Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава ТД100 няма нафта до дюзите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    днес си поиграх малко с колата.Кода не свети при палене, разглобих жабката и там са 5 релета и два бушона, като и двата са здрави.Кое реле треябва да е за помпата или за този клапан.Помъчих се да в запаля, но само притресе веднъж и остана да върти.Обезвъздушавах я какво ли не я правих не иска да запали.Натиснах копчето под седалката и изцъка веднъж, но после като го натиснах пак не изщрака, а колата пак не запали.Да не остана включенатая защита сега?Акумулатора умря нацяло, но давах ток с другата ми кола и въртеше здраво, ама не пали.Помпа ли е в крайна сметка да я сменям и да решавам този въпрос?

    Коментар


      #17
      Dimo_J написа:
      днес си поиграх малко с колата.Кода не свети при палене, разглобих жабката и там са 5 релета и два бушона, като и двата са здрави.Кое реле треябва да е за помпата или за този клапан.Помъчих се да в запаля, но само притресе веднъж и остана да върти.Обезвъздушавах я какво ли не я правих не иска да запали.Натиснах копчето под седалката и изцъка веднъж, но после като го натиснах пак не изщрака, а колата пак не запали.Да не остана включенатая защита сега?Акумулатора умря нацяло, но давах ток с другата ми кола и въртеше здраво, ама не пали.Помпа ли е в крайна сметка да я сменям и да решавам този въпрос?
      В помпата е проблема. Щом цъка авансатор, значи има ток и към пуск/стоп клапана. Остава проблема да е в този клапан или механичен.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        значи при всички положения ще има сваляне.Благодаря ви, като закарам колата при майстора ще пиша пак.

        Коментар


          #19
          Dimo_J написа:
          днес си поиграх малко с колата.Кода не свети при палене, разглобих жабката и там са 5 релета и два бушона, като и двата са здрави.Кое реле треябва да е за помпата или за този клапан.Помъчих се да в запаля, но само притресе веднъж и остана да върти.Обезвъздушавах я какво ли не я правих не иска да запали.Натиснах копчето под седалката и изцъка веднъж, но после като го натиснах пак не изщрака, а колата пак не запали.Да не остана включенатая защита сега?Акумулатора умря нацяло, но давах ток с другата ми кола и въртеше здраво, ама не пали.Помпа ли е в крайна сметка да я сменям и да решавам този въпрос?
          Димо да кажа пак: обезвъздушава я от щуцера за обезвъздушаване който е на помпата нали .Обезвъздушаваш 1 път почва да припалва след малко пак обезвъздушаваш и пак припалва и на 3-ти 4-ти път вече пали .Копчето под седалката щрака само веднъж,но пък ако е щракнало значи е било изключило и сега си го включил.

          Коментар


            #20
            Не ти отваря клапана пуск/стоп!За жалост ако е в оригиналния си вид ,той е скрит и няма достъп до него.Даже дори и след сваляне на помпата трудно се стига до клапана,но това е друга тема и не би трябвало да те интересува щом ще ходиш при майстор.Успех!

            Коментар


              #21
              колата вече е при майстора , след седмица ще имам резултат, понеже има доста работа.3-4 пъти е обезвъздушавана от щуцера на помпата и не иска за запали.Няма на къде ще се прави

              Коментар


                #22
                От днес колата е в мен.Целият проблем бил от лоша нафта.Не разбрах точно какво има на помпата, каза че мембраната на турбото била от ладова, и че някакво буталце ли нещо било блокирало.Не знам дали наистина е така, но не взе сериозната сума, която очаквах.Оставил е и едно пликче с гарнитури и още нещо, което не знам какво е.Колата пали от раз(както беше), върви добре.Много съм доволен, че фиатката е пак при мен и е в движение.Смятам да се почерпя доволно тази вечер.Най-важното е, че жената и тя е доволна (тя щот си поплака като я продадохме).

                Коментар


                  #23
                  Mда мембраните на турбокоректора ги правих от оригинални платна за бензинова помпа на лада .В мене имат двайсетина хиляди и ти си направил 40-50 и съм сигурен че ги е изкарал здрави.И сега пак ли е твоя колата ?

                  Коментар


                    #24
                    да, колата е моя и така ще си остане.Колата е вече на 300500м, така че си мисля , че наистина може да има някаква игра с помпата.Май следва съединител, ама времето ще покаже.

                    Коментар

                    Working...
                    X