Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Работна температура на JTD

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мисълта ни беше, че няма такова нещо като за термостат за топли и студени страни.По каталози всичко се води на 88гр, това че започва да отваря по-рано е без значение.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Ми то тогава не ни и трябват щом началото на отваряне е без значение.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        После ние сме остроумничели.Слагайте си летните термостати.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Как действа?Нашите автомобили имат два кръга на охл.система-малък и голям.Големият кръг включва и предният охлаждащ радиатор на колата.Докато охл. течност не е достигнала определена температура, тя циркулира САМО в малкият кръг !Термостата има две основни характеристики: температура при която започва да отваря, и температура при която е напълно отворен.В зависимост от двигателя тази температура може да е различна при различните типове двигателии в зависимост от климатичните условия в съответният географски пояс.Има и редица други параметри например.. колко мм отваря максимално, максимален дебит, но се предполага, че производителите са съобразили всичките тези работи с изискванията на даденият производител на Автомобила.Много Важно е да се знае, че термостата не действа на принципа на двете крайни състояния "отворен-затворен" той може да е съвсем малко отворен, и да пропуска малък дебит .. т.е. като едно кранче... може да регулира дебита. Това е от форума на опел. Нали беседваме,що се впрегаш.Все едно пиеме бира и си говориме.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            FGRC написа:
            Момчета първо аз не съм дистрибутор на авточасти.Второ усещам някаква нервност от ваша страна,никому не нужна.Говориме за термостати и аз цитирам техническа литература.За Стилото пише,че отваря до 88 градуса,затова смятам,че на тези градуси е напълно отворен.Не намирам кой знае каква разлика м/у комънреал на различните производители.Както японските така и другите производители предполагам вграждат термостати според климатичния пояс на който ще се експлоатира колата.За нашият умерен пояс дават начало 82 до към 90 градуса.Това е което имам да кажа и не го натрапвам на никой.Ако прочетете поста на колегата ще видите,че той пита защо италианците монтират различни термостати на едни и същи двигатели и аз се опитвам да му кажа това,което знам.
            Това, което искаха да ти кажат колегите е, че като отвориш Fiat ePer и отидеш в раздела с термостата, по оригинален номер ти излиза един термостат, така че всякакви свободни съчинения за различните температури са дело на някой друг, а не на производителя.

            Коментар


              #21
              Само дето има малко подробности :D Голямо дъвкане, направо шоу. Когато се произвежда една серия автомобили от една марка и модел, си има предварителен разчет в коя държава ще се продават. Така че според този фактор, може по VIN да се намерят разлики за различни автомобили от една марка и модел. От друга страна идва въпроса, ако аз живея в Сибир, и съм си купил ФИАТ от магазин в Сибир, какво ще ми се случи, като отида с тоя ФИАТ на екскурзия в Египет Едва ли ще трябва да сменям термостат за да го карам в Египет. Според мен, по-вероятната причина да ги има тези разлики, е някаква промяна внесена от производитела, на някакъв по-късен етап - примерно една година след започване на производството на даден модел. Примерно, някои части за Мареа ТД100 по каталог са различни за произведените до края на първото полугодие на ’97 година и след това. Нещо не им е харесало на инженерите и са го променили. Ама ние тук сме по-специалисти от тях и гледаме к’во пише в общата литература :D Ако беше така, нямаше да има марки и модели, а просто автомобил. Колегата, ако ще сменя термостат, да провери по VIN кой модел е за неговата кола и да слага такъв. Защо ? - трудно е да разберем точната причина.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                човека питаше защо на едни и същи двигатели Фиат монтират различни по параметър термостати.Прочети първия пост внимателно.Ако си вкараш Фиат от Бразилия сигурно ще бъде с друг вид термостат.Ама верно много я раздухме темата. Фиата от Сибир ще ти работи на по висока температура в Египет.Парното ще ти духа топло и няма да настинеш.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  Ама те не са различни.Кой, къде казва, че са различни ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    78/80 и 86/90 мисля,че са различни.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #25
                      Добре ! Убеди ме !Искам и аз номера на такъв термостат, за да си го купя.п.с. за 78/80 иде реч.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Верно, че просто са дадени по различен начин в двете таблици. В едната има темпертура на която започва да отваря и температура на която е нпълно отворен, а на втората, само температура на която е напълно отворен. Реално, няма как да отговаря само едната температурна граница, затова не са си направили труда от подробно описание. Колега FGRC, в топлите страни не им ли слагат термостти ? Там парно не ти трябва По твоята логика, и от термостат няма нужда :D , щом е сложен там от топлофикация, дано не се сетят и топломер да ми сложат на парното в колата
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          FGRC написа:
                          78/80 и 86/90 мисля,че са различни.
                          Ми не са различни . Един термостат е ! На 78/80* започва да отваря, а на 86/90* е напълно отворен Това го гледаш в едната таблица, нали за един ДВГ. Нито един термостат за ДВГ не работи в такива тесни температурни граници - 2 до 4 градуса.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Немам братле какво да кажа по-вече.Здраве и успехи на всички.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #29
                              FGRC написа:
                              Немам братле какво да кажа по-вече.Здраве и успехи на всички.
                              Колега, не се обиждай, но тоя път не си прав. Няма значение къде секара колата - на севернич полюс или на екватора, от това не се мени работната температура на ДВГ. Може да сменяш охлаждата течност според климатичния пояс, но не и термостата. В топлите страни може да си караш целогодишно с вода или ниско концентриран атифриз - по-бързо се затоплят и охлаждат, а в студените райони с антифриз в по-голяма концентрация - малко повече задържа топлината и не изстива бързо. Това позволява да се топлиш по-качествено.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                Dido_Lyubenov написа:
                                Само дето има малко подробности :D Голямо дъвкане, направо шоу. Когато се произвежда една серия автомобили от една марка и модел, си има предварителен разчет в коя държава ще се продават. Така че според този фактор, може по VIN да се намерят разлики за различни автомобили от една марка и модел. От друга страна идва въпроса, ако аз живея в Сибир, и съм си купил ФИАТ от магазин в Сибир, какво ще ми се случи, като отида с тоя ФИАТ на екскурзия в Египет Едва ли ще трябва да сменям термостат за да го карам в Египет. Според мен, по-вероятната причина да ги има тези разлики, е някаква промяна внесена от производитела, на някакъв по-късен етап - примерно една година след започване на производството на даден модел. Примерно, някои части за Мареа ТД100 по каталог са различни за произведените до края на първото полугодие на ’97 година и след това. Нещо не им е харесало на инженерите и са го променили. Ама ние тук сме по-специалисти от тях и гледаме к’во пише в общата литература :D Ако беше така, нямаше да има марки и модели, а просто автомобил. Колегата, ако ще сменя термостат, да провери по VIN кой модел е за неговата кола и да слага такъв. Защо ? - трудно е да разберем точната причина.
                                Когато погледнеш без VIN излизат всички възможни части и в случая излиза точно един оригинален номер. Няма как под един оригинален номер да се монтират два различни по параметри термостата, така че термостати с различни параметри не са монтирани на това Стило.

                                Коментар

                                Working...
                                X