Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat punto 1,9 jtd 2002- не вдига повече от 4000 оборота.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    fiat punto 1,9 jtd 2002- не вдига повече от 4000 оборота.

    здравейте колеги !светеше лампата за двигателя.направи ми впечатление че не вдига повече от 4000 оборота ,дори като задържа газта леко започват да падат оборотите.лампата за двигателя я занулих .при подаване на газ ,като мине 3500 оборота и пак светна.ако имате представа от какво може да е -- ПОМАГАЙТЕ !!!

    #2
    На първо място не казваш какви грешки е записала, това е важно не само да ги изтриеш!Като за начало си виж горивният филтър колко е чист, особено ако си карал с нафта от туби. Другото е да се гледат реални данни в движение колко налягане прави в тръбата, както и как работи турбината.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      записа грешка p 0236

      Неправилно показание ( нерегулируем датчик А на турбо) Boost sensor (G31) (A) carcuit implausible signalпреди малко го закачих и това показа сега вече не знам какво да правя?????

      Коментар


        #4
        Ами мап сензор.
        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

        Коментар


          #5
          а сцепен маркуч?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Като за начало си изчисти МАР датчика. Намира се точно зад тялото на ЕГР-а. Има букса с три кабела на него, държи се на един болт. Вътре сигурно е пълен с кал от маслото и саждите. Не го човъркай с нищо, само го пръскаш с меглио докато се изчисти идеално. Почисти и отвора в колектора с парцал.След това трябва да провериш всички вакуум маркучета, които идват от турбината и отиват в електрическият клапан върху скоростната кутия. Виж му й буксата, напръскай я със спрей.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              Че то максимума е 5к....
              Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
              Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

              Коментар


                #8
                датчик на турбото

                колеги ,днес си поиграх малко ,свалих пластмасата на двигателя и в крайна сметка намерих къде е тоя датчик ,но не бях сигурен дали да го сваля понеже нямам нов.а и самото сваляне на датчика ,ще ми коства сваляне на ЕГР .как да разбера дали датчика функционира когато е свален .

                Коментар


                  #9
                  За да видиш дали работи няма нужда да го сваляш, трябва ти само мултицет. На датчика както си видял има 3 кабела - единият е маса, другият е +5 волта и третият е сигналният. Задължително трябва да имаш +5 волта и маса, след това свързваш едната клема на мултицета с масата, а другата със сигналният проводник. При форсиране на двигателя стойностите на напрежението трябва да се променят. Това е в общи линии за да разбереш дали работи, ако всичко е наред можеш да го почистиш както ти обясних и след това пак с мултицета проверяваш дали работи.За да го изчистиш не е нужно да сваляш целият ЕГР, достатъчно е да свалиш само електрическата му част - държи се на четири болтчета, шестограм ще ти трябва. След почистване на МАР-а задължително сложи ламаринка на ЕГР-а и му изключи буксата. Това което ще изчистиш от датчика се дължи именно на ЕГР-а и за това по-добре да не работи. При това изолиране на ЕГР-а ще имаш винаги записана грешка за него, но няма да ти свети лампата на таблото и няма да влиза в авариен режим - просто ще усетиш как колата е доста по-пъргава в ниските обороти, не пуши въобще при пълна газ и е кеф да я караш
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар

                  Working...
                  X