Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивна Система-Проблеми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    Дидо бе, ако PD (помпа дюза) е един вид горивна система, какво точно е JTD-то? Да не е един вид двигател или и то е един вид горивна система, но реализиран с една помпа и обща тръба за гориво под високо налягане???
    И това ако не е съществена, дори огромна разлика Знаеш ли защо се нарича "помпа-дюза" ? JTD или "комън рейл" знаеш какво е /предполагам/ , ето да прочетеш и за "помпа-дюза" , е така за обща култура http://www.volkswagen.bg/vw_world/in...e/pumpe_duese/
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Дидо,стига бе човек! Надприказвайте се на друго място! Тази помпа няма пуск/стоп клапан!Аз казах по темата каквото трябва-мога да помогна но няма да отида до там!Поздрави!

      Коментар


        #18
        комън -рейл.специалиста е прав(както в 99 пр от случаите).имаш ниско налягане в рейла.смъкнете регулатора на помпата,почистете добре ,капнете му отпред капка чисто масло и го монтирайте.понякога се получава т.нар инцидентно блокирване на регулатора.а то от своя страна се получава от едри частици в нафтата.аз лично му слагам масло въпреки че нафтата е мазна(това за първоначалното пускане,а от там на сетне нафтата си го маже.не се хвърляйте веднага да сменяте регулатора.а иначе евросъюза забрани производството на мотори с система за впръскване помпа-дюза вече4-та година.те бяха измислица на фолксваген,но не покриват евронормите и бяха до там.сега и те минаха на комънрейл(измислен от фиат груп през 1998година)

        Коментар


          #19
          Това бълбукане се получава от блокирал регулатор на налягането.Потдържам мнението на IVEL.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            Не отдавна имах подобен проблем и се наложи да извадим кощничката с помпата от резервоара , бяха идеално чисти помпата си работеше но светнахме с една крушка в резервоара и набарахме един диверсант (станиол от присадка дето се запечатва шишенцето) И от тогава нямам проблем.
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

            Коментар


              #21
              FGRC написа:
              Това бълбукане се получава от блокирал регулатор на налягането.Потдържам мнението на IVEL.
              Категорично отхвърлям това твърдение!!!!От проблем в регулатора колата може да гасне,да мени обороти или да не запали,но да предизвика бълбукане,т.с. придвижване на въздух с горивото е меко казано непознаване на горивната уредба !!!Нищо лично пич,но истината е важна!Поздрави!

              Коментар


                #22
                помпата за високо налягане е виновна на стартер не и стигат оборотите да си направи налягане според мене или прецакана дюза която е виновна за ниското наляганеколежке колата като загрее пали ли на стартер
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #23
                  При мен се получава бълбукане като ми падне нафтата под половин резервоар. И колата гасне след това подавам на контакт 1 2 пъти качва нафта и си пали. И за това е карам само с над половин резервоар. На какво се далжи това немога да си обясня.

                  Коментар


                    #24
                    specialista написа:
                    Много излишни коментари в темата! Няма нищо общо между помпадюза и въпросната комънреал система.Всъщност има ,но не е тема на обсъждане.Колежка много си далеч,иначе със удуволствие бих ти направил колата.Нека не звучи самохвално,но знам как да открия проблема и как да го отстраня.На диагностика ако я закараш ще ти кажат че нама налягане в рейката!!! А защо е така е друга работа.Минали са много през ръцете ми и те уверявам че точно твоята няма с какво да ме изненада!В същност колата като запали после работи ли?Поздрави!
                    като запали... тръгвам да редя скорости 1,2-ра и като подам газ угасва. като фурсирам като дигам уборотите на място не гасне ама тръгна ли ии забива муцуна

                    Коментар


                      #25
                      защо ли ми прилича на проблем с помпата за високо налягане.значи нека обобщим-ако гасне и след това пали и изписва грешка 191 или 1671,то има проблем с регулатора.при първата грешка може да е инцидентно(от мръсотии блокирва регулатора),а при втория си е регулатор.ако обаче гасне както при теб,когато подадеш газ,т.е като я натовариш,то това си е помпата за високо налягане.това разбира се е в сферата на гадаенето,защото без диагностика и малко проверки- нищо не става

                      Коментар


                        #26
                        Кой е казал,че въздух отива към резервоара.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          Re: Горивна Система-Проблеми

                          tonni_92 написа:
                          Здравейте..... и също така се чува бълбукане към резервоара.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #28
                            Re: Горивна Система-Проблеми

                            iakvvu написа:
                            tonni_92 написа:
                            Здравейте..... и също така се чува бълбукане към резервоара.
                            Освен ако описнието не е точно и да се чува шуртенето на излишата нафта :D Много късно се сетих за този вариант.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Ако си ходя на село сега ще мина през колежката (доста е сладка ) с лаптопа да видя какво изкарва ФЕС.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар


                                #30
                                Re: Горивна Система-Проблеми

                                iakvvu написа:
                                tonni_92 написа:
                                Здравейте..... и също така се чува бълбукане към резервоара.
                                Точно тук е разковничето в случая!!! Виждам че и други си патят от това,като господина дето под половин резервоар спира!

                                Коментар

                                Working...
                                X