изключвам да работи на масло защото онзи ден докато си играех да регулирам съединителя с изваден маркуч от кулера до смукателния колектор колата направи пак този номер(и ако работи на масло ЩЕ ГО ПРАВИ ВСЕКИ ПЪТ А НЕ ТЯ КОГАТО РЕШИ) а и несъм забелязал голям разход на масло около 700-800гр/10000км което мисля че е нормално маслото е 10w/40
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
жтд не гасне - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Никой не каза нищо за дюзите. Възможно ли е да има дюзи които не затварят добре, и те да правят номерата ? Всичко се изключва нормално, но помпата за ВН вдига налягане докато коляновия вал не спре напълно да се върти, а в това време ако има пикаещи дюзи, ще пуснат още малко нафта и без да е на контакт колата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Никой не каза нищо за дюзите. Възможно ли е да има дюзи които не затварят добре, и те да правят номерата ? Всичко се изключва нормално, но помпата за ВН вдига налягане докато коляновия вал не спре напълно да се върти, а в това време ако има пикаещи дюзи, ще пуснат още малко нафта и без да е на контакт колата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Хора, като върнете ключа, захранване до регулатора няма. Няма как да е от него проблема. Нали ПИД контролер управлява регулатора, как мислите, че ще работи без управление, като ПИД-а е реализиран в компа.Между другото намерих една тема в нет-а точно за такъв проблем при няколко човека и jtd, обаче при всички порблема е идвал след измиване на двигателя на колата или вода около акумулатора.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар