Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивна Система-Проблеми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    ivel написа:
    с откачен датчик на рейла може да палиш когато е блокирал регулатора и държи високо налягане в рейла.при ниско налягане обаче е друго,зависи и колко е ниско разбира се.при мен проблема си го реших с нов горивен филтър.стария пускаше боклучета,които зацапваха регулатора и той блокирваше и ми изписваше грешка 0191.сйс сменен горивен филтър вече 220км-никакви проблеми
    Това със горивния филтър е вярно! Има разни ефтини буклуци дето пускат финни нишки те правят много беля!!!За трудното или невъзможно палене на jtd-то причини колкото искате,но нещата могат да се ограничат и до горивната уредба само.В конкретния случай ще се опитам да нахвърлям възможните неизправности и начините за проверка. Изискват се обаче специални инструменти които със сигурност ги няма в багажника на колата.Какво се случва на практика,колата не иска да запали или пали много трудно.Тез които имат ФЕС констатират че налягането е ниско,обаче ФЕС не казва защо е така. Ето и възможните причини:Помпата в резервоара не работи или не може да направи нужното налягане(в това число е и бълбукането в резервоара).Може би само тази проверка е възможна в домашни условия а именно да се убедите че по маркуча се движи само гориво като се постави прозрачен маркуч за наблюдение.Може с манометър да се провери налягането което прави помпата директно и успоредно след рагулатора.От тук на татък идва трудното.Приемаме че помпата в резервоара е наред и тръгваме да търсим "налягането"!Най-лесната проверка е да се свалят маркучите за излишно на дюзите и да се направи тест за пропуск от клапаните на дюзите.Възможно е да се открие виновника ,но може и да не е там.Аз лично съм си наравил нужните инструменти и пособия и мога на колата да разбера дали е от дюзи или от регулатор или помпата за високото се е предала.За целта почвам проверка на налягането първо в рейла,после на помпата със и без регулатор.Тази проверка дава 100%гаранцияза откриване на проблема и от без никаква компютърна диагностика.Щом съм хващал дюза със блокирал разпръсквач (иначе към излишното няма ядове) значи метода е възможно най-ефикасния.За съжаление повечето от собствениците нямат възможност или нужните познания сами да разберат какво става под капака.Почва се едно обикаляне,апък колата ако не пали е в пъти по-трудно.Темата е безкрайно дълга като коментариа и като труд също.Ако мога да съм в помощ с нещо добре,ама като знам как става е безмислено само да пишем.Поздрави!

    Коментар


      #77
      какво разбирате под регулатор.това да не е отзад на помпата за високо налягане кадето влиза буксата.решил сам утре парво да сменя рейла ако пак не запали ще смена помпата за високо налягане, и тогава ако неиска ще смена и 4етерите дюзи имам ги нали4ни вси4ките и сам сигорен 4е работят перфектно

      Коментар


        #78
        то по тази логика и колата можеш да смениш.

        Коментар


          #79
          на специалиста да кажа че филтъра е на 13 000км и струваше 40 лв .купен е от евро 07.може би трябва да си купя ман или бош.важното е че до момента вече 390км няма никакви проблеми.

          Коментар


            #80
            Да питам по въпроса с филтъра, решил съм да го сменя, обаче в TNCar ми предложиха Течнеко за 20 лв и се стреснах точно за това да не би да пропуска боклуци или нишки.Какъв да взема и откъде?
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #81
              да ти кажа че аз отново изглупях,тъй като нямам време.отидох на евро 07(най -лесно ми беше)и взех някакъв за 16лв.просто нямаха друг.сега нямам проблеми но ще го сменя с ман или бош

              Коментар


                #82
                Аз съм ползвал само филтри на CLEAN, само от Еврото.Дори единия го резнах след 30 000км и си беше идеално, кристално чист.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #83
                  моя не знам какъв беше но явно има проблем с него.вече смятам да залагам на изпитани марки

                  Коментар


                    #84
                    Аз също след смяната на стария горивен MANN-FILTER с такъв на Meat & Doria въобще не съм доволен, но ще избута до есента и в кофата.
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #85
                      лошото е че и разпръсквачите на дюзите заминават от тези фини частици и започват да пикаят.

                      Коментар


                        #86
                        проблема ре6ен.по пътя на изклучването парво смених рейла не беше от него,после смених и дюзите небеше и от тях,и след като смених помпата за високо налягане вси4ко се оправи.благодаря колеги за помоща

                        Коментар


                          #87
                          specialista написа:
                          ..Това със горивния филтър е вярно! Има разни ефтини буклуци дето пускат финни нишки те правят много беля!!!.......
                          полезно ще е ако споделиш впечатления, кои марки го правят?

                          Коментар


                            #88
                            Примерно VASKO!

                            Коментар


                              #89
                              specialista написа:
                              Примерно VASKO!
                              само тази марка значи?

                              Коментар


                                #90
                                MANN.UFI и FIAM са хубави филтри.
                                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                                Коментар

                                Working...
                                X