Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Горивна Система-Проблеми

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Горивна Система-Проблеми

    Здравейте,имам фиат брава 1.9 JTD 105к. на дърпане пали и гасне ..на старт изобщо няма признак нито пропушва. Като дам на контакт се чува съскане около Гнп-т0 и също така се чува бълбукане към резервоара. Моля ако някой знае и е имал същия проблем да ми помогне. защото всичко смених и колата пак не пали.Благодаря предварително

    #2
    За проблема немога да ти помогна.Майката му е диагностика.НО горещо ти препоръчвам,да не я дърпаш с цел палене.Ще си навлечеш големи проблеми.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      kal0yanch40 написа:
      За проблема немога да ти помогна.Майката му е диагностика.НО горещо ти препоръчвам,да не я дърпаш с цел палене.Ще си навлечеш големи проблеми.
      Благодаря.. Ами ще я карам на диагностика да я оправят че вече п0белях да се ядосвам!

      Коментар


        #4
        Нафта има ли в резервоара ? Да не е останала много малко и да не може да засмуче ?
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Dido_Lyubenov написа:
          Нафта има ли в резервоара ? Да не е останала много малко и да не може да засмуче ?
          нафта бол.... половин резервоар ама нз и аз.. бълбука и кат0 дам к0нтакт и връща в резерв0ара и аз не знам какв0 става всичко и сменихме и никакав признак на живот!

          Коментар


            #6
            кола

            Да не смуче от някъде въздух.Кола се пали само ако стартера не работи а и JTD изобщо не .Отви едно по едно входа докато почне да пръска нафта да се изгони въздуха.А на диагностика кво показва
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Ами явно че подкачващата помпа върти на обратно Да не са разменени + и - на помпата, ако си пипал там нещо ? За друго не се сещам. То там си е правотоков мотор и за посоката има значение поляритета на захранването. Друго обяснение нямам на този "феномен".
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                Да не смуче от някъде въздух.Кола се пали само ако стартера не работи а и JTD изобщо не .Отви една по една дюзите докато почне да пръска нафта да се изгони въздуха.А на диагностика кво показва
                то е дюза помпа.. на дърпане пали работи... нотмално като я изгася и неще .варти но не пали,не съм я карала на диагностика все още то само това остана което не съм направила но тия дни там ще върви

                Коментар


                  #9
                  Не е помпа-дюза !!!
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    [quote="Dido_Lyubenov"]Ами явно че подкачващата помпа върти на обратно Да не са разменени + и - на помпата, ако си пипал там нещо ? За друго не се сещам. То там си е правотоков мотор и за посоката има значение поляритета на захранването. Друго обяснение нямам на този "феномен".[/quot1-во аз съм мацка и изобщо не съм обращала -си и +ве.. всичко др е сменено..

                    Коментар


                      #11
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Не е помпа-дюза !!!
                      толкова майстори обиколих и казаха че е дюза помпа.. ии че трябва диагностика ама мен ме съмнява да не е нещо друга но ще ходи в сервиза

                      Коментар


                        #12
                        абе помпа -дюза си е ама казано по немскому. Италиянскому е жтд
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Много излишни коментари в темата! Няма нищо общо между помпадюза и въпросната комънреал система.Всъщност има ,но не е тема на обсъждане.Колежка много си далеч,иначе със удуволствие бих ти направил колата.Нека не звучи самохвално,но знам как да открия проблема и как да го отстраня.На диагностика ако я закараш ще ти кажат че нама налягане в рейката!!! А защо е така е друга работа.Минали са много през ръцете ми и те уверявам че точно твоята няма с какво да ме изненада!В същност колата като запали после работи ли?Поздрави!

                          Коментар


                            #14
                            tonni_92 написа:
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Не е помпа-дюза !!!
                            толкова майстори обиколих и казаха че е дюза помпа.. ии че трябва диагностика ама мен ме съмнява да не е нещо друга но ще ходи в сервиза
                            Извинявай, колежке ! Не разбрах от ника ти че си дама :D Явно че не си попаднала в правилния сервиз, щом ти говорят глупости, но проблема си е за някой който е навътре в нещата. Трябва да се извади конзолата с помпата като за начало, както и да се провери дали на помпата постъпва правилно захранраването. Вариантите на първо четене са няколко - всичко което минава през помпата да се връша в резервоара преди да е стигнало до маркуча към ДВГ - евентуално запушен горивопровод, както казах, поради някаква намеса да е подадено грешно захраването към помпата, пуск/стоп клапана на ГНП да не отваря ... Има ли някой който може да провери тези неща, дори и чрез напътствия от колеги във форума ? А помпа-дюза е един вид горивна система, ако държиш да научиш каква е разликата със JTD, ще ти пратя линкове с клипчета, показващи нагледно как работят двете системи. Разликата е огромна.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Дидо бе, ако PD (помпа дюза) е един вид горивна система, какво точно е JTD-то? Да не е един вид двигател или и то е един вид горивна система, но реализиран с една помпа и обща тръба за гориво под високо налягане???
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар

                              Working...
                              X