здравейте колеги !светеше лампата за двигателя.направи ми впечатление че не вдига повече от 4000 оборота ,дори като задържа газта леко започват да падат оборотите.лампата за двигателя я занулих .при подаване на газ ,като мине 3500 оборота и пак светна.ако имате представа от какво може да е -- ПОМАГАЙТЕ !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat punto 1,9 jtd 2002- не вдига повече от 4000 оборота.
Collapse
X
-
На първо място не казваш какви грешки е записала, това е важно не само да ги изтриеш!Като за начало си виж горивният филтър колко е чист, особено ако си карал с нафта от туби. Другото е да се гледат реални данни в движение колко налягане прави в тръбата, както и как работи турбината.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
-
Като за начало си изчисти МАР датчика. Намира се точно зад тялото на ЕГР-а. Има букса с три кабела на него, държи се на един болт. Вътре сигурно е пълен с кал от маслото и саждите. Не го човъркай с нищо, само го пръскаш с меглио докато се изчисти идеално. Почисти и отвора в колектора с парцал.След това трябва да провериш всички вакуум маркучета, които идват от турбината и отиват в електрическият клапан върху скоростната кутия. Виж му й буксата, напръскай я със спрей.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Че то максимума е 5к....Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
датчик на турбото
колеги ,днес си поиграх малко ,свалих пластмасата на двигателя и в крайна сметка намерих къде е тоя датчик ,но не бях сигурен дали да го сваля понеже нямам нов.а и самото сваляне на датчика ,ще ми коства сваляне на ЕГР .как да разбера дали датчика функционира когато е свален .
Коментар
-
За да видиш дали работи няма нужда да го сваляш, трябва ти само мултицет. На датчика както си видял има 3 кабела - единият е маса, другият е +5 волта и третият е сигналният. Задължително трябва да имаш +5 волта и маса, след това свързваш едната клема на мултицета с масата, а другата със сигналният проводник. При форсиране на двигателя стойностите на напрежението трябва да се променят. Това е в общи линии за да разбереш дали работи, ако всичко е наред можеш да го почистиш както ти обясних и след това пак с мултицета проверяваш дали работи.За да го изчистиш не е нужно да сваляш целият ЕГР, достатъчно е да свалиш само електрическата му част - държи се на четири болтчета, шестограм ще ти трябва. След почистване на МАР-а задължително сложи ламаринка на ЕГР-а и му изключи буксата. Това което ще изчистиш от датчика се дължи именно на ЕГР-а и за това по-добре да не работи. При това изолиране на ЕГР-а ще имаш винаги записана грешка за него, но няма да ти свети лампата на таблото и няма да влиза в авариен режим - просто ще усетиш как колата е доста по-пъргава в ниските обороти, не пуши въобще при пълна газ и е кеф да я карашFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар