Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

жтд не гасне - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    жтд не гасне - РЕШЕНО

    на бравото му връщам ключа да гасне а то продължава да работи още 3-4сек като през това време работата на двигателя е все едно на 1-2 цилиндъране го прави всеки път когато то си реши
    Bravo 1.9d 97г

    #2
    признак за блокирал регулатор на налягането.изваждаш го,почистваш го ,сменяш горивния филтър и всичко ще е наред,иначе ще започнеш и да гаснеш

    Коментар


      #3
      Или си доизгаря маслото от прецакана турбина...?
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #4
        най-вероятно е регулатора защото гасне като я карам леко като я напъна не гасне
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          Аз пък ще предположа датчик КВ.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            ако е датчик КВ няма да пали веднага след като огасне а и при напън не гасне
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              Нищо, аз да го предположа, ти ще кажеш ако случайно съм познал
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Търсих някои неща в аутодатата и там пише, че при върнат ключ няма напрежение на релето за управление на двигателя. Регулатора за налягане се захранва директно от еку-то. Ако еку-то няма захранване, няма как проблема да е в блокирал регулатор. Като ключа е на изключено положение, еку-то не работи, помпата в резервоара не работи, няма какво да каже на дюзата да пръска нафта за да може да работи колата и т.н.Слагам схемата за да мислят разбиращите от схеми.Предполагам че като завъртите ключа на позиция контакт, това дава напрежение на еку-то, после то задейства engine control релето, което от своя страна пуска релето за помпата в резервоара и дава напрежение на сензора за разпределителния вал. Ако бъркам ме поправете, че не разбирам много от схеми. Единствените неща, които са вързани на позиция "конткт" директно, а не през еку-то са ключовете на съединителя и спирачката. Почти всичко друго (без нагревните свещи, нагревните на антифриза и помпата в резервоара) взима захранване от еку-то.Всичко това означава, че колата няма как да работи при положение, че компа няма ток. Няма как проблема да е от регулатора. Тя самата дюза, няма какво да я накара да отвори за да работи колата, без значение до нея дали има налягане или няма.Това е по логика от мен, мога и да бъркам.Или се доизгаря масло както каза jenshen73, или компа не си гаси захранването. Втория проблем може да идва единствено от ключа, поне по схема.
                Прикачени файлове
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  Я най после един мислещ потребител .Най лесно хвани един мултицет и измери има ли ток на екуто когато си върнал ключа през секундите когато работи.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    аз продължавам да залагам на регулатор.почисти го първо него и виж как ще е .също ако можеш да я закачиш,ще видиш че има разлика във исканото и действителното налягане(твоето е по-високо),но не е достатъчно голяма за да може компа да угаси мотора.така че може да започне и да гасне.именно тази разлика се компенсира с работа на мотора,като е върнат ключа.

                    Коментар


                      #11
                      Какво имаш предвид с това да се компенсира с работа на мотора като е върнат ключа.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #12
                        infineon написа:
                        Я най после един мислещ потребител .Най лесно хвани един мултицет и измери има ли ток на екуто когато си върнал ключа през секундите когато работи.
                        Къде по-лесно е да свали тръбата от интеркулера и да види колко е омазнена и да си провери нивото на маслото, не мислиш ли? Ако изключи доизгарянето на масло - ще може да се заеме с по-сериозни диагностики.
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #13
                          Аз си мисля че ако гори по толкова масло че да работи с него мотора по няколко секунди отдавна щеше да е забелязал висок разход на масло, но е възможно и това.И не схващам логиката дори да е скапан регулатора от него да работи без захранване на екуто. Нали все пак някой трябва да отваря дюзите.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            маслото от турбото го изключвам като вариант регулатора сега го свалих и почистих(имаше мръсотии по цедката)утре ще пиша има ли резултат или проблема оставас мултицед не мога да премера има ли захранване на еку-то защото не знам кога ще направи номера с късното гаснене защото не е всеки път
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              nsn написа:
                              маслото от турбото го изключвам като вариант регулатора сега го свалих и почистих(имаше мръсотии по цедката)утре ще пиша има ли резултат или проблема оставас мултицед не мога да премера има ли захранване на еку-то защото не знам кога ще направи номера с късното гаснене защото не е всеки път
                              Е добре де, как изключваш нещо, което не си проверил? ЕКУ-то се гаси с ключа - като завъртиш на "Off" и ЕКУ-то е изгасено. За да продължи да "работи" двигателя - то в него постъпва някакво гориво - маслото е гориво също и при прецакана турбина - може да доизгаря малко масло, което при нормалната работа на двигателя не усещаш. Все пак прегледай маркуча - не е толкова сложно, а и не е никак зле да почистиш смукателния колектор. А и пишеш, че работата на двигателя е неравноделна - точно все едно изгаря някакво остатъчно гориво, а с ключа си прекъснал тока и на двете помпи - гориво НЕ БИ трябвало да има.
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X