Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивна Система-Проблеми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ако решиш да я носиш по сервизите ти препоръчвам един много добър сервиз.Собственика му е голям мозък и няма нещо което да му се опре до момента.Намира се в град Бяла не ти е много далеч Ако решиш да я водиш там се обади приятели сме и за наши хора работи на много добри цени.За непознати малко повече.

    Коментар


      #32
      Re: Горивна Система-Проблеми

      specialista написа:
      iakvvu написа:
      tonni_92 написа:
      Здравейте..... и също така се чува бълбукане към резервоара.
      Точно тук е разковничето в случая!!! Виждам че и други си патят от това,като господина дето под половин резервоар спира!
      Колега ако имаш някаква идея защо така прави ще съм много благодарен. Свалял съм помпата в резервоара чистих е .Регулатора свалях 2 3 пъти му чистих цетката. Така го карам с над половин резервоар 2ра година вече. Понякога още при първото палене дам на контакт почнели да бълбука знам чи няма да запали докато не качи нафта падаму налягането. Но на какво се далжи

      Коментар


        #33
        Разбира се че имам идея,и не само идея а директен сблъсък с проблема!Ако си забелязал не си чеша езика във форума.Не ми е приятно да отклонявам темата ама с това споделяне тук мяй трябва да затварям дюкяна!Поздрави!

        Коментар


          #34
          Да колега прав си това си е сервизна тайна така да се каже.Независимо че сме приятели със собственика на един сервиз той не си преотстъпи ключа с който се развиват болтовете на главата че си купувах нов.

          Коментар


            #35
            нека и аз да споделя малко.днес и на моята кола се случи същото-гасне,след 1-2 мин. пали,минавам 200м и пак гасне и така.но...въпросното бълбукане си го има.разглобих и почистих цедката на помпата в резервоара и отново гасне и грешка 0191.викам си от регулатора ще е ,тъй като го следих как работи в реално време.отворих го,почистих го (моя е без цедка) сложих му капка чисто масло(както преди месец) и чудо-изминах около 20 км.прибирам се и на входа отново угасна.та по темата-когато регулатора е наред като дадеш на контакт след 10 сек. угасва чека , не се чува бълбукането и колата си пали.когато е блокирал регулатора като дадеш на контакт се чува бълбукане,чека не угасва,колата пали и след малко пак гасне.че извода-и на моята кола и дойде времето за регулатор.за статистиката регулатора е на 312 000км (пак бая е издържал)

            Коментар


              #36
              ivel написа:
              та по темата-когато регулатора е наред като дадеш на контакт след 10 сек. угасва чека , не се чува бълбукането и колата си пали.когато е блокирал регулатора като дадеш на контакт се чува бълбукане,чека не угасва,колата пали и след малко пак гасне.че извода-и на моята кола и дойде времето за регулатор.за статистиката регулатора е на 312 000км (пак бая е издържал)
              Е как така ще бълбука от регулатор? Дори да е повреден, като е на контакт работи само подкачващата помпа и не виждам как ще окаже влияние. Или искаш да кажеш че като е блокирал и през него се изпразва рейката като е на контакт??
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #37
                Блокирал регулатор довежда до това бълбукане в резервоара.Той играе ролята на байпас.Затова има при Стилото и изравнител на налягането/черна кутия с няколко входа/монтиран зад ГНП.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #38
                  FGRC написа:
                  Затова има при Стилото и изравнител на налягането/черна кутия с няколко входа/монтиран зад ГНП.
                  Има го и при 105 но е метален.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #39
                    Още един минус в Стило
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      И то огромен!!! Вече съм с метален от AR.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #41
                        И моя преди време се счупи, по-точно единия от щуцерите.Стругар ми нави метален, малко лепило и .... ами държи си, ама ... що трябва да е така
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          Един и същ щуцер се чупи.Аз нямах нерви да го правя.Директно нов,стабилен и метален.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #43
                            Не виждам какво му е минуса.Сложи си и метални ръкохватки на фаровете и чистачките.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #44
                              FGRC написа:
                              Не виждам какво му е минуса.Сложи си и метални ръкохватки на фаровете и чистачките.
                              Колега,айде карай си със здраве Стилото,пиши си някъде плюсчетата и не вземай отношение за металните части по моята колата.Възгледите ми за добра кола не се препокриват с твоите,затова моля те се въздържай от подобни съветите.Бъди жив и здрав!
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                #45
                                Тогава не плуйте по нашите марки.Желая и на теб успех.
                                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                                Коментар

                                Working...
                                X