Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Работна температура на JTD

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Работна температура на JTD

    Здравейте колеги,Имам един проблем, който не мога да реша и ми трябват малко жокери.Става въпрос за JTD.Предполагам знаете, че на част от тези мотори се монтират термостати, които отварят на 78/82 градуса и други, които отварят на 86/90 градуса.Респективно работните температури на моторите ще имат разлика от около 10 градуса.Защо италианеца е направил това? Не е ли най-добре всички модели да са на 90 градуса?Какви ще бъдат последствията ако на мотор с оригинален термостат 78/82 се сложи 86/90?1. Работната температура ще се повиши. Това е ясно.2. Какво ще бъде влиянието върху ЕКУто? Ще се понижи ли разхода или компа ще реши, че колата започва да прегрява и ще държи постоянно вентилатора включен да се бори с термостата?3. Кои са факторите, от които се определя работната температура от конструкторите?- Надморска височина;- Средна годишна температура на държавата, за която е предназначена колата;- Натовареност на мотора; Много не ми достигат знанията в тази посока, затова силно се надявам знаещите да се включат.

    #2
    Всички термостати за жтд105/110 и 115 са на 88гр. !!!
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Въпроса не беше за конкретни двигатели, а по принцип.За да няма повече съмнения ето:
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Така май е по-добре:
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Колега прочети много внимателно написаното !Избягвам да пиша неща, в които не съм сигурен.Ако трябва ползвай гугъл транслейт, а ако и той не свърши работа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...017860#1017860
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            И мен преди време ме бяха подвели, че имало било 2 вида термостати, на 82 и на 88, но без да видя тази таблица. А то си пише като за деца, защочва да отваря, напълно отворен... Утепах се да търся из нета термостат на 82 и така и не намерих, което е нормално, защоито всички са на 88!
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Термостата се стреми да поддържа температурата, на която отваря/затваря, а не тази на която е напълно отворен. Ако и за това имаме спор значи темата е за боклука.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                В крайна сметка какво питаш?Защо има два вида термостати или защо е сложен термостат?Формулирай си въпроса, а не почвай да извърташ темата...На първия зададен въпрос ти се отговори.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  За Европа и скандинавските държави се слагат термостати,които отварят на по висока температура а за по топлите страни на по ниска.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    Въпроса за термостатите на JTD, е дъвкан, дъвкан,.... Истината е 88 градуса. Няма зимен/летен термостат.
                    00' Bravo 105 JTD

                    Коментар


                      #11
                      FGRC написа:
                      За Европа и скандинавските държави се слагат термостати,които отварят на по висока температура а за по топлите страни на по ниска.
                      Аз се намирам в по-топла страна. Тук ми искат парт номера за термостата, за да си го поръчам от Фиат.Ще може ли да ми дадеш парт номера за моята по-топла страна, за да знам кой термостат да поръчам?
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        @ВО -
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Това не е моя измислица а от ръководство за ремонт на японски автомобили.Човека пита защо има 2вида .Съгласно превода от италиански,термостата на Стилото на 88 градуса е напълно отворен.Ако се вярва на това значи,че той започва да отваря на 82. --> http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            FGRC написа:
                            Това не е моя измислица а от ръководство за ремонт на японски автомобили.Човека пита защо има 2вида .Съгласно превода от италиански,термостата на Стилото на 88 градуса е напълно отворен.Ако се вярва на това значи,че той започва да отваря на 82. --> http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
                            тук не говорим за японски коли. Колегата ВО поиска номер, че му трябва да си вземе за страна с топъл климат, покажете ми термостат, който е напълно отворил на 88, че да купувам моментално.За жтд, не за жигула, хонда или бмв
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Момчета първо аз не съм дистрибутор на авточасти.Второ усещам някаква нервност от ваша страна,никому не нужна.Говориме за термостати и аз цитирам техническа литература.За Стилото пише,че отваря до 88 градуса,затова смятам,че на тези градуси е напълно отворен.Не намирам кой знае каква разлика м/у комънреал на различните производители.Както японските така и другите производители предполагам вграждат термостати според климатичния пояс на който ще се експлоатира колата.За нашият умерен пояс дават начало 82 до към 90 градуса.Това е което имам да кажа и не го натрапвам на никой.Ако прочетете поста на колегата ще видите,че той пита защо италианците монтират различни термостати на едни и същи двигатели и аз се опитвам да му кажа това,което знам.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар

                              Working...
                              X