Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обороти на Марея ТД100- 1000об/мин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обороти на Марея ТД100- 1000об/мин

    Колеги с тая Мара нещо не искаме да се разбираме и това си е...След като спуках картера и го заварих , след монтажа колата си работи идеално , ОБАЧЕ....преди си палеше и работеше на 1000 оборота , и като позагрее малко и си ги сваля на 600-700, а може и по-малко да са били , нямам точен спомен !Сега пали без проблеми , върви си без проблеми , не харчи видимо повече , няма някаква разлика в държанието на колата ...НО.......сега пали на 1000 оборота и не мърда от там ...колкото и да загреее и перката да се включи никаква промяна в оборотите , запали ли , залепва ги на 1000 и това си е....Ако някой има някаква идея какво може да е станало .?
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    #2
    Re: Обороти на Марея ТД100- 1000об/мин

    tomito9902 написа:
    Колеги с тая Мара нещо не искаме да се разбираме и това си е...След като спуках картера и го заварих , след монтажа колата си работи идеално , ОБАЧЕ....преди си палеше и работеше на 1000 оборота , и като позагрее малко и си ги сваля на 600-700, а може и по-малко да са били , нямам точен спомен !Сега пали без проблеми , върви си без проблеми , не харчи видимо повече , няма някаква разлика в държанието на колата ...НО.......сега пали на 1000 оборота и не мърда от там ...колкото и да загреее и перката да се включи никаква промяна в оборотите , запали ли , залепва ги на 1000 и това си е....Ако някой има някаква идея какво може да е станало .?
    Има система за принудителен повишен празен ход! Тя се деактивира като се изтегли жилото назад с помоща не една мембрана управлявана по вакум! Най вероятно е откачен маркуча на вакума който управлява мембраната!Втора ветроятност откачен кабел на ел.магнита който управлява вакума!При всички случай не се изтегля жилото а защо е друга тема!Успех!

    Коментар


      #3
      Много мерси за насоките , ще погледна къде какво съм пипал да не съм откачил нещо , защото след като сложих картера първият път се оказа , че смукателя на помпата не дърпаше масло , и свалих капака на клапаните за да съм сигурен , че не хвърля масло! , Дали има вариант там някъде нещо да съм откачил и после да не съм закачил?
      Fiat Marea Weekend
      HLX 1,9 TD 100
      1999

      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

      Коментар


        #4
        Проблема се оказа моя грешка , ограничителя на жилото го бях напънал малко и се беше преместил , и беше освободил палеца и колата си държеше 1000 оборота , сега си го фиксирах където трябва и всичко си е ОК !
        Fiat Marea Weekend
        HLX 1,9 TD 100
        1999

        Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

        Коментар

        Working...
        X