Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Затягане ремък Fiat Bravo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Затягане ремък Fiat Bravo

    Здравейте колеги. Обръщам се към вас с следния проблем. Карам браво 2000г. 1.9 JTD и днес след кратко свирене ремъка спря да зарежда алтернатора. Прибрах се някак си на акумулатор но незнам дали ще мога да стигна до сервиз. Въпроса ми е мога ли сам да си натегна ремъка (защото е адски хлабав) и тъй като съм велик майстор ако може някой да обясни как точно става (ако може и снимка от интернет да метнете с това кое трябва да натегна ще съм благодарен). Мерси за вниманието.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
    -------------------------------------
    1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

    #2
    То там си е на обтяжен механизъм. Има постоянен натег от пружината на механизма.Нещо се е случило(най-вероятно да е блокирал механизма ).Потърси помощ !Успех!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      То там си е на обтяжен механизъм. Има постоянен натег от пружината на механизма.Нещо се е случило(най-вероятно да е блокирал механизма ).Потърси помощ !Успех!
      Благодаря за отговора колега. Явно няма да се размине без сервиз.
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
      -------------------------------------
      1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

      Коментар


        #4
        при мене беше се разбила ролката на алтернатора веднъж. Но или тва или обтегачката , едни 100 кинта макс даже са много 100 колега. А ако майстора ти предложи да ти смени сички паразитни ролки те са 3 май му кажи само обтегача, и направи като другите колеги с фиат, пренабий им нови лагери и тва е , то с тия коли фалирахме от ролки само, слагаш ги нови и пак цвичат ръмжат и квичат бахти тъпия дефект
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #5
          infirm написа:
          Благодаря за отговора колега. Явно няма да се размине без сервиз.
          не бе , и ти може да си я смениш ролката, стига да имаш 1 гидория и някой гайчен. ако са от долу, махаш под калника и си го правиш и пестиш 20-30 кинта
          Punto JTD
          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

          Коментар


            #6
            jimi69 написа:
            infirm написа:
            Благодаря за отговора колега. Явно няма да се размине без сервиз.
            не бе , и ти може да си я смениш ролката, стига да имаш 1 гидория и някой гайчен. ако са от долу, махаш под калника и си го правиш и пестиш 20-30 кинта
            Неприятното е че преди няма и година смених пистов ремък, обтегателна ролка (незнам дали така се нарича) и още някаква ролка мисля. ..
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
            -------------------------------------
            1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

            Коментар


              #7
              infirm написа:
              jimi69 написа:
              infirm написа:
              Благодаря за отговора колега. Явно няма да се размине без сервиз.
              не бе , и ти може да си я смениш ролката, стига да имаш 1 гидория и някой гайчен. ако са от долу, махаш под калника и си го правиш и пестиш 20-30 кинта
              Неприятното е че преди няма и година смених пистов ремък, обтегателна ролка (незнам дали така се нарича) и още някаква ролка мисля. ..
              нормално, и аз съм така, и други предполагам . Тва се нарича "нелечимата болест на фиат"важно е да има кора от долу да не влизат прахоляци
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #8
                аз си реших проблема като през зимата слагам къс ремък и така изолирам климатроника и паразитната ролка а лятото си слагам далгия ремък със паразитна ролка направена на струг и се сменят лагерите

                Коментар


                  #9
                  Не разбирам на какъв механизъм е ролката. До колкото я гледах няма пружини или нещо друго на нея за да се обтяга сама.Имам един въпрос може да се стори глупав за което се извинявам. Ако включа климатика има ли вероятност да се опъне ремъка, колкото да зарежда алтернатора. (като временна мярка да я закарам до сервиз)?Едит: Ролката не свири.... само ремъка е хлабав.Едит2: Разглобих я пружината е счупена на 2 места... явно ще се взима нова.
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP
                  -------------------------------------
                  1f Y0u C4N rE4D Th1S, i7 1s t1Me T0 7uRn 0FF Y0Ur PC 4Nd Ge7 Life!

                  Коментар


                    #10
                    до сервиз може да я закараш и без никакво зареждане, 5-10 без фарове или други сериозни консуматори не са проблем
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      защо ги правите на струг-аз слагам паразитна ролка от хди ,метална е и е малко по- малка,но няма проблем

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        защо ги правите на струг-аз слагам паразитна ролка от хди ,метална е и е малко по- малка,но няма проблем
                        да ама сменяем ли е само лагера, защото като си я направиш на струг и си го правиш да е сменям само лагера за 5 кинта.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар

                        Working...
                        X