То и да ги увеличиш, уейстгейта пак ще отвори на 1,05 бара и пак няма да се дигне налягането, най-много по-рано да докараш 1 бар. Решението е много по-лесно и става за 30-40 лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Едно малко въпрсче относно турбинката на Fiat Bravo JTD 105
Collapse
X
-
пишем си празни думи-няма как да се качи налягането на турбото на jtd 105.единственото е механично- да се сложи по силна пружина на разтоварващия клапан,но няма да постигнем по-голямо налягане в ниските и средни обороти а във високите което не ни устройва кой знае колко.виж за стилото-да то е с променлива геометрия и там е друга мая
Коментар
-
ivel написа:пишем си празни думи-няма как да се качи налягането на турбото на jtd 105.единственото е механично- да се сложи по силна пружина на разтоварващия клапан,но няма да постигнем по-голямо налягане в ниските и средни обороти а във високите което не ни устройва кой знае колко.виж за стилото-да то е с променлива геометрия и там е друга маяОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:пишем си празни думи-няма как да се качи налягането на турбото на jtd 105.единственото е механично- да се сложи по силна пружина на разтоварващия клапан,но няма да постигнем по-голямо налягане в ниските и средни обороти а във високите което не ни устройва кой знае колко.виж за стилото-да то е с променлива геометрия и там е друга мая
Коментар
-
аз съм много добре запознат и си твърдя че при ремап не можеш да вдигнеш налягането на турбото и пак ти казвам че това може да стане само механично.освен това не ми казвай за логове от мапа защото може да са доста неточни.клапана пък ми е пределно ясно как работи защото много такива съм чистил и полирал леглата им.а ти като знаеш как е напиши какво точно си направил за да вдигнеш налягането,на колко бара си го вдигнал и т.н.
Коментар
-
ivel написа:че при ремап не можеш да вдигнеш налягането на турботоivel написа:аз съм много добре запознатivel написа:клапана пък ми е пределно ясно как работи защото много такива съм чистил и полирал леглата им.ivel написа:напиши какво точно си направил за да вдигнеш налягането,на колко бара си го вдигнал и т.н.
Коментар
-
@ivel1. Никой не е писал, че става с ремап вдигането на налягането.2. danzel-jtd вече ти написа с какво се прави.Не знам за какво изобщо го обсъждаме това, при положение че решението с бууст контролер е достатъчно елементрано и известно. Ако цъкнеш в гугъла сигурно ще ти излязат 5000000 теми как става.Слагаш си един бууст контролер и това е. Няма нищо теоретично и свързано с газовете и тем подобни.
Коментар
-
ivel написа:а сега ти прочети добре темата-човека пита дали при ремап се скапвам по-бързо турбината,а повечето му отговаряте с да,с изключение на емо
Коментар
-
от написаното става ясно повече пържене и неправилната експлоатация на мотора скапва турбото,а не софтуерната модификация.вчера шитнах 1749в на колега от форума (много безаварийни километри)която бях сложил на тд100.и ако щете вярвайте от светофара на бул.България и Т.Каблешков до Дженеръс ауто бях със 160.сега съм с друг мотор жтд стоков и е немислимо това да се получи почва да ми липсва турбинката.така че карай си колата колега само с хубаво масло(5в40 слагах и на тд-то и на жтд-то сега Кастрол) и я оставяй да работи на място поне 5мин. след натоварване.поздрави на всички и както е казал поета "Make love-not риболов".
Коментар
-
просто не можем да се разберем.човека се притеснява че при чипосването както е писал са му качили и налягането на турбото и съответно че тя ще дрисне по-бързо.а това софтуерно няма как да стане.надали някой е слагал бууст контролер,а чавето е прав -ако софтуерно е променен ъгъла на впръскване в закъснение,то газовете ще излизат с по-голяма температура от изпускателния тракти ще загряват повече турбото ,съответно -по-малък живот,но и това не вярвам някой да го е направил,макар че какво ли не съм виждал
Коментар
-
@ivel,абе ти си като котките По гръб не падаш .Опасен си ей Просто съвета ми към теб е да четеш по-внимателно преди да пишеш.Не се заяждам.Спирам да пиша в тая тема,щото май ще се окаже(то аз си знам де ) че нищо не разбирам.Айде със здраве да си карате машините ПС:ivel написа:човека се притеснява че при чипосването както е писал са му качили и налягането на турботокристин написа:му е сложил чип,който свалял малко разхода на горивото,но пък с този чип по-бързо си заминавала турбинката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар