Мисълта ни беше, че няма такова нещо като за термостат за топли и студени страни.По каталози всичко се води на 88гр, това че започва да отваря по-рано е без значение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Работна температура на JTD
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Как действа?Нашите автомобили имат два кръга на охл.система-малък и голям.Големият кръг включва и предният охлаждащ радиатор на колата.Докато охл. течност не е достигнала определена температура, тя циркулира САМО в малкият кръг !Термостата има две основни характеристики: температура при която започва да отваря, и температура при която е напълно отворен.В зависимост от двигателя тази температура може да е различна при различните типове двигателии в зависимост от климатичните условия в съответният географски пояс.Има и редица други параметри например.. колко мм отваря максимално, максимален дебит, но се предполага, че производителите са съобразили всичките тези работи с изискванията на даденият производител на Автомобила.Много Важно е да се знае, че термостата не действа на принципа на двете крайни състояния "отворен-затворен" той може да е съвсем малко отворен, и да пропуска малък дебит .. т.е. като едно кранче... може да регулира дебита. Това е от форума на опел. Нали беседваме,що се впрегаш.Все едно пиеме бира и си говориме.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Момчета първо аз не съм дистрибутор на авточасти.Второ усещам някаква нервност от ваша страна,никому не нужна.Говориме за термостати и аз цитирам техническа литература.За Стилото пише,че отваря до 88 градуса,затова смятам,че на тези градуси е напълно отворен.Не намирам кой знае каква разлика м/у комънреал на различните производители.Както японските така и другите производители предполагам вграждат термостати според климатичния пояс на който ще се експлоатира колата.За нашият умерен пояс дават начало 82 до към 90 градуса.Това е което имам да кажа и не го натрапвам на никой.Ако прочетете поста на колегата ще видите,че той пита защо италианците монтират различни термостати на едни и същи двигатели и аз се опитвам да му кажа това,което знам.
Коментар
-
Само дето има малко подробности :D Голямо дъвкане, направо шоу. Когато се произвежда една серия автомобили от една марка и модел, си има предварителен разчет в коя държава ще се продават. Така че според този фактор, може по VIN да се намерят разлики за различни автомобили от една марка и модел. От друга страна идва въпроса, ако аз живея в Сибир, и съм си купил ФИАТ от магазин в Сибир, какво ще ми се случи, като отида с тоя ФИАТ на екскурзия в Египет Едва ли ще трябва да сменям термостат за да го карам в Египет. Според мен, по-вероятната причина да ги има тези разлики, е някаква промяна внесена от производитела, на някакъв по-късен етап - примерно една година след започване на производството на даден модел. Примерно, някои части за Мареа ТД100 по каталог са различни за произведените до края на първото полугодие на ’97 година и след това. Нещо не им е харесало на инженерите и са го променили. Ама ние тук сме по-специалисти от тях и гледаме к’во пише в общата литература :D Ако беше така, нямаше да има марки и модели, а просто автомобил. Колегата, ако ще сменя термостат, да провери по VIN кой модел е за неговата кола и да слага такъв. Защо ? - трудно е да разберем точната причина.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
човека питаше защо на едни и същи двигатели Фиат монтират различни по параметър термостати.Прочети първия пост внимателно.Ако си вкараш Фиат от Бразилия сигурно ще бъде с друг вид термостат.Ама верно много я раздухме темата. Фиата от Сибир ще ти работи на по висока температура в Египет.Парното ще ти духа топло и няма да настинеш.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Верно, че просто са дадени по различен начин в двете таблици. В едната има темпертура на която започва да отваря и температура на която е нпълно отворен, а на втората, само температура на която е напълно отворен. Реално, няма как да отговаря само едната температурна граница, затова не са си направили труда от подробно описание. Колега FGRC, в топлите страни не им ли слагат термостти ? Там парно не ти трябва По твоята логика, и от термостат няма нужда :D , щом е сложен там от топлофикация, дано не се сетят и топломер да ми сложат на парното в колатаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
FGRC написа:78/80 и 86/90 мисля,че са различни.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
FGRC написа:Немам братле какво да кажа по-вече.Здраве и успехи на всички.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Само дето има малко подробности :D Голямо дъвкане, направо шоу. Когато се произвежда една серия автомобили от една марка и модел, си има предварителен разчет в коя държава ще се продават. Така че според този фактор, може по VIN да се намерят разлики за различни автомобили от една марка и модел. От друга страна идва въпроса, ако аз живея в Сибир, и съм си купил ФИАТ от магазин в Сибир, какво ще ми се случи, като отида с тоя ФИАТ на екскурзия в Египет Едва ли ще трябва да сменям термостат за да го карам в Египет. Според мен, по-вероятната причина да ги има тези разлики, е някаква промяна внесена от производитела, на някакъв по-късен етап - примерно една година след започване на производството на даден модел. Примерно, някои части за Мареа ТД100 по каталог са различни за произведените до края на първото полугодие на ’97 година и след това. Нещо не им е харесало на инженерите и са го променили. Ама ние тук сме по-специалисти от тях и гледаме к’во пише в общата литература :D Ако беше така, нямаше да има марки и модели, а просто автомобил. Колегата, ако ще сменя термостат, да провери по VIN кой модел е за неговата кола и да слага такъв. Защо ? - трудно е да разберем точната причина.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар