Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава ТД100 няма нафта до дюзите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава ТД100 няма нафта до дюзите

    Колеги бившето ми фиатче има проблем.Отидох да го дърпам , защото е отказал да пали, и поогледах това онова.До помпата ходи нафта, има прозрачен маркуч между помпата и филтъра.Проблема е, че като отвихме маркуча на 3-та дюза и се мъчима да палим, то дюзата няма нафта.Навежда ме не мисълта за ГНП, но има ли други възможни проблеми, на които новите собственици да обърнат внимание?

    #2
    Като за начало добър акумулатор за да може клапана на изхода на помпата да отвори(личен опит от събота с Мареа TD 100).
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      iakvvu написа:
      Като за начало добър акумулатор за да може клапана на изхода на помпата да отвори(личен опит от събота с Мареа TD 100).
      Акумулатора не е проблем, ако не пада до толкова че да светва code докато въртиш. Авансаторния клапан цъка ли при чек -а ? Също така след обезвъздушаване не пали от раз, а се налага малко повечко въртене на стартер от обикновено. Следваща стъпка е помпата в сервеиза.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        и на цъка си клапана, акумулатор има, докато го дърпах се мъчеше да я запали пак не стана.Почти съм сигурен, че е от ГНП, но възможно ли е да е от нещо друго.... някой датчик примерно или нещо такова.

        Коментар


          #5
          Dimo_J написа:
          и на цъка си клапана, акумулатор има, докато го дърпах се мъчеше да я запали пак не стана.Почти съм сигурен, че е от ГНП, но възможно ли е да е от нещо друго.... някой датчик примерно или нещо такова.
          Чак да не пуска нафа от датчик, не ми се вярва. Провери ли дали не хвърля нафта през мембраната на турбо-коректора ? Вариант да няма нафта е, ако стои посточнно отворен авансаторния клапан или турбокоректора да я изхвърля директно в смукателния колектор. Ако е откачен кабел на пуск/стоп клапана или имобилайзера, също няма да качва нафта. Датчиците само могат да влошат работата на ДВГ до такава степен, че да не върви или много да трака, но чак да спират нафтата към дюзите, поне според информацията която имам за помпата, няма как да стане. Все пак не го изключвам като вариант. Пробвай с изключен кабел на 1-ва дюза, при мен се получи един "странен" ефект - странен, по отношение на това че никой неможа да ми каже защо се получава. При откачена 1-ва дюза, при смъкване на оборотите ( като съм подал газ и пусна педала) не прекъсва подаването на гориво, докато при закачена, като пусна газта и спира да дава гориво към дюзите, докато не достигне желаните обороти. Това никой не можа или не пожела да каже на какво се дължи, а в момента нямам достатъчно инфо за помпата, за да разбера на какво се дължи този ефект.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Ако няма впръскване причините са две.Първо липса на гориво! Както виждам тази вероятност се отхвърля.Второ клапана пуск/стоп не отваря!!! За да не отваря има няколко причини,като едната е до него не отива напрежение поради сработила защита на имото. или проблем със захранващото напрежение (има предпазители зад жабката)!!!Другата причина е механична повреда на клапана или ел. проблем със същия.Това се доказва като се свали и се извади котвата му.Лошото е че за да се свали ако е в оригиналния си вид е мисия невъзможна на място и помпата трябва да се свали.Не знам от къде е колегата бих съдействал с каквото мога.Нямаме нужда от паметници и да се бъзикат онези със .........!Това за датчици и тем подобни го забрави.Колата трябва да запали а как ще работи е друга работа!!!Успех!

            Коментар


              #7
              specialista написа:
              Ако няма впръскване причините са две.Първо липса на гориво! Както виждам тази вероятност се отхвърля.Второ клапана пуск/стоп не отваря!!! За да не отваря има няколко причини,като едната е до него не отива напрежение поради сработила защита на имото. или проблем със захранващото напрежение (има предпазители зад жабката)!!!Другата причина е механична повреда на клапана или ел. проблем със същия.Това се доказва като се свали и се извади котвата му.Лошото е че за да се свали ако е в оригиналния си вид е мисия невъзможна на място и помпата трябва да се свали.Не знам от къде е колегата бих съдействал с каквото мога.Нямаме нужда от паметници и да се бъзикат онези със .........!Това за датчици и тем подобни го забрави.Колата трябва да запали а как ще работи е друга работа!!!Успех!
              ох, защо не ми се иска да го дърпам до Ямбол фиатчето.Как мога да проверя тези предпазители, жабката ли трябва да сваля?И този пуск/стоп клапан къде по точно се намира.... на помпата ли?И мсеня ли се само той?

              Коментар


                #8
                ?

                Сменя се клапана колега. Стои на самата помпа и над него има планка. За да го смениш или сваляш помпата или режеш планката на място. Код ключа на таблото свети ли ти? Ако свети имаш бутон под шофьорската седалка. Погледни и зад жабката. Чак след това самия клапан...... Това при условие, че акумулатора е ОК.Успех!!!
                Прикачени файлове
                Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  Ако не свети кода вариантите са няколко :бушона както ти каза специалиста или самия клапан .Тъй като всичко по помпата си е оригинално за проверка на ел клапана се налага сваляне на помпата и ще го видиш ,може да му се подаде захранване да чуеш дали штрака и ако бачка значи не му идва захранване което пък е свързано с платката на кода и работата става много сложна с много лесно решение и елиминиране на кода .Абе най лесно земи я обезвъздуши тая помпа и пробвай щото в маркуча може и има гориво ама ако има и дупка познай кво ще смуче нафта или въздух.Тая кола ми е правила номер с 15 кила нафта на голям страничен наклон и познай -даже и да има нафта сама не подкачва ,иска ръчно обезвъздушаване.така че земи питай къде е била паркирана и колко нафта има в резервоара.

                  Коментар


                    #10
                    А помпата дали се върти

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      А помпата дали се върти
                      Този въпрос не го разбрах.
                      Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        MEMO написа:
                        Ако не свети кода вариантите са няколко :бушона както ти каза специалиста или самия клапан .Тъй като всичко по помпата си е оригинално за проверка на ел клапана се налага сваляне на помпата и ще го видиш ,може да му се подаде захранване да чуеш дали штрака и ако бачка значи не му идва захранване което пък е свързано с платката на кода и работата става много сложна с много лесно решение и елиминиране на кода .Абе най лесно земи я обезвъздуши тая помпа и пробвай щото в маркуча може и има гориво ама ако има и дупка познай кво ще смуче нафта или въздух.Тая кола ми е правила номер с 15 кила нафта на голям страничен наклон и познай -даже и да има нафта сама не подкачва ,иска ръчно обезвъздушаване.така че земи питай къде е била паркирана и колко нафта има в резервоара.
                        Мемо, запетайка, интервал, дума. Щрака. Иначе можеш да споделиш всичките си перипетии с твоето TD100 - ще ти се зарадват
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #13
                          Този клапан, който е показал колегата по-горе ми прилича на авансатора.Така ли е?Иначе се чува цъкане от него, но там, където е кабелчето има нафта, което ме навежда на мисълта, че трябва да се смени.Наистина не се сещам сега, дали кода свети.Като минат празниците ще проверя това-онова и пак ще пиша, ще видя първо дали не е този бушон зад жабката.По принцип съм готов за ремонт на помпа, но ако излезе нещо по елементарно е добре дошло.По какъв начин се елиминира CODE-то?

                          Коментар


                            #14
                            Dimo_J написа:
                            Този клапан, който е показал колегата по-горе ми прилича на авансатора.Така ли е?Иначе се чува цъкане от него, но там, където е кабелчето има нафта, което ме навежда на мисълта, че трябва да се смени.Наистина не се сещам сега, дали кода свети.Като минат празниците ще проверя това-онова и пак ще пиша, ще видя първо дали не е този бушон зад жабката.По принцип съм готов за ремонт на помпа, но ако излезе нещо по елементарно е добре дошло.По какъв начин се елиминира CODE-то?
                            Това не е авансатора, ами клапана който спира горивото
                            Тря'а напиша нещо тука, нали

                            Коментар


                              #15
                              jenshen73 написа:
                              Мемо, запетайка, интервал, дума. Щрака. Иначе можеш да споделиш всичките си перипетии с твоето TD100 - ще ти се зарадват
                              То туй е точно моето TD 100 ,затова си позволявам да давам мозък.

                              Коментар

                              Working...
                              X