Здравейте колеги. От известно време насам, дочувам едно странно чаткане от към двигателния отсег, при изкл. от скорост положение. Като натисна съединитела, и чаткането спира. Дали е от лагера на съединитела и до колко може да се окаже сериозен проблем ако е от лагера. Колата е Стило 1.9 жтд 115 к.с.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно почукване при празен ход на двигателя
Collapse
X
-
Може и от първичния вал на СК да се чува. При гасена на ДВГ чаткане може да се чуе и от демпферната шайба на коляновия вал. Ориентирай се по звука каво мможе да го издава, защото вероятностите са няколко и не можем да ти отговорим точно. Ако искаш пиши на ЛС да се уговорим да го чуя как чатка и тогава ще мога да дам мнение.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Аксиален лагер вие при натиснат съединител. Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март
Коментар
-
infineon написа:Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Само не забравяйте, че има увличане и при натискане на съединителя не е гаранция, че първичният вал не се върти. За да е сигурно, че не се върти ще трябва да е и на скорост. Иначе може да чаткат много неща, аз така не бих дал диагноза. Все пак и на фиестата ми чатка по подобен начин, за да спре варианта е само един. Натискам педала до долу и започвам да го пускам много плавно, пусна ли го рязко и чатка.
Коментар
-
аксиалния лагер на тези коли се върти винаги(това не е лада или москвич).той си е изчислен да се върти постоянно,така че той постоянно опира в диафрагмата,макар и леко.само че май избягахме от темата -ставаше дума за разбит лагер на първичния вал на ск .самия лагер не е скъп,но ремонта-доста
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:infineon написа:Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар