Здравейте, Днес на диагностиката ми казаха че колата ми е имала предварение само 3 градуса на празен ход а са необходими 10. Бутнах от колелото пълно предварение но пак е на 3 градуса, регулиран е ТПС на 10 градуса на празен ход и въпроса ми е : От къде да си бутна останалите 7 градуса и необходимо ли е това? Сега като дадох това предварение а и още иска колата стана малко по лека като че ли но и разхода по Уред се увеличи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предварение
Collapse
X
-
Ако колата е тази от подписа, няма как да промениш предварението ръчно. Определя го ЕКУ -то и чрез авансаторния клапан на помпата го коригира в необходимото положение. Ако има проблем с работата на ДВГ, свързан с момента на впръскване на горивото, то той е в някой датчик. Най-добре е да възстановиш положението на "колелото" което си въртял, за да може ЕКУ да си върши работата. Сподели какви са ти оплакванията, за да опитаме да те насочим в павилната посока.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колата мина на диагностика. Грешки няма. предварение на празен ход 3 градуса, ТПС 20 %. Нагласиха ТПС 10% и даваме още превдарение за да стане на 10 градуса но неиска и да се покачва предварението/остана си на 3/. След пълното предварение и ТПС-а колата стана малко по динамична и взе по леко да се форсирва по лека като че ли.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
specialista написа:И аз щах да попитам да не би да няма значение как ще я зацепим.Нали има компютър той да си ги наместава там центровките както трябва. :D Поздрави!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:specialista написа:И аз щах да попитам да не би да няма значение как ще я зацепим.Нали има компютър той да си ги наместава там центровките както трябва. :D Поздрави!
Коментар
-
specialista написа:Dido_Lyubenov написа:specialista написа:И аз щах да попитам да не би да няма значение как ще я зацепим.Нали има компютър той да си ги наместава там центровките както трябва. :D Поздрави!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Първо, правилно ли е зацепена помпата ? Центровката на "статичния" аванс правилна ли е ? Чува ли се авансаторния клапан да работи, при работа на празен ход на ДВГ ? Подава ли вярна информация датчика на коляновия вал ? Работи ли датчика на първа дюза ? Попитай колегата specialista, как се прави центровка на помпата, и я направи както трябва на твоя ДВГ, но провери и зацепването на ангренажа дали е правилно. След това вече може да се търси друг проблем, но не забравяй, че трябва да чуваш авансаторния клапан, когато ДВГ работи на празен ход.П.П. Аз се поразрових из документацията която имам, никъде не видях да пише, че трябва на ппразен ход да има 10 градуса предварение ? За ТД75 и ТД125 са посочени градусите, но за ТД100 пише че ги управлява ЕКУ. То за това и ТД100 работи тихо на празен ход, а не трака като трактор.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар