Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Става ли смяна на двигател 1.9тд 100коня с 2.4жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Става ли смяна на двигател 1.9тд 100коня с 2.4жтд

    Здравейте искам да попитам имам Марея 1.9тд 100коня може ли да сменя двигателя с 2.4жтд става ли?

    #2
    Re: Става ли смяна на двигател 1.9тд 100коня с 2.4жтд

    vuldzhev написа:
    Здравейте искам да попитам имам Марея 1.9тд 100коня може ли да сменя двигателя с 2.4жтд става ли?
    Става: Трябва да смениш половината кола покрай това упражнение: двигател, трансмисия, компютър, горивоподаване, патрон на ключа и още една камара знайни и незнайни преработки. По-евтино ще ти излезе да смениш колата. А и по-малко време ще загубиш.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      По-добре да наточиш този двигател, има доста добър потенциал. Не знам дали 2.4 го превъзхожда достатъчно, за да си струва т главоболията и парите за смяната.

      Коментар


        #4
        А и с този голям 2.4 мотор няма ли да ти скочи данъка много .. ?

        Коментар


          #5
          кола

          Всичко става ама дали си заслужава продаваш твоята за 1500лв и си взимаш една за 2000 лв и нищо не пипашНе вярвам смяната да ти е по евтино от 500лв както и да си взимал по горните изброени неща.Щото като гледам не разбираш много от коли и друг ще го прави.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            мерси за отговорите,чудех се защото моя двигател май прегря и се чудя дали да го правя или да купя друг незнам кое ще ми излезе по-евтино?

            Коментар


              #7
              vuldzhev написа:
              мерси за отговорите,чудех се защото моя двигател май прегря и се чудя дали да го правя или да купя друг незнам кое ще ми излезе по-евтино?
              Зависи колко прегрял. Ако е затегнал, вземай друг, пак такъв. Ако не е, няма да ти излезе кой знае колко скъпо. Смяната с 2.4 обаче ще ти се увиди от всякъде. Много неща са и накрая нещо няма да е както трябва.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                не е затегнал пали и работи нормално,но тече от водната помпа доста и немога да разбера дали е прегрял като е сменя ще разбера,надявам се да не е прегряла,иначе горе долу какви пари излиза,шлайфане,гарнитура и работа?

                Коментар


                  #9
                  кола

                  като начало трябва да го прегледаш да не е някоя тапа на двитагеля или пък и самата помпа или гарнитура само.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    смених 1 гарнитура,на водата където влиза в двигатела,обаче продължава да хвърля вода откъм агренажния ремък,а знам,че там е и водната помпа

                    Коментар


                      #11
                      vuldzhev написа:
                      смених 1 гарнитура,на водата където влиза в двигатела,обаче продължава да хвърля вода откъм агренажния ремък,а знам,че там е и водната помпа
                      А защо не смени и водната помпа, така и така си разглобил ДВГ ? А оная гарнитура, защо я смени ? Беше ли скапана, или някой така те посъветва ?
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Тя не е кой знае каква гарнитура това е на 1 алуминиева тръба от едната страна влиза единия голям маркуч,а от другата влиза маркуча от разшерителя и до него влиза в двг-то е от там към двг-то течеше свалих го и го оправих,обаче в последствие се оказа,че тече и от водната помпа,не съм разглабял двигателя,а помпата незнам как да е сваля,то трябва да се зацепва двг-то след смяна а не знам как.

                        Коментар


                          #13
                          Да, свалят се пистовия и ангрнажния ремък, за да се смени водната помпа. По принцип не е кой знае колко сложно, но трябва много да се внимава със зацепването на ангренажа, иначе може да стане голяма боза.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар

                          Working...
                          X