След спиране на ел. захранването въпроса е какво се получава, знае се, че дизела и без ток работи. Регулатора спира да работи, въпроса е дали налягането от помпата се разтоварва или отива към рейла докато двигателя гасне. Ако отива към рейла налягането се покачва и ако някоя дюза не държи добре е напълно възможно да пръсне и да получим още някой такт.Разпръсквача няма как да пръсне ако от горната му страна също има налягане равно на това от долу, но сачменият клапан ако не държи над разпръсквача налягането е по ниско и той се отваря. Нещо такова се получава. Всичко това обаче отпада при положение, че след спиране на захранването налягането се разтоварва към резервоара.Има и други варианти, но там е свързано с ел. инсталацията. ЕКУ- взима захранване през нещо друго. Това друго нещо може да е контролната лампа за зареждането.ЕДИТ: сега като се замисля при мен ЕКУ...... работят и без контакт. Като върна контактният ключ и тротъл бодито стои затворено известно време, клапана за турбината също бръмчи около 5-6сек. след спирането на двигателя. Таблото и то мърда. Седалките и те работят, силовото захранване си остава а само оперативното се прекъсва и вътре в контролера си има брояч който след прекъсване на оперативното започва да брои и след някакво време спира всичко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
жтд не гасне - РЕШЕНО
Collapse
X
-
отговора го знам,но е трудно за обяснение.само мога да кажа,че при изключване на захранването на еку-то от к. ключт,еку-то държи напрежение още 3 сек,през което време дюзите се отварят,но веригата на регулатора се прекъсва веднага,от което следва мотора да угасне ,да обаче когато той е блокирал и държи високо налягане и той не може да угаси мотора,съответно мотора гасне след въпросните 3-4 сек.
Коментар
-
ivel написа:отговора го знам,но е трудно за обяснение.само мога да кажа,че при изключване на захранването на еку-то от к. ключт,еку-то държи напрежение още 3 сек,през което време дюзите се отварят,но веригата на регулатора се прекъсва веднага,от което следва мотора да угасне ,да обаче когато той е блокирал и държи високо налягане и той не може да угаси мотора,съответно мотора гасне след въпросните 3-4 сек.
Коментар
-
Ако не се лъжа на nsn не гасне след няколко секунди, на единия човк в темата също пишеше че е работила така повече от минута. Имайте предвид, че и помпата в резервоара спира веднага. Това може да се провери, ако някой си държи пръста върху релето и види далли ще цъкне веднага.Дюза няма как да не затваря добре, защото ако го прави при 200-300 бара, не ми се мисли как ще е при 1350.Чаве, клапана бучи заради вакума, а за другите неща да нямаш някоя екстра, която да не спира захранването веднага. На брачеда на алфата например, докато не отвориш врата си остава захранване към ел. стъклата и след като си махнал ключа.
Коментар
-
Точно това, е че ако налягането не се разтоварва при гасене а отива в рейла, не е 200-300 бара.Към клапана си има захранване, не бръмчи от вакума. Защото веднъж нещо беше станало и над 10мин. беше бръмчал, изключих го и спря. После го включих и вече не бръмчеше При мен със стъклата и разни други неща е същото положението, докато не отвориш вратата много неща бачкат, но около 5мин. и след това всичко спира.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар