Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно почукване при празен ход на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странно почукване при празен ход на двигателя

    Здравейте колеги. От известно време насам, дочувам едно странно чаткане от към двигателния отсег, при изкл. от скорост положение. Като натисна съединитела, и чаткането спира. Дали е от лагера на съединитела и до колко може да се окаже сериозен проблем ако е от лагера. Колата е Стило 1.9 жтд 115 к.с.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

    #2
    Taка, както го описваш може да е маховик , може и да е лагер помпа.Ако е маховика, като гасиш се чува да "чатка" доста отчетливо.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Може и от първичния вал на СК да се чува. При гасена на ДВГ чаткане може да се чуе и от демпферната шайба на коляновия вал. Ориентирай се по звука каво мможе да го издава, защото вероятностите са няколко и не можем да ти отговорим точно. Ако искаш пиши на ЛС да се уговорим да го чуя как чатка и тогава ще мога да дам мнение.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Аксиален лагер вие при натиснат съединител. Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?
          ами да, сутрин като тръгна за работа, и чак след около 5 км. започва да чатка така
          Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

          Коментар


            #6
            лагер на първичния вал на скоростната кутия

            Коментар


              #7
              Благодаря за отговорите, ще я закарам да я погледнат, а някой знае ли как стоят финансово нещата при тоя тип ремонт
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                лагер на първичния вал на скоростната кутия
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  колега, emzo, как да го тълкувам това, че може да е нещто друго или че заплатата ми няма да стигне за ремонта
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    лагер на първичния вал на скоростната кутия
                    При мен на бравото от тоя лагер [счупен сепаратор(пластмасов)] не се чуваха звуци - капеше масло от скоростите.
                    FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                    Коментар


                      #11
                      ами аз нямам течове за сега
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                      Коментар


                        #12
                        infineon написа:
                        Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?
                        Не залагай, ще изгубиш На мен по някога ми се чува лагера на съединитела, когато не е натиснат и ДВГ работи на празен ход. Звука е труден за описване, за това няма да се мъча да давам описание. Опира в диафрагмата но явно леко, и като натисна и от пусна педала спира, както и при повишаване на оборотите. Така е вече 4 години и не вие при натиснат съединител, нито в движение. Шум от лагер на първичния вал в скоростната кутия се чува по-осезаемо при натоварване и при работа на място. На високите предавки звука не се чува, поради странични фактори. И да, като натиснеш съединитела звука изчезва.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Само не забравяйте, че има увличане и при натискане на съединителя не е гаранция, че първичният вал не се върти. За да е сигурно, че не се върти ще трябва да е и на скорост. Иначе може да чаткат много неща, аз така не бих дал диагноза. Все пак и на фиестата ми чатка по подобен начин, за да спре варианта е само един. Натискам педала до долу и започвам да го пускам много плавно, пусна ли го рязко и чатка.

                          Коментар


                            #14
                            аксиалния лагер на тези коли се върти винаги(това не е лада или москвич).той си е изчислен да се върти постоянно,така че той постоянно опира в диафрагмата,макар и леко.само че май избягахме от темата -ставаше дума за разбит лагер на първичния вал на ск .самия лагер не е скъп,но ремонта-доста

                            Коментар


                              #15
                              Dido_Lyubenov написа:
                              infineon написа:
                              Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?
                              Не залагай, ще изгубиш На мен по някога ми се чува лагера на съединитела, когато не е натиснат и ДВГ работи на празен ход. Звука е труден за описване, за това няма да се мъча да давам описание. Опира в диафрагмата но явно леко, и като натисна и от пусна педала спира, както и при повишаване на оборотите. Така е вече 4 години и не вие при натиснат съединител, нито в движение. Шум от лагер на първичния вал в скоростната кутия се чува по-осезаемо при натоварване и при работа на място. На високите предавки звука не се чува, поради странични фактори. И да, като натиснеш съединитела звука изчезва.
                              Не съм съгласен. Ако аксиалния лагер вие/ трака, го прави при натиснат съединител защото именно тогава има натоварване върху него и няма никаква логика ако е от него звука да изчезва като натиснеш съединителя.Ремонта е скъп понеже трябва да се сваля и отваря скоростната кутияи цената почва от 150 нагоре, иначе лагера не е.Не знам как е на пунтото, но на форда се беше изял самия първичен вал и трябваше той да се сменя.Но не бързай да го сменяш, форда го карах с това тракане над 10 000 км и нищо му нямаше.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X