Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Едно малко въпрсче относно турбинката на Fiat Bravo JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Едно малко въпрсче относно турбинката на Fiat Bravo JTD 105

    Наскоро си купих един Fiat JTD 105 и човека от,който го купих каза,че му е сложил чип,който свалял малко разхода на горивото,но пък с този чип по-бързо си заминавала турбинката. Има ли нещо вярно във всичките тези неща ? Основната ми мисъл е дали няма да ми се съсипе турбинката?

    #2
    С чип и без чип - като настъпваш повече - ще се съсипе по-бързо и турбината, и двигателят. Ако не настъпваш повече - няма. Драсни и някое ясно и описателно заглавие, моля!

    Коментар


      #3
      Животът на турбината може да се скъси само след кофти ремап. Иначе това, което убива турбината няма много общо с чипа. Само със софтуерна намеса трудно може да се подложи на такъв товар, че да даде фира бързо... по-скоро може да се притесняваш за съединител ако е агресиван мода.
      Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

      Коментар


        #4
        Aко замине точно тази турбина, ще е защото и дошло времето, а не от ремапа, освен ако някой не е пипал там долу една врътка
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          от ремапа не може да се съсипе турбото както е казал и емо,защото не можеш да промениш нищо по нейните параметри-тя не е с променлива геометрия,а с фиксирана.това до някъде е плюс

          Коментар


            #6
            Принцпно е така, само че с едно изключение. Мапа най-често може да скапе турбината защото вдига налягането на повече, от колкото тя може да работи безопастно и в крайна сметка се чупи. При jtd 105 този проблем го няма, защото турбината не се управлява от компа.Другия проблем е валиден за всички турбини, независимо дали са внт или не и дали се управляват от компа или не.Ако се вдигне прекалено много времето за пръскане, горивото не изгаря само в цилиндъра, а доизгаря в колекторите. От там колектора и турбината може да прегреят и да си заминат. Има някои "велики мапери" които за съжаление работят точно по този начин.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              Едно малко въпрсче относно турбинката на Fiat Bravo JTD 105

              кристин написа:
              Наскоро си купих един Fiat JTD 105 и човека от,който го купих каза,че му е сложил чип,който свалял малко разхода на горивото,но пък с този чип по-бързо си заминавала турбинката. Има ли нещо вярно във всичките тези неща ? Основната ми мисъл е дали няма да ми се съсипе турбинката?

              Коментар


                #8
                Да, вярно е, хвърляй го чипа.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  по-добре е по принцип монтаж на водородна клетка-30пр по- нисък рзаход и отново 30пр по-голяма мощност.негативни последствия за мотора-никакви.отработилите газове даже отговарят на евро8

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    по-добре е по принцип монтаж на водородна клетка-30пр по- нисък рзаход и отново 30пр по-голяма мощност.негативни последствия за мотора-никакви.отработилите газове даже отговарят на евро8
                    И като се събудиш двата пръста в контакта и газа ти светка

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Да, вярно е, хвърляй го чипа.
                      Ееее, не така де Това за кеото говоря са крайни варианти за пръскане 20-30 градуса след ГМТ. Масово чиповете ги правят за до около 10-12, така че едва ли ще има проблем, а и тази смотана турбина на jtd 105 не струва повече от 200 лв.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #12
                        Абе не я обиждайте толкова турбинката Аз вече от доста време я карам на 1.2 бара и още не е дриснала.Само мога да кажа че по-скоро ще дрисне от скапан софт(Влади знае какво имам в предвид) от колкото от малко повишено налягане.Карам я само с масло 5W-40.За тоя тормоз дето й хвърлям си държи.А че е малка, малка е.Можеха да сложат едно ГТ1749В ама пък много често трябваше да го сменяме и ремонтираме За всичко си има причина.Нищо не е направено ей така щот някой конструктор така го кефи ПС:още продължавам да твърдя че на този мотор jtd105 с чип за повишаване на мощността няма как да падне разхода и то в порядъка 0.5-1.5 литра както твърдят някои ПС2:Христос воскресе :P

                        Коментар


                          #13
                          много ми е интересно как и вдигате налягането като няма как това да стане.даже лоста на разтоварващия клапан не може да се регулира,

                          Коментар


                            #14
                            Е нито един начин ли не се сещаш.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              евентуално на теория ако увеличиш скоростта на изгорелите газове, а от там и оборотите на турбото,съответно и налгането,но минимално

                              Коментар

                              Working...
                              X