Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

жтд не гасне - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    изключвам да работи на масло защото онзи ден докато си играех да регулирам съединителя с изваден маркуч от кулера до смукателния колектор колата направи пак този номер(и ако работи на масло ЩЕ ГО ПРАВИ ВСЕКИ ПЪТ А НЕ ТЯ КОГАТО РЕШИ) а и несъм забелязал голям разход на масло около 700-800гр/10000км което мисля че е нормално маслото е 10w/40
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Никой не каза нищо за дюзите. Възможно ли е да има дюзи които не затварят добре, и те да правят номерата ? Всичко се изключва нормално, но помпата за ВН вдига налягане докато коляновия вал не спре напълно да се върти, а в това време ако има пикаещи дюзи, ще пуснат още малко нафта и без да е на контакт колата.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        колега Дидо ако има не добре затваряща дюза колата ще пали трудно защото ще вдигне по-бавно налягане в реила заради пикаещата дюза а тя си пали нормално затова изключвам и този вариант
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          Ако, има дюза, която не затваря, това значи че тя ще пеъска гориво през всичките 720 градуса на 4-те такта. Малко странно ми се струва. Тогава ще трябва и доста други проблеми да има.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #20
            Dido_Lyubenov написа:
            Никой не каза нищо за дюзите. Възможно ли е да има дюзи които не затварят добре, и те да правят номерата ? Всичко се изключва нормално, но помпата за ВН вдига налягане докато коляновия вал не спре напълно да се върти, а в това време ако има пикаещи дюзи, ще пуснат още малко нафта и без да е на контакт колата.
            Aбсолютно НЕвъзможно и 4те дюзи да го правят, а ако работи на 1,2 или 3 цилиндъра със сигурност ще го усети.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Колеги не е ли релето което захранва компа.Може би залепва за малко и веригата не се прекъсва.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #22
                По схема май нямаше такова реле, а напрежението идва директно от ключалката, въпреки че е доста по-логично да има реле.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  Грешка записва ли ? Провери предпазител F10 (вляво от волана) дали е здрав
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    значи би трябвало ако си го почистил регулатора всичко да е ок,но смени и филтъра,защото ще си имаш проблеми

                    Коментар


                      #25
                      след почистването на регулатора вече 2 дни колата е ок гасне нормално и в движение спря да гасне благодаря на колегата Ивел
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #26
                        остава да почерпиш бира

                        Коментар


                          #27
                          няма проблем но ще е лятото
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #28
                            ок

                            Коментар


                              #29
                              Хора, като върнете ключа, захранване до регулатора няма. Няма как да е от него проблема. Нали ПИД контролер управлява регулатора, как мислите, че ще работи без управление, като ПИД-а е реализиран в компа.Между другото намерих една тема в нет-а точно за такъв проблем при няколко човека и jtd, обаче при всички порблема е идвал след измиване на двигателя на колата или вода около акумулатора.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #30
                                На Стилото ми го е правило след "баня".И аз не мисля, че е регулатора и пак ще се прояви.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X