Дидо бе, ако PD (помпа дюза) е един вид горивна система, какво точно е JTD-то? Да не е един вид двигател или и то е един вид горивна система, но реализиран с една помпа и обща тръба за гориво под високо налягане???
И това ако не е съществена, дори огромна разлика Знаеш ли защо се нарича "помпа-дюза" ? JTD или "комън рейл" знаеш какво е /предполагам/ , ето да прочетеш и за "помпа-дюза" , е така за обща култура http://www.volkswagen.bg/vw_world/in...e/pumpe_duese/
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Дидо,стига бе човек! Надприказвайте се на друго място! Тази помпа няма пуск/стоп клапан!Аз казах по темата каквото трябва-мога да помогна но няма да отида до там!Поздрави!
комън -рейл.специалиста е прав(както в 99 пр от случаите).имаш ниско налягане в рейла.смъкнете регулатора на помпата,почистете добре ,капнете му отпред капка чисто масло и го монтирайте.понякога се получава т.нар инцидентно блокирване на регулатора.а то от своя страна се получава от едри частици в нафтата.аз лично му слагам масло въпреки че нафтата е мазна(това за първоначалното пускане,а от там на сетне нафтата си го маже.не се хвърляйте веднага да сменяте регулатора.а иначе евросъюза забрани производството на мотори с система за впръскване помпа-дюза вече4-та година.те бяха измислица на фолксваген,но не покриват евронормите и бяха до там.сега и те минаха на комънрейл(измислен от фиат груп през 1998година)
Не отдавна имах подобен проблем и се наложи да извадим кощничката с помпата от резервоара , бяха идеално чисти помпата си работеше но светнахме с една крушка в резервоара и набарахме един диверсант (станиол от присадка дето се запечатва шишенцето) И от тогава нямам проблем.
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Това бълбукане се получава от блокирал регулатор на налягането.Потдържам мнението на IVEL.
Категорично отхвърлям това твърдение!!!!От проблем в регулатора колата може да гасне,да мени обороти или да не запали,но да предизвика бълбукане,т.с. придвижване на въздух с горивото е меко казано непознаване на горивната уредба !!!Нищо лично пич,но истината е важна!Поздрави!
помпата за високо налягане е виновна на стартер не и стигат оборотите да си направи налягане според мене или прецакана дюза която е виновна за ниското наляганеколежке колата като загрее пали ли на стартер
При мен се получава бълбукане като ми падне нафтата под половин резервоар. И колата гасне след това подавам на контакт 1 2 пъти качва нафта и си пали. И за това е карам само с над половин резервоар. На какво се далжи това немога да си обясня.
Много излишни коментари в темата! Няма нищо общо между помпадюза и въпросната комънреал система.Всъщност има ,но не е тема на обсъждане.Колежка много си далеч,иначе със удуволствие бих ти направил колата.Нека не звучи самохвално,но знам как да открия проблема и как да го отстраня.На диагностика ако я закараш ще ти кажат че нама налягане в рейката!!! А защо е така е друга работа.Минали са много през ръцете ми и те уверявам че точно твоята няма с какво да ме изненада!В същност колата като запали после работи ли?Поздрави!
като запали... тръгвам да редя скорости 1,2-ра и като подам газ угасва. като фурсирам като дигам уборотите на място не гасне ама тръгна ли ии забива муцуна
защо ли ми прилича на проблем с помпата за високо налягане.значи нека обобщим-ако гасне и след това пали и изписва грешка 191 или 1671,то има проблем с регулатора.при първата грешка може да е инцидентно(от мръсотии блокирва регулатора),а при втория си е регулатор.ако обаче гасне както при теб,когато подадеш газ,т.е като я натовариш,то това си е помпата за високо налягане.това разбира се е в сферата на гадаенето,защото без диагностика и малко проверки- нищо не става
Коментар