Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1.9jtd По-голям Intercooler ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    с този кулер където си го избрал(малко голям ми се вижда за стоково турбо) мисля че ефекта с вървенето ще е обратен на този за който се надяваш не го приемаи като заяждане просто мое мнение
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      1

      jimi69 написа:
      влез малко в италянските форуми да видиш батка, аз повече няма да пиша, щото като кажа мнение после ме иронизираш, влез да прочетеш малко как се слага кулер от IVECO DALLY и мап и виж дали са доволни , няма да спорим вече.
      Братле аз съм с такъв колер от IVECO DALLY :D
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

      Коментар


        #18
        Re: 1

        cveiba написа:
        jimi69 написа:
        влез малко в италянските форуми да видиш батка, аз повече няма да пиша, щото като кажа мнение после ме иронизираш, влез да прочетеш малко как се слага кулер от IVECO DALLY и мап и виж дали са доволни , няма да спорим вече.
        Братле аз съм с такъв колер от IVECO DALLY :D
        И как е, лети ли, лети ли? Колко градуса сваля сравнено с оригиналния? 20? Или 2?
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #19
          Re: 1

          cveiba написа:
          Братле аз съм с такъв колер от IVECO DALLY :D
          Братле,ама я кажи с каква турбина си и на какво налягане я караш ПС:плюс това кулера на IVECO DAILY не е толкова голям,колкото може би си го представят някои (размер на питата 475x185x63 мм) Е за Пунтото на Джими с малкото ИХИ на 0.9-0.95 бара си е голямичък А този дето Джими си го е харесал е доста по-голям от на Ивекото http://www.nolimit-bg.com/product.php?id_product=424 Всъщност не знам за коя генерация на IVECO DAILY говорите вие че са няколко.Абе трее се мисли като се прави нещо,нали така. Другият начин е абе я аз да го напраа на макс пък нека да е зле

          Коментар


            #20
            Re: 1

            janyboy написа:
            cveiba написа:
            Братле аз съм с такъв колер от IVECO DALLY :D
            Братле,ама я кажи с каква турбина си и на какво налягане я караш ПС:плюс това кулера на IVECO DAILY не е толкова голям,колкото може би си го представят някои (размер на питата 475x185x63 мм) Е за Пунтото на Джими с малкото ИХИ на 0.9-0.95 бара си е голямичък А този дето Джими си го е харесал е доста по-голям от на Ивекото http://www.nolimit-bg.com/product.php?id_product=424 Всъщност не знам за коя генерация на IVECO DAILY говорите вие че са няколко.Абе трее се мисли като се прави нещо,нали така. Другият начин е абе я аз да го напраа на макс пък нека да е зле
            Със същият размер колер съм който си описал . Останалото е един филм ....
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

            Коментар


              #21
              Колеги, каквото и да си говорим, без да се измери температура преди да се смени кулера, е безмислено да се прави каквото и да е. Ако температурата е много висока, имаше как да се сметне, колко ще се подобрят нещата ако например свалим 50 градуса надолу и после вече е съвсем друг въпрос дали това пък ще си струва парите.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #22
                VSD дай една идея как да измерим градусите , само да не трябва да дупча маркуча.Колега какво стана с пунтото, направи ли нещо по въпроса ?Аз въобще и не разбрах дали след ремапа ми се дигна налягането на турбината, тя май не се управлява от компа, кви кулери ще слагам, трябва да се измери наистина си прав VSD Тия пунтота между другото имат доста къс път до кулера, понеже турбината е една засукана към кулера, и ако се прави по голям кулер поне 1м общо ще се увеличи пътя, ако е отпред в центъра разбира се. Ако е в ляво където е стария незнам. Чакам съвети и отговори, все пак тва е 300кинта поне пътища и кулер на сляпо нема да го взема...дайте идея как да замеря температурата и утре отивам и я меря.Почвам да си мисля , че да си сменя пътищата и да ги бинтовам май ще е по добре от колкото да сложа кулер
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #23
                  "turbo calculator" в лентата за търсене на Гугъл дава интересни резултати и казуси за размисъл.
                  Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

                  Коментар


                    #24
                    jimi69 написа:
                    Аз въобще и не разбрах дали след ремапа ми се дигна налягането на турбината, тя май не се управлява от компа, кви кулери ще слагам, трябва да се измери наистина си прав VSD
                    Абе,Джими,след толкова много пуснати теми като че ли нищо не си разбрал(сега да не се обидиш пак )То не бяха кулери,турбини,генерации,спортни филтри Поне кажи сега като знаеш че турбината ти е ИХИ(еди какво си) в крайна сметка с променлива геометрия ли е и управлява ли се от компа или не На какво макс налягане работи турболан?После кажи размера на питата на стоковия ти кулер и на колко мм са входа и изхода.Сега малко аз да позадавам въпроси,а
                    jimi69 написа:
                    VSD дай една идея как да измерим градусите , само да не трябва да дупча маркуча.
                    Що да дупчиш мъркуча,бе,мен. Начини много само желание да имаш. Ще го измислиш,къде ще ходи .
                    jimi69 написа:
                    Почвам да си мисля , че да си сменя пътищата и да ги бинтовам май ще е по добре от колкото да сложа кулер
                    Разкажи какво те наведе на тази мисъл ПС:между другото ти тази тема я направи като своя Той и колегата автор на темата не е много активен,пуснал е темата и стига толкова Дет се вика за толкова пари - толкова

                    Коментар


                      #25
                      janyboy написа:
                      jimi69 написа:
                      Аз въобще и не разбрах дали след ремапа ми се дигна налягането на турбината, тя май не се управлява от компа, кви кулери ще слагам, трябва да се измери наистина си прав VSD
                      Абе,Джими,след толкова много пуснати теми като че ли нищо не си разбрал.То не бяха кулери,турбини,генерации,спортни филтри Поне кажи сега като знаеш че турбината ти е ИХИ(еди какво си) в крайна сметка с променлива геометрия ли е и управлява ли се от компа или не На какво макс налягане работи турболан?После кажи размера на питата на стоковия ти кулер и на колко мм са входа и изхода.Сега малко аз да позадавам въпроси,а
                      jimi69 написа:
                      VSD дай една идея как да измерим градусите , само да не трябва да дупча маркуча.
                      Що да дупчиш мъркуча,бе,мен. Начини много само желание да имаш. Ще го измислиш,къде ще ходи .
                      jimi69 написа:
                      Почвам да си мисля , че да си сменя пътищата и да ги бинтовам май ще е по добре от колкото да сложа кулер
                      Разкажи какво те наведе на тази мисъл ПС:между другото ти тази тема я направи като своя Той и колегата автор на темата не е много активен,пуснал е темата и стига толкова Дет се вика за толкова пари - толкова
                      Турбото е ИХИ стоково надува на 0.9. Не се управлява геометрия щото няма ! (и по добре, че няма). Входа и изхода на кулера е 55.Кулера е този:http://avto-pazar.com/index.php?page...71незнам колко е питата, но като го пълнех с вода да го чистя към 5 литра е.Айде дай ми съвет как да измеря въздуха , ама въздуха не да сложа нещо в кулера и да меря, нали въздуха ни интересува ?!.май трябва да почна от буст метър първо, ама никой не продава готовите пластини за ЕГР Добре, прекланям се, и признавам , че разбираш,знаеш, можеш и имаш опит, айде сега дай идея, нали все пак за тва е форума.Темата... няма мое, няма твое, темата е за интеркулер и всеки, който пише за интеркулер значи НЕ СПАМИ ! (или се лъжа ?)пп. Как да разбера след толкова теми, като един казва има ефект, друг казва нищо не става, кажи ми как ? Ако имаше място на стоковия кулер да сложа по голям нямаше да се замисля, ама пък доста ще се удължи пътя ако сложа в центъра , освен ако не взема кулер с изход и вход от едната страна.
                      Punto JTD
                      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                      Коментар


                        #26
                        Ааа,виж че можло Кулерът ти е с пита 204х191х62 мм,смятай колко му е обема Ако не мислиш да слагаш по-голямо турбо или да надуваш твоето аз на твое място не бих сложил челен кулер,ама ако чак толкова си се навил гледай да е с подобен обем като сегашния,а не в пъти по-голям
                        jimi69 написа:
                        Добре, прекланям се, и признавам , че разбираш,знаеш, можеш и имаш опит
                        Това няма и да го коментирам,щото нито съм цар та да ми се прекланяш,нито съм разбирач или майстор някакъв.Значи всичко трябва да се прави с цел а не просто така щото си чел/чул и т.н.Абе я направи няколко лога да видя що за ремап си имаш Разбирам че искаш още и още и по възможност да се мине тънко ама не става баш така.Поздрави и нема да се косиш :P

                        Коментар


                          #27
                          А да ся и кабеляци ше ма пращаш да взема да прая логове. Не ми се занимава, там вече ако барна наистина ще счупя нещо. Ремапа ми го прави колегата Брезел от нефто форума Реших да е там, понеже всички са доволни, а и да ти кажа и аз съм доволен, знам , че можеше още но не е здравословно. Проблема е, че след ремапа тресе на 4та на 1500 оборота на пълна газ, което е друга тема и не ме притеснява сега.Ще търся кулер , ако намеря изход/вход да са от една й съща страна ще е перфектно :D
                          Punto JTD
                          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                          Коментар


                            #28
                            Ми Брезел(Богомил) не е лош вариант,да.Избягвай да я зориш още в ниските та да нямаш ядове със съединителя и махото.Аз за това и исках да направиш някой друг лог да видя какво е положението с горивото и другите неща,ама щом не ти се занимава......Има кулери с входа и изхода от една и съща страна,търси,ама тези дето съм ги виждал са бая големички.Разрови се по чуждите форуми.Имно много инфо със снимков материал.

                            Коментар


                              #29
                              Аз за кулера не бързам попринцип събирам още информация. Прав си , че отпред ще е по добре, понеже бронята ми е HGT пакет и има място отпред, а сегашното кулерче е на половината срещу ветъра, другата половина е скрита сигурно да не се вижда ХАХАХА Сега в събота ще направя комина на печката филтъра ще дойде тия дни, утре вече е в бг, дано еконта да се сетят да го вземат до бургас до събота да усетя малко повече , като направя и двете. Може да взема едно Y образно коляно за филтър кутията да смуче от 2 места и така, кулера по натам , понеже се занимавам със строителство из къщи в момента Между другото, който си хареса нещо от EBAY може да ползва услугата на Еконт да го купи чрез тях ако нема карти и такива неща и не му се занимава, вземат по 3-4 % от цената и отделно транспорта, но примерно аз спестявам с тоя филтър едни 50-60 лв :D (дано шибания филтър дойде готов за ползване, да не се занимавам аз да го пръскам
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар


                                #30
                                Малко са ниски тези 1500 оборота за 4-та след ремап. При мен положението е същото и затова си карам сток.

                                Коментар

                                Working...
                                X