на бравото му връщам ключа да гасне а то продължава да работи още 3-4сек като през това време работата на двигателя е все едно на 1-2 цилиндъране го прави всеки път когато то си реши
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
жтд не гасне - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Или си доизгаря маслото от прецакана турбина...?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Търсих някои неща в аутодатата и там пише, че при върнат ключ няма напрежение на релето за управление на двигателя. Регулатора за налягане се захранва директно от еку-то. Ако еку-то няма захранване, няма как проблема да е в блокирал регулатор. Като ключа е на изключено положение, еку-то не работи, помпата в резервоара не работи, няма какво да каже на дюзата да пръска нафта за да може да работи колата и т.н.Слагам схемата за да мислят разбиращите от схеми.Предполагам че като завъртите ключа на позиция контакт, това дава напрежение на еку-то, после то задейства engine control релето, което от своя страна пуска релето за помпата в резервоара и дава напрежение на сензора за разпределителния вал. Ако бъркам ме поправете, че не разбирам много от схеми. Единствените неща, които са вързани на позиция "конткт" директно, а не през еку-то са ключовете на съединителя и спирачката. Почти всичко друго (без нагревните свещи, нагревните на антифриза и помпата в резервоара) взима захранване от еку-то.Всичко това означава, че колата няма как да работи при положение, че компа няма ток. Няма как проблема да е от регулатора. Тя самата дюза, няма какво да я накара да отвори за да работи колата, без значение до нея дали има налягане или няма.Това е по логика от мен, мога и да бъркам.Или се доизгаря масло както каза jenshen73, или компа не си гаси захранването. Втория проблем може да идва единствено от ключа, поне по схема.
Коментар
-
Я най после един мислещ потребител .Най лесно хвани един мултицет и измери има ли ток на екуто когато си върнал ключа през секундите когато работи.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
аз продължавам да залагам на регулатор.почисти го първо него и виж как ще е .също ако можеш да я закачиш,ще видиш че има разлика във исканото и действителното налягане(твоето е по-високо),но не е достатъчно голяма за да може компа да угаси мотора.така че може да започне и да гасне.именно тази разлика се компенсира с работа на мотора,като е върнат ключа.
Коментар
-
infineon написа:Я най после един мислещ потребител .Най лесно хвани един мултицет и измери има ли ток на екуто когато си върнал ключа през секундите когато работи.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Аз си мисля че ако гори по толкова масло че да работи с него мотора по няколко секунди отдавна щеше да е забелязал висок разход на масло, но е възможно и това.И не схващам логиката дори да е скапан регулатора от него да работи без захранване на екуто. Нали все пак някой трябва да отваря дюзите.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
маслото от турбото го изключвам като вариант регулатора сега го свалих и почистих(имаше мръсотии по цедката)утре ще пиша има ли резултат или проблема оставас мултицед не мога да премера има ли захранване на еку-то защото не знам кога ще направи номера с късното гаснене защото не е всеки пътBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:маслото от турбото го изключвам като вариант регулатора сега го свалих и почистих(имаше мръсотии по цедката)утре ще пиша има ли резултат или проблема оставас мултицед не мога да премера има ли захранване на еку-то защото не знам кога ще направи номера с късното гаснене защото не е всеки пътSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар