про първоначално стартиране на мотора е нужно поне 2 пъти да подрея иначе пали трудно когато реаша да запаля след първото подгряване.казаха му също така че бил навит някакъв болт на ГНП-то за да можело да вкарва повече гориво.Въпросат ми е мога ли сам да го оправя това предварение(има ли някакъв белег или нещо такова) и къде се намира този болт за горивото?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги какво щв кажете за Fiat Punto 1,7TD
Collapse
X
-
"Въпросат ми е мога ли сам да го оправя това предварение(има ли някакъв белег или нещо такова) и къде се намира този болт за горивото?" По-добре не опитвай да оправяш сам изместената помпа. Когато се мести помпата се изменя и дължината на ангренажа. При мен например помпата също е местена и ангренажа е леко по-дълъг (разтеглен) от нормалното и не палеше на заводски белег. Искам да ти кажа ,че ако сам направиш това ще объркаш газоразпределението в мотора и да не чукнеш някои клапан.
Коментар
-
Колеги, по технически характеристики на Пунто 1,7 ТД 70кс. са Въртящ момент 134/2500 Н*мМаксимална мощност при 4500 об./минУскорение от място до 100 км/ч 14.8 сМаксимална скорост 162 км/чРазход (в града) 6.5 л./100 км.Разход (извън града) 4.2 л./100 км.Разход (комбиниран) 5.9 л./100 км.Мога ли да е сравня с вървенето на Голф 3 1.9 ТД 75кс - сравнявам вървенето между двата автомобила защото моя нещо му куца вървенето и горенето и нямам наблудение върхо друго пунто като моето как върви, затова с голфа го сравнявамВъртящ момент 140/2400 Н*мМаксимална мощност при 4400 об./мин.Ускорение от място до 100 км/ч 15.1 с Максимална скорост 165 км/чРазход (комбиниран) 6.2 л./100 км.Колеги, моята мисъл е че ако инфото е вярно и при двата модела разликата във вървенето на двата автомобила е минимална и дори не осезаема и извода от това сравнение е че моята кола ( Пунто ) не върви колкото голфа гори двоино повече и явно има сериозен проблем с горивната система и е наложително да сменя ГНП-то което вече съм закупил. Трябва ли да предприема сваляне на глава и нейното обслужване, колата не гори масло несъм доливал но въздушния филтър го цапа с масло. Извинявам се на колегите от форума предварително за сравнението направено от мене но голфа е единствената кола покрай мене с еднакви характеристики с пунтото .Благодаря предварително
Коментар
-
Колега, карам такова пунто 5 г. има няма, (но атмосферка) Като цяло колицата е супер приятна и за каране и за пазар най-вече !!! Слаби места са мммммм ...... цялото окачване е мега зле, ниска е, жилата на ръчната се влачат по земята понеже никой не се е сетил да им измисли скоби примерно, разход от 7 до 12 (ако я изпънеш с 150/160 извън градско пак си е 7 и повече , термостат 100лв (както и да го гледаш е безбожно скъп спрямо други марки) За парите си е добро автомобилче но при наличие на здрава помпа !!! Подкрепям колегата с мнението, че по-добре бензинка да си беше взел с тея цени на дизела и по-скъпите му части УШ заради икономията му! Ако нямаш климатик се мре в тая колаCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар