Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD - нормално ли е да тресе при загасяне?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JTD - нормално ли е да тресе при загасяне?

    при мен двигателя си е тих и балансиран и при палене и на празен ходпри загасяне обаче има едно гадно притрисане - има чувството, че след като изгася с ключа, двигателя прави още един-два оборота, при което се разтриса - сега, като се затопли времето, като че ли проблема се засиличудя се, как точно става гасенето на двигателя при JTD;за немските дизели съм чувал, че имат специална клапа (anti shudder valve), която моментално спира въздуха, като завъртиш ключа за изключване на двигателя?за нафтата - има ли клапа, която да затваря пътя на нафтата при изгасяне?и накрая - демпферния маховик - може ли да е от него, при положение, че при стартиране и на празен ход нещата са ОК, освен това със съединителя също няма никакви проблемикажете как е при вас, тресе ли при загасяне на двигателя?
    2.4 JTD

    #2
    Колко к.с. е колата ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      И моето разтриса при гасене в повечето случаи но го отдавам да скъсания тампон на мотора.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        И моята се отърсва като мокро коте, не е силно, но се усеща.Преди време смених щангата отгоре на мотора - и доста намаля отърсването, да не говорим че при палене пък се успокои много. Ама и там беше една одисея - не стига че ги продават с твърдо каменни тампони по магазините, ами и ъгъла на самата шанга е много леко променен и единия тампон остава под напрежение и от там - невероятни драма. Колата почва да си тресе кормилото на празен ход като Беларус, даже жабката ми тропаше... Ревеше ми се.После в Пловдив ми набиха нови меки тампони на оригиналната щанга и колата заспа. Добре че един колега от Алфа форума ме посъветва.Огледай си колега тампоните на мотора.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          При JTD 105, който няма дросел клапа било нормално при палене и гасене да притрисва.

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Колко к.с. е колата ?
            колата е 1998 г. и конете са 136на скоро сменях горния тампон на двг. (тоя с конзолата), защото се люлееше на празен ход, когато е студен; останалите тампони уж ги провериха и са ОК, пък и грам не тресе при тръгване и на празен ходнякай да има идея къде стои тоя демпферен маховик - преди или след съединителя?
            2.4 JTD

            Коментар


              #7
              Нямаш клапа за меко гасене.коляновия вал - маховик-феродов диск- пристискателен диск
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                днес смених стария тампон с нов този за вибрациите и колата стан коренно различна ина празен ход и при гасене
                STILO JTD

                Коментар


                  #9
                  продават матрял за тампони, по твърди, по меки... във формата на салам , повече тампони няя купя 140лв е горния ... мерси!
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар

                  Working...
                  X