jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горивна Система-Проблеми
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
комън -рейл.специалиста е прав(както в 99 пр от случаите).имаш ниско налягане в рейла.смъкнете регулатора на помпата,почистете добре ,капнете му отпред капка чисто масло и го монтирайте.понякога се получава т.нар инцидентно блокирване на регулатора.а то от своя страна се получава от едри частици в нафтата.аз лично му слагам масло въпреки че нафтата е мазна(това за първоначалното пускане,а от там на сетне нафтата си го маже.не се хвърляйте веднага да сменяте регулатора.а иначе евросъюза забрани производството на мотори с система за впръскване помпа-дюза вече4-та година.те бяха измислица на фолксваген,но не покриват евронормите и бяха до там.сега и те минаха на комънрейл(измислен от фиат груп през 1998година)
Коментар
-
Не отдавна имах подобен проблем и се наложи да извадим кощничката с помпата от резервоара , бяха идеално чисти помпата си работеше но светнахме с една крушка в резервоара и набарахме един диверсант (станиол от присадка дето се запечатва шишенцето) И от тогава нямам проблем.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
FGRC написа:Това бълбукане се получава от блокирал регулатор на налягането.Потдържам мнението на IVEL.
Коментар
-
specialista написа:Много излишни коментари в темата! Няма нищо общо между помпадюза и въпросната комънреал система.Всъщност има ,но не е тема на обсъждане.Колежка много си далеч,иначе със удуволствие бих ти направил колата.Нека не звучи самохвално,но знам как да открия проблема и как да го отстраня.На диагностика ако я закараш ще ти кажат че нама налягане в рейката!!! А защо е така е друга работа.Минали са много през ръцете ми и те уверявам че точно твоята няма с какво да ме изненада!В същност колата като запали после работи ли?Поздрави!
Коментар
-
защо ли ми прилича на проблем с помпата за високо налягане.значи нека обобщим-ако гасне и след това пали и изписва грешка 191 или 1671,то има проблем с регулатора.при първата грешка може да е инцидентно(от мръсотии блокирва регулатора),а при втория си е регулатор.ако обаче гасне както при теб,когато подадеш газ,т.е като я натовариш,то това си е помпата за високо налягане.това разбира се е в сферата на гадаенето,защото без диагностика и малко проверки- нищо не става
Коментар
-
Re: Горивна Система-Проблеми
iakvvu написа:tonni_92 написа:Здравейте..... и също така се чува бълбукане към резервоара.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ако си ходя на село сега ще мина през колежката (доста е сладка ) с лаптопа да видя какво изкарва ФЕС.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар