Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вакуум в резервоара?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вакуум в резервоара?

    При отвъртане на капачката на резервоара се чува едно засмукване на въздух сякаш се е образувал вакуУм. Къде да търся проблема? Цедката е наред, почистих я и пак се получава това засмукване.
    Fiat Marea HLX TD100 98г.

    #2
    Колега, това засмукване действително е изпускане на пари от горивото. На моята капачка дори пише да се внимава, защото може изхвръкналите капчици да причинят наранявания. Ето и снимка:
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      за вакума

      колеги и при мен беше така просто махнах гуменото улътнение на капачката и така карам никакви проблеми

      Коментар


        #4
        Re: за вакума

        atk9020 написа:
        колеги и при мен беше така просто махнах гуменото улътнение на капачката и така карам никакви проблеми
        А защо си го махнал!Това за мен не е хубаво.При мен винаги си го е имало и смятам,че така трябва да е.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          Резервоара се вентилира през капачката, в нея има клапанче с пружинка. На колите до 98 г. със старите капачки лесно се премахва, капачката се разглобява без да я счупиш. На тези с капачки като на снимката най-лесният вариант е да се махне уплътнението. Другото е да свалите резервоара от колата и да търсите какво му е запушено по вентилацията - отнемащ много време вариант, но на който му се занимава. При всички случаи е по-добре в резервоара да няма вакуум, в него трябва да се поддържа атмосферното налягане.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            ilko-gd написа:
            Резервоара се вентилира през капачката, в нея има клапанче с пружинка. На колите до 98 г. със старите капачки лесно се премахва, капачката се разглобява без да я счупиш. На тези с капачки като на снимката най-лесният вариант е да се махне уплътнението. Другото е да свалите резервоара от колата и да търсите какво му е запушено по вентилацията - отнемащ много време вариант, но на който му се занимава. При всички случаи е по-добре в резервоара да няма вакуум, в него трябва да се поддържа атмосферното налягане.
            Ето това отговаря на всички въпроси, с изключение на един Е как да стане, от двете страни на клапанчето, налягането да е еднакво ? Шанс 1 на милион. Клапанчето работи в двете посоки. Предпазва резервоара от "дълбок" вакуум и от високо налягане. Целта му е да държи резервоара затворен, като в същото време го предпазва от недопустимо налягане, като отваря при необходимост. Абсолютно нормално е да се образува вкауум или леко повишено налягане в резервора. Няма отдушници, аспирации, вентилации и климатизации. Това са гаражни митове и легенди за караконджули и собнамбули.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Да, точно за това премахваме клапанчето и решаваме проблема с "проводимостта" и в двете посоки
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Няма отдушници, аспирации, вентилации и климатизации. Това са гаражни митове и легенди за караконджули и собнамбули.
                Конкретизирай се моля те, за каква кола става дума, щото аз съм виждал на кола с механична помпа да има отдушник на резервоара с две думи вакума се получава щото резервоарите не са предвидени да се каар постоянно с малко гориво, ако са пълни до горе вакум няма да има
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Няма отдушници, аспирации, вентилации и климатизации. Това са гаражни митове и легенди за караконджули и собнамбули.
                  Конкретизирай се моля те, за каква кола става дума, щото аз съм виждал на кола с механична помпа да има отдушник на резервоара с две думи вакума се получава щото резервоарите не са предвидени да се каар постоянно с малко гориво, ако са пълни до горе вакум няма да има
                  До сега точно отдушнник, който да е постоянно отворен на резервоар не съм виждал. Има един вид "одушник", който е като клапанче на тенджера под налягане, и той отваря да изпусне налягането в резервоара, ако е по-високо от допустимото и ако не е отворил клапана на капачката. А точно от пълен резервоар, като изпомпваш гориво се получава вакуум най-бързо, защото въздуха в резервоара когато затваряш капачката е много малко и ако не отвори клапана на капачката, с изтеглянето на 1 литър гориво, ще раредиш въздушния обем поне 2 пъти.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Баш отдушник си е това дето говоря за него, тънка тръбичка закачена на гърловината и от там парите си заминават.Форд Ескорт 1.4 бензин 91год. Абе сигурен съм че си разбрал за горивото ама айде и ти си прав
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Баш отдушник си е това дето говоря за него, тънка тръбичка закачена на гърловината и от там парите си заминават.Форд Ескорт 1.4 бензин 91год. Абе сигурен съм че си разбрал за горивото ама айде и ти си прав
                      Сигурно не съм обърнал внимание, защото съм карал такъв ФОРД, ама с 1.6 ДВГ мисля че беше (служебен). Тия тръбички съм ги виждал вътре в гърловината, под капачката. Като зареждаш, да изкарва въздуха от там, че да не връща гориво.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Ами колеги, и аз имам почти винаги вакуум в резервоара (като махам капачката и се чува едно "вслуууууп"), и то САМО КОГАТО карам с малко гориво или съм в резервата, т.е. да свети лампата
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                        Коментар


                          #13
                          Re: за вакума

                          колега не знам дали е хубаво но на мен ми се видя на лесния начин и вече три години нямам проблем според мен не трябва да има вакум а и не ми се занимава да отпушвам отдушника на резервоара

                          Коментар


                            #14
                            Ако пробиеш дупка на капачката няма да загубиш нищо, на времето на Жигулите си имаше такъв маркуч излизащ до капачката на зареждане, така че най-много да ти подмирисва малко на бензин или нафта отвън.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              Имам сходен проблем на колата от подписа ми:Когато зареждам винаги ми връща въздух, съответно изплюва количество гориво. По какъвто и начин да накланям пистолета винаги става това.Това от вакуума ли е?
                              FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
                              То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
                              Fiat Auto S.p.A

                              Коментар

                              Working...
                              X