Аре не се карайте, при мен аксиалния лагер вие когато сединителя не натиснат, когато го натисна виенето спира, разликата идва от различните видове на зацепване или поне така си мисля.Не дейте да гадаете далие лагер на първичния вал или е аксиален лагер щумовете са доста различни, но за сметка на това се познават от раз
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно почукване при празен ход на двигателя
Collapse
X
-
S_BANKOV написа:Аре не се карайте, при мен аксиалния лагер вие когато сединителя не натиснат, когато го натисна виенето спира, разликата идва от различните видове на зацепване или поне така си мисля.Не дейте да гадаете далие лагер на първичния вал или е аксиален лагер щумовете са доста различни, но за сметка на това се познават от разОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
infineon написа:Dido_Lyubenov написа:infineon написа:Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:явно никой не разбира за какво говоря с изключение на 1 колега. акс. лагер се върти постоянно,но при натоварване(натискане на педала)се чува най много.ако при натиснат педал спира е лагер на първичният вал.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:явно никой не разбира за какво говоря с изключение на 1 колега. акс. лагер се върти постоянно,но при натоварване(натискане на педала)се чува най много.ако при натиснат педал спира е лагер на първичният вал.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:ivel написа:явно никой не разбира за какво говоря с изключение на 1 колега. акс. лагер се върти постоянно,но при натоварване(натискане на педала)се чува най много.ако при натиснат педал спира е лагер на първичният вал.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:ами като те гледам много си в час,ама все по сервизи ходиш,със специалиста спориш,а на среща-почти нищо-толкова че да си поддържаш колата евнтуалноОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:....,че акс. лагер се върти постоянно .....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:ivel написа:....,че акс. лагер се върти постоянно .....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Лагера се върти без натоварване когато не е натиснат педала.При мареа 1.6 16в лагери шуми когато не е натиснат педала, връщаш педала с ръка нагоре и спира да шуми, натискаш педала и отново спира да шуми. Просто лагера се върти трудно и когато не е натиснат педала..... има триене между лагера и притискателя, натиснеш ли педала лагера се завърта с оборотите на притискателя и шума изчезва.При жигула...... вилката имаше пружина която я връща и затова лагера се върти само когато натискаш педала. А имаше и изпълнение при москвич с коксов лагер. Докато не свалите скоростите.... няма да разберете от къде шуми.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар