Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивна Система-Проблеми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Mай не проумяваш, че НЕ плюем, а споделяме недостатъци.Ако плюехме, нямаше да караме италианки, но пък толкоз сектанти, че да си затваряме очите за елементарни недостатъци - НЕ сме.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      Бълбукането не е от регулатора! Не го разбирате защото може би не познавате устройството му.Той не е компресор за въздух и да го нагнетява във горивото.В същото време регулатора може да причини куп неприятности .Така че много е важно да се постави правилната диагноза.Успех!

      Коментар


        #48
        specialista написа:
        Бълбукането не е от регулатора! Не го разбирате защото може би не познавате устройството му.Той не е компресор за въздух и да го нагнетява във горивото.В същото време регулатора може да причини куп неприятности .Така че много е важно да се постави правилната диагноза.Успех!
        Ами айде кажи от какво е де.Какъв е смисъла да пълним темата с глупости и предположения и ти само да викаш не е от това, не е от онова.Нали идеята на форума е да се образоваме и да си помагаме, а не да си играем на гатанки. :D
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #49
          Съвсем малко логично да помислите ще видите, че не може да бълбука от регулатора.Относно проблема, то има няколко варианта, но задължително една хубава диагностика, иначе другото си е към категорията лаф, или към разни окултни религии
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #50
            Или някаде дърпа въздух по помпата в резервоара.Странното е чи като загасне след това 2 3 пъти на контакт и си пали и така до следващите 20 30 км. А със над половин резервоар си карам няма гаснене никакви проблеми колата си е супер.

            Коментар


              #51
              SKYLINE87 написа:
              Или някаде дърпа въздух по помпата в резервоара.Странното е чи като загасне след това 2 3 пъти на контакт и си пали и така до следващите 20 30 км. А със над половин резервоар си карам няма гаснене никакви проблеми колата си е супер.
              Ти специално полвината път си го извървял.Остава ти още съвсем малко да вникнеш кое как работи и ще намериш проблема.Успех!

              Коментар


                #52
                infineon написа:
                Ако си ходя на село сега ще мина през колежката (доста е сладка ) с лаптопа да видя какво изкарва ФЕС.
                мн мило от твоя страна,вече уж* намерихме проблема и той идва от дюзите недостик на налягане поне в сервиза така казаха и сега е там,надявам се проблема да се реши вече. благодаря на всички

                Коментар


                  #53
                  Стига с тия дюзи бе хора! Дюзите не правят налягане,те работят обаче когато го има!Виждам че си във "трета глуха" и обикаляш къде ли не! Един свет от мен преди да оставиш колата да се ровят из нея направи пазарлък да не плащаш нищо ако няма ефект!!! :D Каква е файдата да плащаш на различни хора и колата пак да не върви!Успех!

                  Коментар


                    #54
                    Мене ми се чини че или регулатора на налягането се ебава, или са износени елемените на помпата за високо налягане, ама трябва първо ФЕС.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #55
                      нека и аз да споделя-най-после ми остана малко време.колата гасне когато си иска и изписва грешка 191.откачих датчика на рейла и спря да гасне,но не върви и мени яко оборотите.това ме наведе на мисълта че имам виско налягане в рейла.закачих я с включен датчик и какво да видя-пали работи на празен ход на 300 бара и изведнъж регулатора го прави 500бара и колата гасне.интересното е че след всяко почистване на регулатора карам около20 км.вчера източих и филтъра и карах така 100км и пак угасна.какъв е извода-не трябва да се вини веднага регулатора,а първо да се смени филтъра да се почисти регулатора и да се следи как работи.когато регулатора е излязъл от строя записва грешка 1671.само да вметна че и помпата в резервоара е перфектна .

                      Коментар


                        #56
                        На празен ход при мен държи 280 бара
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #57
                          ivel написа:
                          ...когато регулатора е излязъл от строя записва грешка 1671
                          В случаите когато има проблем с електрическата му част обаче-прекъснала намотка,откачен куплунг,скъсан кабел...Когато контролера не открива във съответната си верига регулатора.Няма как да запише 1671,когато регулатора има проблем с механичната си част.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #58
                            Отдавна не бях влизал в форума та за въпросния проблем го имах същия но беше на пунтото . Реших го като смених кошничката с помпата където е в резервоара. Проблем прави един механичен клапан на самата кошничка и тя вместо да е пълна е с нивото на общото гориво в резервоара. Не стига гориво и колата гасне после се почва едно бълбукане и с бая въртене на стартера палеше и така до следващия път.При повече гориво в резервоара - проблем никакъв . На диагностиката даваше най често регулатор на налягане ама не е. Вече 2 години нямам този проблем независимо от количеството гориво.
                            Punto MK2 1.9 JTD

                            Коментар


                              #59
                              chani написа:
                              Отдавна не бях влизал в форума та за въпросния проблем го имах същия но беше на пунтото . Реших го като смених кошничката с помпата където е в резервоара. Проблем прави един механичен клапан на самата кошничка и тя вместо да е пълна е с нивото на общото гориво в резервоара. Не стига гориво и колата гасне после се почва едно бълбукане и с бая въртене на стартера палеше и така до следващия път.При повече гориво в резервоара - проблем никакъв . На диагностиката даваше най често регулатор на налягане ама не е. Вече 2 години нямам този проблем независимо от количеството гориво.
                              Избърза колега! Това можех да им го кажа отдавна!!! Иначе поздравления ,който мисли решава проблема!

                              Коментар


                                #60
                                specialista написа:
                                Избърза колега! Това можех да им го кажа отдавна!!! Иначе поздравления ,който мисли решава проблема!
                                Изядоха ти хляба, а? Като гледам - и пържолките. А спокойно можеш от обикновени дистанционни съвети кинти да вадиш..., но не би...
                                Steliyan's Life!
                                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                                Коментар

                                Working...
                                X