Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Работна температура на JTD

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Airfan написа:
    Dido_Lyubenov написа:
    Само дето има малко подробности :D Голямо дъвкане, направо шоу. Когато се произвежда една серия автомобили от една марка и модел, си има предварителен разчет в коя държава ще се продават. Така че според този фактор, може по VIN да се намерят разлики за различни автомобили от една марка и модел. От друга страна идва въпроса, ако аз живея в Сибир, и съм си купил ФИАТ от магазин в Сибир, какво ще ми се случи, като отида с тоя ФИАТ на екскурзия в Египет Едва ли ще трябва да сменям термостат за да го карам в Египет. Според мен, по-вероятната причина да ги има тези разлики, е някаква промяна внесена от производитела, на някакъв по-късен етап - примерно една година след започване на производството на даден модел. Примерно, някои части за Мареа ТД100 по каталог са различни за произведените до края на първото полугодие на ’97 година и след това. Нещо не им е харесало на инженерите и са го променили. Ама ние тук сме по-специалисти от тях и гледаме к’во пише в общата литература :D Ако беше така, нямаше да има марки и модели, а просто автомобил. Колегата, ако ще сменя термостат, да провери по VIN кой модел е за неговата кола и да слага такъв. Защо ? - трудно е да разберем точната причина.
    Когато погледнеш без VIN излизат всички възможни части и в случая излиза точно един оригинален номер. Няма как под един оригинален номер да се монтират два различни по параметри термостата, така че термостати с различни параметри не са монтирани на това Стило.
    Не отричам това, само казвам кога има разлики в някои части на един и същи модел. А по VIN няма как да има различни части за един възел, тъй като тази информация е конкретно за този автомобил, чиито VIN си въвел. Дадох пример с Мареа-та, защото има значение кога е произведена, има някои разлики. Не знам точно кои са, но има. По VIN винаги излиза това което е за моята Мареа, но в каталозите, има обознчения по години все за Мареа ТД100. Там се вижда че има някои разлики.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #32
      Да де съгласен съм със това ама наще коли ги купуваме от Европа и всички са в умерения пояс,затова в епер излиза тоя тип термостат.Ако си купиш кола от Бразилия или друга държава в екваториалната част по Епер с/у VIN ще излиза термостат с други параметри.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #33
        Колега, другите го казаха, ще повторя и аз - в ЕПЕР винаги излизат всички разновидности на дадена част. Когато въведеш ВИН тогава отново виждаш всички разновидности, но само твоята я виждаш в нормален цвят, а всички други са сиви и не можеш да ги избереш, но ги виждаш. Сега за да не се окаже, че има ЕПЕР за топли и студени страни, или бразилски ЕПЕР - заключвам темата.Прегледай Темата ми за ЕПЕР. Дал съм добри примери с ремъка за моята кола, както и с радиаторчето, което е няколко вида.

        Коментар

        Working...
        X