При мен на въпросното клапанче имаше филтърна хартия и от там ставаше проблема с бълбукането, но никога не съм гаснел....... Просто при подаване на контакт и се чуваше как бълбука в резервоара и веднага след това спира. При мен имаше нещо свързано с клапана и обратното гориво. До колкото имам спомен клапана се отваря от обратното гориво или нещо такова беше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горивна Система-Проблеми
Collapse
X
-
jenshen73 написа:specialista написа:Избърза колега! Това можех да им го кажа отдавна!!! Иначе поздравления ,който мисли решава проблема!
Коментар
-
specialista написа:Тук във форума 99% от потребителите са консуматори на информация и само 1% са тези които споделят.
Коментар
-
chani написа:Отдавна не бях влизал в форума та за въпросния проблем го имах същия но беше на пунтото . Реших го като смених кошничката с помпата където е в резервоара. Проблем прави един механичен клапан на самата кошничка и тя вместо да е пълна е с нивото на общото гориво в резервоара. Не стига гориво и колата гасне после се почва едно бълбукане и с бая въртене на стартера палеше и така до следващия път.При повече гориво в резервоара - проблем никакъв . На диагностиката даваше най често регулатор на налягане ама не е. Вече 2 години нямам този проблем независимо от количеството гориво.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
nencho написа:помогнете и на мен имам са6тия проблем свалях помпата вси4ко и е наред смених регулатора и пак не6те остана да смена помпата за високо налягане и дюзите.до днеска пале6е но много трудно а от днеска напално и отказа.проблема ми е от една седмица и немога да го ре6а
Коментар
-
с откачен датчик на рейла може да палиш когато е блокирал регулатора и държи високо налягане в рейла.при ниско налягане обаче е друго,зависи и колко е ниско разбира се.при мен проблема си го реших с нов горивен филтър.стария пускаше боклучета,които зацапваха регулатора и той блокирваше и ми изписваше грешка 0191.сйс сменен горивен филтър вече 220км-никакви проблеми
Коментар
-
Като е ниско налягането и еку-то не пуска дюзите да работят, като откачи датчика и еку няма да знае какво е налягането и би трябвало да се излъже и да запали. Има обаче една подробност и тя е, че дюзите работят с налягане. Ако е много ниско налягането....... иглата на разпръсквача и останалият чарколяк няма да мърда
Коментар
-
бихте ли ми казали кои по то4но е този дат4ик.днеска отка4ах и зака4аь дат4ици и по едно време пропу6и и запали и като я изфурсирах на 4000 оборота изгасна и след тожа неиска и да пропу6и.и какво разбирате под реила????а и като отка4а от дюзите обратната нафта хварля гориво от марку4летата за обратната нафта а от дюзите несам забелязал да вра6та
Коментар
-
Като откачиш маркучите за обратната нафта от дюзите трябва да ги запушиш. За да не запушваш всичките е достатъчно да запушиш след последният тройник.Рейла е една тръба от която излизат тръбите за дюзите, на рейла е датчика за налягането. Като цяло ти трябва читава диагностика, но не само четене с комп. ами и мерене на налягането в рейла с друг уред/датчик.....
Коментар
-
u_bo
specialista написа:jenshen73 написа:specialista написа:Избърза колега! Това можех да им го кажа отдавна!!! Иначе поздравления ,който мисли решава проблема!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар