Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Едно малко въпрсче относно турбинката на Fiat Bravo JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    То и да ги увеличиш, уейстгейта пак ще отвори на 1,05 бара и пак няма да се дигне налягането, най-много по-рано да докараш 1 бар. Решението е много по-лесно и става за 30-40 лв.
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      ivel написа:
      много ми е интересно как и вдигате налягането като няма как това да стане
      ivel написа:
      евентуално на теория ако увеличиш скоростта на изгорелите газове, а от там и оборотите на турбото,съответно и налягането
      Ама ти сериозно ли .............

      Коментар


        #18
        ...бустконтролер,но за 30-40 лв ще е некво менте
        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

        Коментар


          #19
          пишем си празни думи-няма как да се качи налягането на турбото на jtd 105.единственото е механично- да се сложи по силна пружина на разтоварващия клапан,но няма да постигнем по-голямо налягане в ниските и средни обороти а във високите което не ни устройва кой знае колко.виж за стилото-да то е с променлива геометрия и там е друга мая

          Коментар


            #20
            ivel написа:
            пишем си празни думи-няма как да се качи налягането на турбото на jtd 105.единственото е механично- да се сложи по силна пружина на разтоварващия клапан,но няма да постигнем по-голямо налягане в ниските и средни обороти а във високите което не ни устройва кой знае колко.виж за стилото-да то е с променлива геометрия и там е друга мая
            Оборотите нямат чак такова значение за налягането ! Защо се заблуждавате така тъпо ? Ако беше до обороти, щяха да го вържат това турбо на ангренажния ремък. Турбото вдига налягане според натотаварването на ДВГ. Точно за това е "боднато" на изпускателния колектор. И до колкото знам, турбото на JTD105 е същото като на TD100, което значи че трябва да вдига до 1,05 бара при натоварен ДВГ с обороти = 2500 об/мин. Това ще рече че ако му натегнеш разтоварващия клапан, при тези обороти може и да превишиш това налягане, да не говорим какво би се случило при 3500 - 4000 об/мин при натоварен ДВГ. Така че има вероятност някой нещо да е барнал, за да върви повече.П.П. А максималното налягане - 1,05 бара може да се достигне и при по-ниски обороти Зависи как го товариш.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              ivel написа:
              пишем си празни думи-няма как да се качи налягането на турбото на jtd 105.единственото е механично- да се сложи по силна пружина на разтоварващия клапан,но няма да постигнем по-голямо налягане в ниските и средни обороти а във високите което не ни устройва кой знае колко.виж за стилото-да то е с променлива геометрия и там е друга мая
              Айде пак да си помислиш,а Ако искаш да ти направя клипче с показанията на буустметъра и лог с данните от МАП сензора ПС:Не е лошо да се запознаеш с устройството и видовете бууст контролери.ПС2:Също няма да е лошо да се запознаеш по-детайлно с клапанът който отваря и затваря гейта.ПС3:Сега да не вземеш и ти да ми се обидиш че нещо напоследък май ще излезе че съм голям грубиянин

              Коментар


                #22
                Само да вметна че аз таз турбинка съм я пържил с шунтиран гейт и си прави макс 1.45-1.5 бара при 2500 оборота и 1.2-1.25 бара при 4000+ оборота.Повичи и да искати ни можи ПС:Разбира се за кратко.Само за проба на възможностите й

                Коментар


                  #23
                  аз съм много добре запознат и си твърдя че при ремап не можеш да вдигнеш налягането на турбото и пак ти казвам че това може да стане само механично.освен това не ми казвай за логове от мапа защото може да са доста неточни.клапана пък ми е пределно ясно как работи защото много такива съм чистил и полирал леглата им.а ти като знаеш как е напиши какво точно си направил за да вдигнеш налягането,на колко бара си го вдигнал и т.н.

                  Коментар


                    #24
                    ivel написа:
                    че при ремап не можеш да вдигнеш налягането на турбото
                    Само да те поправя малко.Не при а с ремап.Ми че къде и кой твърди че с ремап(софтуерна модификация на ори файла) може да се вдигне налягането на това турбо Май ти се опитваше да кажеш такова нещо там със скоростта на изгорелите газове Дори и най-малкото дете,фен на Фиат, знае че това турбо е с фиксирана геометрия,с вграден гейт и не се управлява по никакъв начин от ЕКУ-то.Клапанът който отваря и затваря гейта(който ти е пределно ясен как и защо работи) бачка на налягане което се взима от студената част на турбото.
                    ivel написа:
                    аз съм много добре запознат
                    ivel написа:
                    клапана пък ми е пределно ясно как работи защото много такива съм чистил и полирал леглата им.
                    Супер.На теб всичко ти е ясно и всичко можеш.Евалата
                    ivel написа:
                    напиши какво точно си направил за да вдигнеш налягането,на колко бара си го вдигнал и т.н.
                    Ама четеш ли темите като хората или проста така като видиш една две думи и вече знаеш всичко и направо пишеш.Написал съм на колко съм я надул,пък и няколко човека ти подсказах по какъв начин съм го направил.Сега специално за теб повтарям : С механичен бууст контролер,на 1.2 бара Поздрави :P

                    Коментар


                      #25
                      @ivel1. Никой не е писал, че става с ремап вдигането на налягането.2. danzel-jtd вече ти написа с какво се прави.Не знам за какво изобщо го обсъждаме това, при положение че решението с бууст контролер е достатъчно елементрано и известно. Ако цъкнеш в гугъла сигурно ще ти излязат 5000000 теми как става.Слагаш си един бууст контролер и това е. Няма нищо теоретично и свързано с газовете и тем подобни.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #26
                        а сега ти прочети добре темата-човека пита дали при ремап се скапвам по-бързо турбината,а повечето му отговаряте с да,с изключение на емо

                        Коментар


                          #27
                          ivel написа:
                          а сега ти прочети добре темата-човека пита дали при ремап се скапвам по-бързо турбината,а повечето му отговаряте с да,с изключение на емо
                          Я дай аз да я мапна пък да видим дали няма да хвърли турбината А сега ти прочети темата където беше написано, че ако се мапне така, че горенето да продължава към турбината................ турбината ще даде фира. Нали знаеш, че турбиниран мотор като му даваш зор и после трябва да поработи малко по така за да не замине турбината. Защото всичко се е нагряло жестоко и като загасиш мотора с жестоко нагрята турбина и маслото вътре се спича, след това запушва. А спеклото става на абразив и драска......................И да не ми се разсърдиш, от раздел общи съм яхнал метлата и затова мога да пиша по грубо

                          Коментар


                            #28
                            от написаното става ясно повече пържене и неправилната експлоатация на мотора скапва турбото,а не софтуерната модификация.вчера шитнах 1749в на колега от форума (много безаварийни километри)която бях сложил на тд100.и ако щете вярвайте от светофара на бул.България и Т.Каблешков до Дженеръс ауто бях със 160.сега съм с друг мотор жтд стоков и е немислимо това да се получи почва да ми липсва турбинката.така че карай си колата колега само с хубаво масло(5в40 слагах и на тд-то и на жтд-то сега Кастрол) и я оставяй да работи на място поне 5мин. след натоварване.поздрави на всички и както е казал поета "Make love-not риболов".

                            Коментар


                              #29
                              просто не можем да се разберем.човека се притеснява че при чипосването както е писал са му качили и налягането на турбото и съответно че тя ще дрисне по-бързо.а това софтуерно няма как да стане.надали някой е слагал бууст контролер,а чавето е прав -ако софтуерно е променен ъгъла на впръскване в закъснение,то газовете ще излизат с по-голяма температура от изпускателния тракти ще загряват повече турбото ,съответно -по-малък живот,но и това не вярвам някой да го е направил,макар че какво ли не съм виждал

                              Коментар


                                #30
                                @ivel,абе ти си като котките По гръб не падаш .Опасен си ей Просто съвета ми към теб е да четеш по-внимателно преди да пишеш.Не се заяждам.Спирам да пиша в тая тема,щото май ще се окаже(то аз си знам де ) че нищо не разбирам.Айде със здраве да си карате машините ПС:
                                ivel написа:
                                човека се притеснява че при чипосването както е писал са му качили и налягането на турбото
                                Никъде няма казано токаво нещо.Ето какво е казал колегата
                                кристин написа:
                                му е сложил чип,който свалял малко разхода на горивото,но пък с този чип по-бързо си заминавала турбинката.
                                Опитахме се да ти обясним как с по-агресивен мап без да се вдига налягането на турбото то може да дрисне много бързо ама ти не та не

                                Коментар

                                Working...
                                X