Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивна Система-Проблеми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    При мен на въпросното клапанче имаше филтърна хартия и от там ставаше проблема с бълбукането, но никога не съм гаснел....... Просто при подаване на контакт и се чуваше как бълбука в резервоара и веднага след това спира. При мен имаше нещо свързано с клапана и обратното гориво. До колкото имам спомен клапана се отваря от обратното гориво или нещо такова беше.

    Коментар


      #62
      jenshen73 написа:
      specialista написа:
      Избърза колега! Това можех да им го кажа отдавна!!! Иначе поздравления ,който мисли решава проблема!
      Изядоха ти хляба, а? Като гледам - и пържолките. А спокойно можеш от обикновени дистанционни съвети кинти да вадиш..., но не би...
      Приятелю,аз се моля да съм жив и здрав,от това по-важно няма.Работа винаги ще има и нито аз ще изям твоя нито ти моя хляб! Ако пък можеш, да ти е сладко!Ще ти кажа защо се въздържам вече от коментари.Тук във форума 99% от потребителите са консуматори на информация и само 1% са тези които споделят. Сега идва и нещото което ме тормози най-много.Някой си, ударил греда,почват да валят съобщения на лични или телефонни обаждания,представя се както му е реда,казва какъв е проблема и аз почвам да обяснявам.В един момент са казва "чакай малко че неразбрах,ще ти дам МАЙСТОРА МИ да му кажеш какво да прави"!!! Как ще се почувстваш? Повечето от тези които търсят помощ после казват на МАСТОРИТЕ си какво да правят! И за да не съм голословен имал съм случай в който клиента е наизустил точно дума по дума какво съм написъл и тъй като не ме познава а е дошъл при мен ми казва трябва да направиш това и това.Питам го защо :D ,а той ми каза защото така трябва да се направи според едикойси от форума!!!!Да се върнем на въпроса отново.Помагал съм,помагам и за напред ще го правя,но може би ще пресявам по някакъв начин хората.Тези които не ги е страх да се оцапат и им трябва малко помощ да стигнат до истината със сигурност ще спечелят симпатиите ми,а тези който плащат по майстори на тях не има трябва да знаят,това трябва да го могат майсторите им.В единия % има хора които се занимават професионално с ремонти и ако си забелязал са доста скромни от към коментари,има и момчета които са страшно кадърни,технически грамотни,без това да им е работата и успяват да се преборят със труд и знания със проблемите,за което получават моите адмирации.Именно те основния двигател тук.Чувстват го като свой дълг да споделят.Правят го безкористно и дано си останат такива и никога да не почват професионално да се занимават с ремонти :D Има и по-лесни начини да си изкарват прехраната.Поздрави на всички и дано няма сърдити!!!

      Коментар


        #63
        specialista написа:
        Тук във форума 99% от потребителите са консуматори на информация и само 1% са тези които споделят.
        Така си е.Процентното съотношение не е точно такова но е в тази посока Има и нещо друго,някои хора твърде много са си повярвали и малко или много дразнят,поне мен,с кратките си и категорични изказвания по дадени въпроси.Както и да е.Мен не ме интересува кой е майстор,кой си вади хляба с това и т.н.Това е форум все пак,не е конкурс кой е по-,по-,най- или дискусия за някаква свръхсекретна разработка на НАСА Сори за оффа

        Коментар


          #64
          chani написа:
          Отдавна не бях влизал в форума та за въпросния проблем го имах същия но беше на пунтото . Реших го като смених кошничката с помпата където е в резервоара. Проблем прави един механичен клапан на самата кошничка и тя вместо да е пълна е с нивото на общото гориво в резервоара. Не стига гориво и колата гасне после се почва едно бълбукане и с бая въртене на стартера палеше и така до следващия път.При повече гориво в резервоара - проблем никакъв . На диагностиката даваше най често регулатор на налягане ама не е. Вече 2 години нямам този проблем независимо от количеството гориво.
          Добре че има колеги като теб в форума
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #65
            помогнете и на мен имам са6тия проблем свалях помпата вси4ко и е наред смених регулатора и пак не6те остана да смена помпата за високо налягане и дюзите.до днеска пале6е но много трудно а от днеска напално и отказа.проблема ми е от една седмица и немога да го ре6а

            Коментар


              #66
              решаването на проблема ти е с ремонт на помпата за високо налягане и отново ще започне да пали
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #67
                nsn написа:
                решаването на проблема ти е с ремонт на помпата за високо налягане и отново ще започне да пали
                Това заради данните от диагностиката ли е?
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #68
                  nencho написа:
                  помогнете и на мен имам са6тия проблем свалях помпата вси4ко и е наред смених регулатора и пак не6те остана да смена помпата за високо налягане и дюзите.до днеска пале6е но много трудно а от днеска напално и отказа.проблема ми е от една седмица и немога да го ре6а
                  Като начало откачи обратното гориво от дюзите и когато въртиш на стартер не трябва да връща гориво, така докато не запали. Даже и на контакт не трябва да тече от дюзите. Ако дюзите държат и отново не можеш да вдигнеш налягане в рейла то тогава най вероятно проблема е от помпата. Опитай също така да изключиш датчика на рейла и тогава да палиш.

                  Коментар


                    #69
                    с откачен датчик на рейла може да палиш когато е блокирал регулатора и държи високо налягане в рейла.при ниско налягане обаче е друго,зависи и колко е ниско разбира се.при мен проблема си го реших с нов горивен филтър.стария пускаше боклучета,които зацапваха регулатора и той блокирваше и ми изписваше грешка 0191.сйс сменен горивен филтър вече 220км-никакви проблеми

                    Коментар


                      #70
                      Като е ниско налягането и еку-то не пуска дюзите да работят, като откачи датчика и еку няма да знае какво е налягането и би трябвало да се излъже и да запали. Има обаче една подробност и тя е, че дюзите работят с налягане. Ако е много ниско налягането....... иглата на разпръсквача и останалият чарколяк няма да мърда

                      Коментар


                        #71
                        бихте ли ми казали кои по то4но е този дат4ик.днеска отка4ах и зака4аь дат4ици и по едно време пропу6и и запали и като я изфурсирах на 4000 оборота изгасна и след тожа неиска и да пропу6и.и какво разбирате под реила????а и като отка4а от дюзите обратната нафта хварля гориво от марку4летата за обратната нафта а от дюзите несам забелязал да вра6та

                        Коментар


                          #72
                          значи chaveto е прав-ако е по-ниско налягането-няма палене и с откъчен датчик на рейла

                          Коментар


                            #73
                            на колегата -въпросния датчик се намира на самият рейл-там откъдето излизат тръбичките за дюзите

                            Коментар


                              #74
                              Като откачиш маркучите за обратната нафта от дюзите трябва да ги запушиш. За да не запушваш всичките е достатъчно да запушиш след последният тройник.Рейла е една тръба от която излизат тръбите за дюзите, на рейла е датчика за налягането. Като цяло ти трябва читава диагностика, но не само четене с комп. ами и мерене на налягането в рейла с друг уред/датчик.....

                              Коментар


                                #75
                                specialista написа:
                                jenshen73 написа:
                                specialista написа:
                                Избърза колега! Това можех да им го кажа отдавна!!! Иначе поздравления ,който мисли решава проблема!
                                Изядоха ти хляба, а? Като гледам - и пържолките. А спокойно можеш от обикновени дистанционни съвети кинти да вадиш..., но не би...
                                Приятелю,аз се моля да съм жив и здрав,от това по-важно няма.Работа винаги ще има и нито аз ще изям твоя нито ти моя хляб! Ако пък можеш, да ти е сладко!Ще ти кажа защо се въздържам вече от коментари.Тук във форума 99% от потребителите са консуматори на информация и само 1% са тези които споделят. Сега идва и нещото което ме тормози най-много.Някой си, ударил греда,почват да валят съобщения на лични или телефонни обаждания,представя се както му е реда,казва какъв е проблема и аз почвам да обяснявам.В един момент са казва "чакай малко че неразбрах,ще ти дам МАЙСТОРА МИ да му кажеш какво да прави"!!! Как ще се почувстваш? Повечето от тези които търсят помощ после казват на МАСТОРИТЕ си какво да правят! И за да не съм голословен имал съм случай в който клиента е наизустил точно дума по дума какво съм написъл и тъй като не ме познава а е дошъл при мен ми казва трябва да направиш това и това.Питам го защо :D ,а той ми каза защото така трябва да се направи според едикойси от форума!!!!Да се върнем на въпроса отново.Помагал съм,помагам и за напред ще го правя,но може би ще пресявам по някакъв начин хората.Тези които не ги е страх да се оцапат и им трябва малко помощ да стигнат до истината със сигурност ще спечелят симпатиите ми,а тези който плащат по майстори на тях не има трябва да знаят,това трябва да го могат майсторите им.В единия % има хора които се занимават професионално с ремонти и ако си забелязал са доста скромни от към коментари,има и момчета които са страшно кадърни,технически грамотни,без това да им е работата и успяват да се преборят със труд и знания със проблемите,за което получават моите адмирации.Именно те основния двигател тук.Чувстват го като свой дълг да споделят.Правят го безкористно и дано си останат такива и никога да не почват професионално да се занимават с ремонти :D Има и по-лесни начини да си изкарват прехраната.Поздрави на всички и дано няма сърдити!!!
                                съгласен съм със специалиста.да попитам женшен - в твоята професия нима ’обучаваш’ колеги ? които после да вземат парите на клиента, а ти да получиш ’мерси’.

                                Коментар

                                Working...
                                X