги управлява ЕКУ. То за това и ТД100 работи тихо на празен ход, а не трака като трактор.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            Не разбрах на ТД125 какво пише за управлението?

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              Не разбрах на ТД125 какво пише за управлението?
                              Ето това, но ако греша, приемам забележка :
                              Прикачени файлове
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X