Не знам много как седят нещата по тоя въпрос и за това искам да видя какво е мнението на вече сложилите (ако има такива) или на на хора, който са по-наясно от мене.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 1.9jtd По-голям Intercooler ?
Collapse
X
-
По-голям кулер(със същата турбина) = по-малко вървеж... На мен така ми го обясняваха едно време - да сложиш по голям кулер е като на една чешма дето си тече примерно с 10л в минута да и сложиш 100л кофа и да чакаш да я напълни за същото или по-добро време от 10л кофа...няма как да стане...Виж по-голям кулер с по-голяма турбина и по-убави дюзи и още 5-6 корекции тук там...стават интересни нещаRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Виж по-голям кулер с по-голяма турбина и по-убави дюзи и още 5-6 корекции тук там.....F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
той пита за малко по голям сигурно не за 50 литров бидон.колега наще кулери са 20 на 20 от алфа 156 е перфектен ако сложиш и чип обаче :D на алфата е малко по голям и е идеален обаче трябва да се приспособи да се хване. Иначе ако искаш да има по голям ефект из градски условия една перка за кулер му слагаш на твоя и заспива, само незнам датчика на температурата къде ще се сложи за да не бачка постоянно. Ефект има определено.
Коментар
-
Това с перката съм го срещал някъде но не си спомням къде. На мицубиши ево някоеси фабрично имаше пръскалки за вода на кулера и при нужда се църкаше вода което не знам колко ефективно беше но както и да е. Относно перката според мен няма да е много ефективно все пак и перката си дърпа доста ток и допълнително ще товари алтернатора поне така си мисля. Според мен ако стоковия кулер се премести на по проветливо място ще е по добре от това да слагаш по голям , да не говорим че кулера на пунтото е заврям в мачо-пичко царвичака...А за датчик мисля че най добре е да отчита С на въздуха около сами я двигател или поне въздуха в кутията на въздушния филтър. До 20С не работи над 20С работи или нещо такова....Но ида и въпроса когато перката не се върти няма ли да намали потока въздух който охлажда кулера!?Ето и малко полезно инфо от мен http://www.max-boost.co.uk/max-boost...ler_2JZGTE.htmFiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
ми то ако ше го мести да сложи 30 на 30 и решава "проблема". Има ефект перката стига да има място за монтаж. Но най добре е да се сложи както казваш да го духа вятъра :D виж колега кулер от опел омега и той трябва да има перка , най важното е, да намериш по голям кулер със същите входове и изходи за да не го правиш 3-4 дена , щото е голям филм преправянето на турбо пътища = ходиш, взимаш, мериш, не става , пак ходиш пак вземаш ... екшън голям
Коментар
-
Богами нищо не помага така както олекотяване то... лично съм го тествал с първата ми кола.Понеже реших да я кърпя понеже си беше голям гнилоч смених и двигателя реших да я покарам за проба и колата вървеше като самолет (вътре имаше само една седалка нищо друго , нито стелки и мокет нито кори на вратите нито брони абе поне едно 300кг. надолу) Когато я окомплектовах е разликата беше драстична във вървенето!!!!Така че помисли върху това!Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
пунтото е идеално , като се вдигне мощноста понеже е 1000кг но проблема идва, че няма място за почти нищо. Направих ремап и си мисля, че колата не върви а тя върви просто съм й свикнал :D ще има ефект от кулер искам и аз да слагам но се чудя как да стане да не го местя в средата щото много се удължава турбо пътя, и май ще е долу в дясно (като си пред колата ).Ама както каза емцо "малко по голям" не много. Даже , като го правя тва, ще си взема термолента и маркуча от кулера до колектора ще го увия понеже е много топъл винаги :D Кулер, филтър, махане на гърнета, изолиране на турбо път, може и направиш друга дупка на филтър кутията да й пъснеш втори въздуховод , чип и голф 150 коня 3 червени и 3 лилави да станат пак ще реве . само с ремап и махане на гърнета вървя с голф 130 2 червени :D Тва мисля, че са нещата който може да се направят на ежедневната кола за да не се строши много бързо. Весели празнициХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!
Коментар
-
jimi69 написа:Кулер, филтър, махане на гърнета, изолиране на турбо път, може и направиш друга дупка на филтър кутията да й пъснеш втори въздуховод , чип и голф 150 коня 3 червени и 3 лилави да станат пак ще реве . само с ремап и махане на гърнета вървя с голф 130 2 червени :D
Коментар
-
Вървя с него, не го бия.Ами щом карабинерите в италия с пунтота значи малко или много тоя модел на фиат е добър :D аз изброих нещата , които мисля, че не трябват кой знае колко пари за да живне колата.Генерация не бих направил ако не сменя турбо и дюзи , което ще стане ако нещо се счупи, иначе няма да барам.janyboy аз пък мисля, че има доста голямо значение къде е кулера батка ето го моя кулер http://www.ebay.it/itm/INTERCOOLER-F...00wt_715ето тоя който искамhttp://www.nolimit-bg.com/product.ph...ествено, че е важно какъв е, поне изходите малко или много трябва да паснат. И аз искам маняшки кулер посредата обаче ще се съобразя, щото ако го сложа там, трябва да напрая половин метър турбо път до него със 180 градуса коляно, така, че мисля, че тоя ще заспи , ако намеря стоков от друга кола слагам веднага (което е доста по евтино).JanyBoy - Според теб по голям кулер няма да свали градусите на въздуха, който отива в колектора така ли ? до сега незнам някой да е сменил кулер и да е с по топъл въздух от стоковия. Иска ми се да сме от един град батка да вземем един електронен термометър и да измерим и да видим разлики, щото понякога се казва на черното бяло, и се спори за неща, които са безпорни.а размера на кулера аз си го смятам по мойта схема - ако колата ми в момента е 110 коня, чета в интернет какви са и ще избера малко по голям. Демек за 120 (примерно) :D снощи бях на бургаските гонки и имаме един колега с браво JTD което прослави италянските печки , като разби една хонда 115 коня + генерация :D Много е добро бравото Енчо, поздравления , бяга колкото типото на SWAT :D
Коментар
-
jimi69 написа:Вървя с него, не го бия.jimi69 написа:JanyBoy - Според теб по голям кулер няма да свали градусите на въздуха, който отива в колектора така ли ?jimi69 написа:Иска ми се да сме от един град батка да вземем един електронен термометър и да измерим и да видим разлики, щото понякога се казва на черното бяло, и се спори за неща, които са безпорни.jimi69 написа:а размера на кулера аз си го смятам по мойта схема - ако колата ми в момента е 110 коня, чета в интернет какви са и ще избера малко по голям. Демек за 120 (примерно)
Коментар
-
jimi69 написа:аз повече няма да пиша, щото като кажа мнение после ме иронизираш
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар