с този кулер където си го избрал(малко голям ми се вижда за стоково турбо) мисля че ефекта с вървенето ще е обратен на този за който се надяваш не го приемаи като заяждане просто мое мнение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.9jtd По-голям Intercooler ?
Collapse
X
-
1
jimi69 написа:влез малко в италянските форуми да видиш батка, аз повече няма да пиша, щото като кажа мнение после ме иронизираш, влез да прочетеш малко как се слага кулер от IVECO DALLY и мап и виж дали са доволни , няма да спорим вече.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Re: 1
cveiba написа:jimi69 написа:влез малко в италянските форуми да видиш батка, аз повече няма да пиша, щото като кажа мнение после ме иронизираш, влез да прочетеш малко как се слага кулер от IVECO DALLY и мап и виж дали са доволни , няма да спорим вече.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: 1
cveiba написа:Братле аз съм с такъв колер от IVECO DALLY :D
Коментар
-
Re: 1
janyboy написа:cveiba написа:Братле аз съм с такъв колер от IVECO DALLY :DFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Колеги, каквото и да си говорим, без да се измери температура преди да се смени кулера, е безмислено да се прави каквото и да е. Ако температурата е много висока, имаше как да се сметне, колко ще се подобрят нещата ако например свалим 50 градуса надолу и после вече е съвсем друг въпрос дали това пък ще си струва парите.
Коментар
-
VSD дай една идея как да измерим градусите , само да не трябва да дупча маркуча.Колега какво стана с пунтото, направи ли нещо по въпроса ?Аз въобще и не разбрах дали след ремапа ми се дигна налягането на турбината, тя май не се управлява от компа, кви кулери ще слагам, трябва да се измери наистина си прав VSD Тия пунтота между другото имат доста къс път до кулера, понеже турбината е една засукана към кулера, и ако се прави по голям кулер поне 1м общо ще се увеличи пътя, ако е отпред в центъра разбира се. Ако е в ляво където е стария незнам. Чакам съвети и отговори, все пак тва е 300кинта поне пътища и кулер на сляпо нема да го взема...дайте идея как да замеря температурата и утре отивам и я меря.Почвам да си мисля , че да си сменя пътищата и да ги бинтовам май ще е по добре от колкото да сложа кулер
Коментар
-
jimi69 написа:Аз въобще и не разбрах дали след ремапа ми се дигна налягането на турбината, тя май не се управлява от компа, кви кулери ще слагам, трябва да се измери наистина си прав VSDjimi69 написа:VSD дай една идея как да измерим градусите , само да не трябва да дупча маркуча.jimi69 написа:Почвам да си мисля , че да си сменя пътищата и да ги бинтовам май ще е по добре от колкото да сложа кулер
Коментар
-
janyboy написа:jimi69 написа:Аз въобще и не разбрах дали след ремапа ми се дигна налягането на турбината, тя май не се управлява от компа, кви кулери ще слагам, трябва да се измери наистина си прав VSDjimi69 написа:VSD дай една идея как да измерим градусите , само да не трябва да дупча маркуча.jimi69 написа:Почвам да си мисля , че да си сменя пътищата и да ги бинтовам май ще е по добре от колкото да сложа кулер
Коментар
-
Ааа,виж че можло Кулерът ти е с пита 204х191х62 мм,смятай колко му е обема Ако не мислиш да слагаш по-голямо турбо или да надуваш твоето аз на твое място не бих сложил челен кулер,ама ако чак толкова си се навил гледай да е с подобен обем като сегашния,а не в пъти по-голямjimi69 написа:Добре, прекланям се, и признавам , че разбираш,знаеш, можеш и имаш опит
Коментар
-
А да ся и кабеляци ше ма пращаш да взема да прая логове. Не ми се занимава, там вече ако барна наистина ще счупя нещо. Ремапа ми го прави колегата Брезел от нефто форума Реших да е там, понеже всички са доволни, а и да ти кажа и аз съм доволен, знам , че можеше още но не е здравословно. Проблема е, че след ремапа тресе на 4та на 1500 оборота на пълна газ, което е друга тема и не ме притеснява сега.Ще търся кулер , ако намеря изход/вход да са от една й съща страна ще е перфектно :D
Коментар
-
Ми Брезел(Богомил) не е лош вариант,да.Избягвай да я зориш още в ниските та да нямаш ядове със съединителя и махото.Аз за това и исках да направиш някой друг лог да видя какво е положението с горивото и другите неща,ама щом не ти се занимава......Има кулери с входа и изхода от една и съща страна,търси,ама тези дето съм ги виждал са бая големички.Разрови се по чуждите форуми.Имно много инфо със снимков материал.
Коментар
-
Аз за кулера не бързам попринцип събирам още информация. Прав си , че отпред ще е по добре, понеже бронята ми е HGT пакет и има място отпред, а сегашното кулерче е на половината срещу ветъра, другата половина е скрита сигурно да не се вижда ХАХАХА Сега в събота ще направя комина на печката филтъра ще дойде тия дни, утре вече е в бг, дано еконта да се сетят да го вземат до бургас до събота да усетя малко повече , като направя и двете. Може да взема едно Y образно коляно за филтър кутията да смуче от 2 места и така, кулера по натам , понеже се занимавам със строителство из къщи в момента Между другото, който си хареса нещо от EBAY може да ползва услугата на Еконт да го купи чрез тях ако нема карти и такива неща и не му се занимава, вземат по 3-4 % от цената и отделно транспорта, но примерно аз спестявам с тоя филтър едни 50-60 лв :D (дано шибания филтър дойде готов за ползване, да не се занимавам аз да го пръскам
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар