Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с турбото на добло 1,9 jtd 100hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с турбото на добло 1,9 jtd 100hp

    здравейте, колеги!значи получи се следния проблем с колата а именно:1-во започна да пали малко по трудно от преди2-ро след като започвам да ускорявам до към 2000 оборота е ок но после само шум а ускорението го няма!3-то преди като исках да изпреваря някой автомобил просто давам газ и не свалям предавка а сега даже да сваля файда никаква(няма еластичност)!4-то турбото издава неспицифичен звук (не свири а дрънчи)!5-то разхода се увеличи поне с 1 литър а няма предишната мощност! след консултация с майстора се спряхме на вариянта или да е запушен егр-ра или има един черен клапан който регулирал гейта за последното не съм много сигурен дали така беше!егр клапана бе свален и почистен на ултразвукова вана-промяна никаква!след повърхностен оглед на турбината се оказа че има малко в повече луфт а именно радиален като е леко опирала в охлюва. аксиалния луфт също го има и той ми каза че не е добре да е толкова!когато купих колата майстора каза че турбото ми е’’ напомпано’’ и трябва да се оправи! това не го разбрах и му казах да направи каквото трябва и след като я взех тя не беше вече същата-направо я нямаше тази динамика!турбото е ГАРЕТ GT1444 S и не било с променлива геометрия! ако има някой компетентен да пише моля че не знам какво да правя!

    #2
    колега ако турбото дрънчи изхода е само един -запуши си ушите.шегувам се ,ако наистина е от турбото е за смяна.а пък какъв е тоя майстор където ги чисти на ултразвукова вана не знам,а и не искам да знам и си провери катализатора ако го има още да не се натрошил и да е запушил гърнетата.поздрави-не се сърди,ама страшни глупости......свали маркуча на турбото и виж дали се върти оста,има ли луфтове.после ако е наред,запали мотора и виж дали прави налягане-САМ ако може ,без МАЙСТОРА.

    Коментар


      #3
      щом дрънчи-разбити втулки на турбото.шумът е по-голям на загрял мотор

      Коментар


        #4
        marinavtom написа:
        колега ако турбото дрънчи изхода е само един -запуши си ушите.шегувам се ,ако наистина е от турбото е за смяна.а пък какъв е тоя майстор където ги чисти на ултразвукова вана не знам,а и не искам да знам и си провери катализатора ако го има още да не се натрошил и да е запушил гърнетата.поздрави-не се сърди,ама страшни глупости......свали маркуча на турбото и виж дали се върти оста,има ли луфтове.после ако е наред,запали мотора и виж дали прави налягане-САМ ако може ,без МАЙСТОРА.
        значи исках да кажа че егр клапана бе разглобен и почистен на ултразвук-стана като нов!после аз майстора го познавам отдавна и смятам че работи страшно прецизно и точно-до сега не съм имал проблеми!лично видях че турбинката на студената част има луфт радиално и даже малко е опирала ,което е за притеснение!незнам просто да търся ли ново турбо или други причини за недостика на мощност и по-високия разход?

        Коментар


          #5
          първо на ръка не трябва да усещаш аксиален луфт.второ турбината е починала.трето -провери колко струва да ти я рециклират и тогава се хвърляй на втора употреба

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            първо на ръка не трябва да усещаш аксиален луфт.второ турбината е починала.трето -провери колко струва да ти я рециклират и тогава се хвърляй на втора употреба
            то така ще е най добре ама ми казаха че ако я рециклират напълно(основен ремонт се водело), цената била към 600лв. на мен ми се вижда малко множко нали?!!

            Коментар


              #7
              е,тогава си търси втора употреба но без никакви луфтове

              Коментар

              Working...
              X