Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 1.9jtd По-голям Intercooler ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 1.9jtd По-голям Intercooler ?

    Не знам много как седят нещата по тоя въпрос и за това искам да видя какво е мнението на вече сложилите (ако има такива) или на на хора, който са по-наясно от мене.
    Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD

    #2
    Каква ти е целта Колега...

    Коментар


      #3
      По-голям кулер(със същата турбина) = по-малко вървеж... На мен така ми го обясняваха едно време - да сложиш по голям кулер е като на една чешма дето си тече примерно с 10л в минута да и сложиш 100л кофа и да чакаш да я напълни за същото или по-добро време от 10л кофа...няма как да стане...Виж по-голям кулер с по-голяма турбина и по-убави дюзи и още 5-6 корекции тук там...стават интересни неща
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #4
        kiselo написа:
        Виж по-голям кулер с по-голяма турбина и по-убави дюзи и още 5-6 корекции тук там.....
        .... пари от 1/2 до 3/4 стойността на колата Иначе може да се сложи малко по-голям кулер и да няма усезаем лаг.В жегите фабричните клякат, така че ако има пари за правилно подбран FMIC - не е лоша идея.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          той пита за малко по голям сигурно не за 50 литров бидон.колега наще кулери са 20 на 20 от алфа 156 е перфектен ако сложиш и чип обаче :D на алфата е малко по голям и е идеален обаче трябва да се приспособи да се хване. Иначе ако искаш да има по голям ефект из градски условия една перка за кулер му слагаш на твоя и заспива, само незнам датчика на температурата къде ще се сложи за да не бачка постоянно. Ефект има определено.
          Punto JTD
          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

          Коментар


            #6
            Това с перката съм го срещал някъде но не си спомням къде. На мицубиши ево някоеси фабрично имаше пръскалки за вода на кулера и при нужда се църкаше вода което не знам колко ефективно беше но както и да е. Относно перката според мен няма да е много ефективно все пак и перката си дърпа доста ток и допълнително ще товари алтернатора поне така си мисля. Според мен ако стоковия кулер се премести на по проветливо място ще е по добре от това да слагаш по голям , да не говорим че кулера на пунтото е заврям в мачо-пичко царвичака...А за датчик мисля че най добре е да отчита С на въздуха около сами я двигател или поне въздуха в кутията на въздушния филтър. До 20С не работи над 20С работи или нещо такова....Но ида и въпроса когато перката не се върти няма ли да намали потока въздух който охлажда кулера!?Ето и малко полезно инфо от мен http://www.max-boost.co.uk/max-boost...ler_2JZGTE.htm
            Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
            Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

            Коментар


              #7
              ми то ако ше го мести да сложи 30 на 30 и решава "проблема". Има ефект перката стига да има място за монтаж. Но най добре е да се сложи както казваш да го духа вятъра :D виж колега кулер от опел омега и той трябва да има перка , най важното е, да намериш по голям кулер със същите входове и изходи за да не го правиш 3-4 дена , щото е голям филм преправянето на турбо пътища = ходиш, взимаш, мериш, не става , пак ходиш пак вземаш ... екшън голям
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #8
                Целта ми е да кача малко кончета. От коментарите разбрах, че кулер,малко по-голям от моя и 1 чип ше свършат идеална работа а не само по-голям кулер заради лага на турбото? Или съм в грешка
                Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  Богами нищо не помага така както олекотяване то... лично съм го тествал с първата ми кола.Понеже реших да я кърпя понеже си беше голям гнилоч смених и двигателя реших да я покарам за проба и колата вървеше като самолет (вътре имаше само една седалка нищо друго , нито стелки и мокет нито кори на вратите нито брони абе поне едно 300кг. надолу) Когато я окомплектовах е разликата беше драстична във вървенето!!!!Така че помисли върху това!
                  Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                  Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                  Коментар


                    #10
                    пунтото е идеално , като се вдигне мощноста понеже е 1000кг но проблема идва, че няма място за почти нищо. Направих ремап и си мисля, че колата не върви а тя върви просто съм й свикнал :D ще има ефект от кулер искам и аз да слагам но се чудя как да стане да не го местя в средата щото много се удължава турбо пътя, и май ще е долу в дясно (като си пред колата ).Ама както каза емцо "малко по голям" не много. Даже , като го правя тва, ще си взема термолента и маркуча от кулера до колектора ще го увия понеже е много топъл винаги :D Кулер, филтър, махане на гърнета, изолиране на турбо път, може и направиш друга дупка на филтър кутията да й пъснеш втори въздуховод , чип и голф 150 коня 3 червени и 3 лилави да станат пак ще реве . само с ремап и махане на гърнета вървя с голф 130 2 червени :D Тва мисля, че са нещата който може да се направят на ежедневната кола за да не се строши много бързо. Весели празнициХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      #11
                      jimi69 написа:
                      Кулер, филтър, махане на гърнета, изолиране на турбо път, може и направиш друга дупка на филтър кутията да й пъснеш втори въздуховод , чип и голф 150 коня 3 червени и 3 лилави да станат пак ще реве . само с ремап и махане на гърнета вървя с голф 130 2 червени :D
                      Уау Тия Пунта Мари много вървежни ще излязат Вярно че Пунтото е с 200 кила по-леко ама чак пък такава бегачка да става с един ремап и махане на гърнета Щом Голф 130 коня и 310 нм помпа дюза го биеш ..... (ааа ти си редактирал първоначлното си мнение,сега думите си ги заменил с иконки )Та като искате да сменята кулери,знаете ли каква е максималната температурата след кулера на сегашния ви сет-ъп?Голямо значение има не само къде е поставен кулера а и неговия дизайн/конструкция Забелязал съм че има няколко стъпки, към които прибягва почти всеки,който иска да тунингова колата си и това са :- по-голямо турбо(колко и защо не се интересува)- по-голям кулер(колко и защо не се интересува)- по-голями дюзи(колко и защо не се интересува)- по-голяма генерация(колко и защо не се интересува)- махане на кат-а и няколко гърнета(защо и какъв ефект би имало това не се интересува)Важното е всичко да е по-голямо В крайна сметка това Пунто има доста малко турбо и се кара на малко налягане та даже и да няма кулер няма да е кой знае каква драма.Има доста коли с турбо и без кулер. Воистина воскресе :P

                      Коментар


                        #12
                        Вървя с него, не го бия.Ами щом карабинерите в италия с пунтота значи малко или много тоя модел на фиат е добър :D аз изброих нещата , които мисля, че не трябват кой знае колко пари за да живне колата.Генерация не бих направил ако не сменя турбо и дюзи , което ще стане ако нещо се счупи, иначе няма да барам.janyboy аз пък мисля, че има доста голямо значение къде е кулера батка ето го моя кулер http://www.ebay.it/itm/INTERCOOLER-F...00wt_715ето тоя който искамhttp://www.nolimit-bg.com/product.ph...ествено, че е важно какъв е, поне изходите малко или много трябва да паснат. И аз искам маняшки кулер посредата обаче ще се съобразя, щото ако го сложа там, трябва да напрая половин метър турбо път до него със 180 градуса коляно, така, че мисля, че тоя ще заспи , ако намеря стоков от друга кола слагам веднага (което е доста по евтино).JanyBoy - Според теб по голям кулер няма да свали градусите на въздуха, който отива в колектора така ли ? до сега незнам някой да е сменил кулер и да е с по топъл въздух от стоковия. Иска ми се да сме от един град батка да вземем един електронен термометър и да измерим и да видим разлики, щото понякога се казва на черното бяло, и се спори за неща, които са безпорни.а размера на кулера аз си го смятам по мойта схема - ако колата ми в момента е 110 коня, чета в интернет какви са и ще избера малко по голям. Демек за 120 (примерно) :D снощи бях на бургаските гонки и имаме един колега с браво JTD което прослави италянските печки , като разби една хонда 115 коня + генерация :D Много е добро бравото Енчо, поздравления , бяга колкото типото на SWAT :D
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          #13
                          jimi69 написа:
                          Вървя с него, не го бия.
                          Евала,батка,евала.
                          jimi69 написа:
                          JanyBoy - Според теб по голям кулер няма да свали градусите на въздуха, който отива в колектора така ли ?
                          Ааааа къде съм казал такова нещо
                          jimi69 написа:
                          Иска ми се да сме от един град батка да вземем един електронен термометър и да измерим и да видим разлики, щото понякога се казва на черното бяло, и се спори за неща, които са безпорни.
                          И на мен Хубаво е че боравиш с уреди като електронен термометър.Тъкмо сега ще кажеш каква е макс темпа на твойто Пунто на изхода на кулера и после като сложиш по-голямия кулер пак ще измериш и споделиш
                          jimi69 написа:
                          а размера на кулера аз си го смятам по мойта схема - ако колата ми в момента е 110 коня, чета в интернет какви са и ще избера малко по голям. Демек за 120 (примерно)
                          Ама по конски сили ли ще подбираш кулера?Трудна задача.Пък и не знаеш колко конски сили ти е колата след мап-а.Айде сложи ги 90-95.Какъв кулер като размер и дизайн ще сложиш и къде ще го сложиш?На какъв диаметър ще са входа и изхода на кулера?Сложи тоя дето си го харесал(с пита 320х300х80 и вход/изход на 70 мм ) и после ще споделиш плюсове и минуси

                          Коментар


                            #14
                            влез малко в италянските форуми да видиш батка, аз повече няма да пиша, щото като кажа мнение после ме иронизираш, влез да прочетеш малко как се слага кулер от IVECO DALLY и мап и виж дали са доволни , няма да спорим вече.
                            Punto JTD
                            http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                            Коментар


                              #15
                              jimi69 написа:
                              аз повече няма да пиша, щото като кажа мнение после ме иронизираш
                              А тогава обещавам да не те иронизирам вече.Не мога да си позволя да не пишеш заради мен.Няма да е честно.Някои нападат,други направо обиждат и заплашват,аз пък подхождам с щипка ирония и сарказъм.Всеки си има начин на общуване.Щом съм те засегнал,веднага спирам.

                              Коментар

                              Working...
                              X