Колеги бившето ми фиатче има проблем.Отидох да го дърпам , защото е отказал да пали, и поогледах това онова.До помпата ходи нафта, има прозрачен маркуч между помпата и филтъра.Проблема е, че като отвихме маркуча на 3-та дюза и се мъчима да палим, то дюзата няма нафта.Навежда ме не мисълта за ГНП, но има ли други възможни проблеми, на които новите собственици да обърнат внимание?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава ТД100 няма нафта до дюзите
Collapse
X
-
iakvvu написа:Като за начало добър акумулатор за да може клапана на изхода на помпата да отвори(личен опит от събота с Мареа TD 100).Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dimo_J написа:и на цъка си клапана, акумулатор има, докато го дърпах се мъчеше да я запали пак не стана.Почти съм сигурен, че е от ГНП, но възможно ли е да е от нещо друго.... някой датчик примерно или нещо такова.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ако няма впръскване причините са две.Първо липса на гориво! Както виждам тази вероятност се отхвърля.Второ клапана пуск/стоп не отваря!!! За да не отваря има няколко причини,като едната е до него не отива напрежение поради сработила защита на имото. или проблем със захранващото напрежение (има предпазители зад жабката)!!!Другата причина е механична повреда на клапана или ел. проблем със същия.Това се доказва като се свали и се извади котвата му.Лошото е че за да се свали ако е в оригиналния си вид е мисия невъзможна на място и помпата трябва да се свали.Не знам от къде е колегата бих съдействал с каквото мога.Нямаме нужда от паметници и да се бъзикат онези със .........!Това за датчици и тем подобни го забрави.Колата трябва да запали а как ще работи е друга работа!!!Успех!
Коментар
-
specialista написа:Ако няма впръскване причините са две.Първо липса на гориво! Както виждам тази вероятност се отхвърля.Второ клапана пуск/стоп не отваря!!! За да не отваря има няколко причини,като едната е до него не отива напрежение поради сработила защита на имото. или проблем със захранващото напрежение (има предпазители зад жабката)!!!Другата причина е механична повреда на клапана или ел. проблем със същия.Това се доказва като се свали и се извади котвата му.Лошото е че за да се свали ако е в оригиналния си вид е мисия невъзможна на място и помпата трябва да се свали.Не знам от къде е колегата бих съдействал с каквото мога.Нямаме нужда от паметници и да се бъзикат онези със .........!Това за датчици и тем подобни го забрави.Колата трябва да запали а как ще работи е друга работа!!!Успех!
Коментар
-
?
Сменя се клапана колега. Стои на самата помпа и над него има планка. За да го смениш или сваляш помпата или режеш планката на място. Код ключа на таблото свети ли ти? Ако свети имаш бутон под шофьорската седалка. Погледни и зад жабката. Чак след това самия клапан...... Това при условие, че акумулатора е ОК.Успех!!!Marea TD100
Коментар
-
Ако не свети кода вариантите са няколко :бушона както ти каза специалиста или самия клапан .Тъй като всичко по помпата си е оригинално за проверка на ел клапана се налага сваляне на помпата и ще го видиш ,може да му се подаде захранване да чуеш дали штрака и ако бачка значи не му идва захранване което пък е свързано с платката на кода и работата става много сложна с много лесно решение и елиминиране на кода .Абе най лесно земи я обезвъздуши тая помпа и пробвай щото в маркуча може и има гориво ама ако има и дупка познай кво ще смуче нафта или въздух.Тая кола ми е правила номер с 15 кила нафта на голям страничен наклон и познай -даже и да има нафта сама не подкачва ,иска ръчно обезвъздушаване.така че земи питай къде е била паркирана и колко нафта има в резервоара.
Коментар
-
MEMO написа:Ако не свети кода вариантите са няколко :бушона както ти каза специалиста или самия клапан .Тъй като всичко по помпата си е оригинално за проверка на ел клапана се налага сваляне на помпата и ще го видиш ,може да му се подаде захранване да чуеш дали штрака и ако бачка значи не му идва захранване което пък е свързано с платката на кода и работата става много сложна с много лесно решение и елиминиране на кода .Абе най лесно земи я обезвъздуши тая помпа и пробвай щото в маркуча може и има гориво ама ако има и дупка познай кво ще смуче нафта или въздух.Тая кола ми е правила номер с 15 кила нафта на голям страничен наклон и познай -даже и да има нафта сама не подкачва ,иска ръчно обезвъздушаване.така че земи питай къде е била паркирана и колко нафта има в резервоара.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Този клапан, който е показал колегата по-горе ми прилича на авансатора.Така ли е?Иначе се чува цъкане от него, но там, където е кабелчето има нафта, което ме навежда на мисълта, че трябва да се смени.Наистина не се сещам сега, дали кода свети.Като минат празниците ще проверя това-онова и пак ще пиша, ще видя първо дали не е този бушон зад жабката.По принцип съм готов за ремонт на помпа, но ако излезе нещо по елементарно е добре дошло.По какъв начин се елиминира CODE-то?
Коментар
-
Dimo_J написа:Този клапан, който е показал колегата по-горе ми прилича на авансатора.Така ли е?Иначе се чува цъкане от него, но там, където е кабелчето има нафта, което ме навежда на мисълта, че трябва да се смени.Наистина не се сещам сега, дали кода свети.Като минат празниците ще проверя това-онова и пак ще пиша, ще видя първо дали не е този бушон зад жабката.По принцип съм готов за ремонт на помпа, но ако излезе нещо по елементарно е добре дошло.По какъв начин се елиминира CODE-то?Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар