Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странно почукване при празен ход на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аре не се карайте, при мен аксиалния лагер вие когато сединителя не натиснат, когато го натисна виенето спира, разликата идва от различните видове на зацепване или поне така си мисля.Не дейте да гадаете далие лагер на първичния вал или е аксиален лагер щумовете са доста различни, но за сметка на това се познават от раз
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Аре не се карайте, при мен аксиалния лагер вие когато сединителя не натиснат, когато го натисна виенето спира, разликата идва от различните видове на зацепване или поне така си мисля.Не дейте да гадаете далие лагер на първичния вал или е аксиален лагер щумовете са доста различни, но за сметка на това се познават от раз
      Точно ! Като казвам че при мен се чува само на НЕнатиснат педал, значи е така. Приплзва лагера в диафрагмата и от това се чува гаден шум, но само на празен ход заради ниските обороти и като натисна и пусна педала се оправя. Не е ясно още колко ще изкара, но сега нема пари за цигари. На всичко отгоре го прави рядко и е така откакто съм купил колата - 4 + години.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        това до някъде ме успокоява, но все пак всеки един нехарактерен шум по колата ме кара да се притеснявам малко или много
        Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

        Коментар


          #19
          infineon написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          infineon написа:
          Аксиален лагер вие при натиснат съединител.Щом трака при отпуснат на свободна, залагам на първичен вал на скоростната.Имал съм форд с такъв проблем. При загряла кола се усилва а сутрин е по слабо нали?
          Не залагай, ще изгубиш На мен по някога ми се чува лагера на съединитела, когато не е натиснат и ДВГ работи на празен ход. Звука е труден за описване, за това няма да се мъча да давам описание. Опира в диафрагмата но явно леко, и като натисна и от пусна педала спира, както и при повишаване на оборотите. Така е вече 4 години и не вие при натиснат съединител, нито в движение. Шум от лагер на първичния вал в скоростната кутия се чува по-осезаемо при натоварване и при работа на място. На високите предавки звука не се чува, поради странични фактори. И да, като натиснеш съединитела звука изчезва.
          Не съм съгласен. Ако аксиалния лагер вие/ трака, го прави при натиснат съединител защото именно тогава има натоварване върху него и няма никаква логика ако е от него звука да изчезва като натиснеш съединителя.Ремонта е скъп понеже трябва да се сваля и отваря скоростната кутияи цената почва от 150 нагоре, иначе лагера не е.Не знам как е на пунтото, но на форда се беше изял самия първичен вал и трябваше той да се сменя.Но не бързай да го сменяш, форда го карах с това тракане над 10 000 км и нищо му нямаше.
          Е, аз съм убеден че е от него, и не виждам смисъл да спорим по въпроса. Зависи от модела, кога какво ще прави. За сега 40 000 + км, не се скапал още :D
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            явно никой не разбира за какво говоря с изключение на 1 колега. акс. лагер се върти постоянно,но при натоварване(натискане на педала)се чува най много.ако при натиснат педал спира е лагер на първичният вал.

            Коментар


              #21
              ivel написа:
              явно никой не разбира за какво говоря с изключение на 1 колега. акс. лагер се върти постоянно,но при натоварване(натискане на педала)се чува най много.ако при натиснат педал спира е лагер на първичният вал.
              С някои подробности си прав. :D
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                ivel написа:
                явно никой не разбира за какво говоря с изключение на 1 колега. акс. лагер се върти постоянно,но при натоварване(натискане на педала)се чува най много.ако при натиснат педал спира е лагер на първичният вал.
                Това е истината.Сега се замислям защо форума няма система за рейтинг на потребителите?
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #23
                  а ти си именно изключението-човекът който е в час

                  Коментар


                    #24
                    infineon написа:
                    ivel написа:
                    явно никой не разбира за какво говоря с изключение на 1 колега. акс. лагер се върти постоянно,но при натоварване(натискане на педала)се чува най много.ако при натиснат педал спира е лагер на първичният вал.
                    Това е истината.Сега се замислям защо форума няма система за рейтинг на потребителите?
                    Защото някои хора си мислят че само те са "в час" и няма как да стане така, че да си признаят пропуските. Има много отговори извадени от учебниците и съвсем малко потвърдени от практиката. Това е лошото.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      ами като те гледам много си в час,ама все по сервизи ходиш,със специалиста спориш,а на среща-почти нищо-толкова че да си поддържаш колата евнтуално

                      Коментар


                        #26
                        ivel написа:
                        ами като те гледам много си в час,ама все по сервизи ходиш,със специалиста спориш,а на среща-почти нищо-толкова че да си поддържаш колата евнтуално
                        Пич, колата ми си бачка перфектно. На сервиз си сменям маслото, щото не ми се занимава да се мазня с легени и глупости по кланалите, а най мразя като отида на някой "обществен" канал и да газя в масла и други лайна вътре. Това което не мога да си оправя сам по колата са ламарините и ГНП. За едното се иска да ти иде от вътре, а за другото стенд. Споровете със специалиста са за това че не споделя нещо което искам да разбера, без да се набутвам с излишни разходи. Много е в час, отварял е и познава помпите Лукас, но не казва това което искам да разбера. Нито ще ходя да давам акъл на майстори, нито пък пари ще изкарам от това. Искам да го знам за себе си. Е мога и сам да го видя, като му дойде времето. Само дето съм УБЕДЕН, че нещата не са точно така като ги представя. А лошото е че това подвежда за други проблеми и води след себе си едни "майсторски" папагалски изяви от страна на "разбирачите". Ако искаш да спорим с теб за аксиалния лагрер и първичния вал на СК, кога се чува, няма проблем. Ще ти ги обясня с подробности, но нали не съм в час, пак няма да възприемеш нищо.Успех !
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          живееш още с книгите и ерата на жигули и москвич.факта че не знаеш,че акс. лагер се върти постоянно ,а не като на жигули (там се върти само като натиснеш предаа )е факт

                          Коментар


                            #28
                            ivel написа:
                            ....,че акс. лагер се върти постоянно .....
                            Това твърдение предполагам важи и за Браво 1.8 или е на принципа на Жигулите Я помисли? При мен защо тогава като настъпя съединитела и аксиалния лагер спира да трака, щом като няма логика да е така. Гарантирам че при мен е аксиален лагер, а не първичния вал, както казах звуците са доста различни и трудно биха се сбъркали.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              S_BANKOV написа:
                              ivel написа:
                              ....,че акс. лагер се върти постоянно .....
                              Това твърдение предполагам важи и за Браво 1.8 или е на принципа на Жигулите Я помисли? При мен защо тогава като настъпя съединитела и аксиалния лагер спира да трака, щом като няма логика да е така. Гарантирам че при мен е аксиален лагер, а не първичния вал, както казах звуците са доста различни и трудно биха се сбъркали.
                              Не може да ти отговори, не го измъчвай :D То освен от теория има нужда и от практика. Ако знаеше как е направено, и малко да го беше поразгледал, щеше да разбере. Интересно ми е като казва че не е като на Жигула или Москвич, знае ли при тях как е ?
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                Лагера се върти без натоварване когато не е натиснат педала.При мареа 1.6 16в лагери шуми когато не е натиснат педала, връщаш педала с ръка нагоре и спира да шуми, натискаш педала и отново спира да шуми. Просто лагера се върти трудно и когато не е натиснат педала..... има триене между лагера и притискателя, натиснеш ли педала лагера се завърта с оборотите на притискателя и шума изчезва.При жигула...... вилката имаше пружина която я връща и затова лагера се върти само когато натискаш педала. А имаше и изпълнение при москвич с коксов лагер. Докато не свалите скоростите.... няма да разберете от къде шуми.

                                Коментар

                                Working...
                                X