Здравейте колеги,Имам един проблем, който не мога да реша и ми трябват малко жокери.Става въпрос за JTD.Предполагам знаете, че на част от тези мотори се монтират термостати, които отварят на 78/82 градуса и други, които отварят на 86/90 градуса.Респективно работните температури на моторите ще имат разлика от около 10 градуса.Защо италианеца е направил това? Не е ли най-добре всички модели да са на 90 градуса?Какви ще бъдат последствията ако на мотор с оригинален термостат 78/82 се сложи 86/90?1. Работната температура ще се повиши. Това е ясно.2. Какво ще бъде влиянието върху ЕКУто? Ще се понижи ли разхода или компа ще реши, че колата започва да прегрява и ще държи постоянно вентилатора включен да се бори с термостата?3. Кои са факторите, от които се определя работната температура от конструкторите?- Надморска височина;- Средна годишна температура на държавата, за която е предназначена колата;- Натовареност на мотора; Много не ми достигат знанията в тази посока, затова силно се надявам знаещите да се включат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Работна температура на JTD
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колега прочети много внимателно написаното !Избягвам да пиша неща, в които не съм сигурен.Ако трябва ползвай гугъл транслейт, а ако и той не свърши работа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...017860#1017860F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
И мен преди време ме бяха подвели, че имало било 2 вида термостати, на 82 и на 88, но без да видя тази таблица. А то си пише като за деца, защочва да отваря, напълно отворен... Утепах се да търся из нета термостат на 82 и така и не намерих, което е нормално, защоито всички са на 88!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
В крайна сметка какво питаш?Защо има два вида термостати или защо е сложен термостат?Формулирай си въпроса, а не почвай да извърташ темата...На първия зададен въпрос ти се отговори.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
FGRC написа:За Европа и скандинавските държави се слагат термостати,които отварят на по висока температура а за по топлите страни на по ниска.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Това не е моя измислица а от ръководство за ремонт на японски автомобили.Човека пита защо има 2вида .Съгласно превода от италиански,термостата на Стилото на 88 градуса е напълно отворен.Ако се вярва на това значи,че той започва да отваря на 82. --> http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theaterFiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Това не е моя измислица а от ръководство за ремонт на японски автомобили.Човека пита защо има 2вида .Съгласно превода от италиански,термостата на Стилото на 88 градуса е напълно отворен.Ако се вярва на това значи,че той започва да отваря на 82. --> http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theaterLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Момчета първо аз не съм дистрибутор на авточасти.Второ усещам някаква нервност от ваша страна,никому не нужна.Говориме за термостати и аз цитирам техническа литература.За Стилото пише,че отваря до 88 градуса,затова смятам,че на тези градуси е напълно отворен.Не намирам кой знае каква разлика м/у комънреал на различните производители.Както японските така и другите производители предполагам вграждат термостати според климатичния пояс на който ще се експлоатира колата.За нашият умерен пояс дават начало 82 до към 90 градуса.Това е което имам да кажа и не го натрапвам на никой.Ако прочетете поста на колегата ще видите,че той пита защо италианците монтират различни термостати на едни и същи двигатели и аз се опитвам да му кажа това,което знам.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар