Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Жужене от към Динамото на Fiat Brava 1.9 TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Жужене от към Динамото на Fiat Brava 1.9 TD100

    Здравейте колеги, имам следния проблем: като работи колата се чува едно жужене от към динамото и като се свали ремака и се заварти ролката му се чува шум от нея. Какво може да ми кажете? Това самата ролка ли е или нещо в динамо и как се сваля?Благодаря предварително....
    TheHell

    #2
    лагер на динамото ,но за всеки случай провери и другите ролки

    Коментар


      #3
      Нямаш на идея какъв екшън ти предстои!

      Коментар


        #4
        Много хубаво приключение е ако го правиш за първи път.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157Прочети и осмисли всичко преди да започнеш.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          екшъна не е чак толкова голям ,не се притеснявай,просто е малко по-трудно свалянето на динамото

          Коментар


            #6
            Я кажи, като свалиш ремъка, това жужене илма ли го, че ми се струва че се вкарваш в едни филми с Джеймс Бонд :D Сигурен ли си че това жужене не е от авансаторния клапан на ГНП ? Той си жужи като работи ДВГ.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Dido_Lyubenov написа:
              Я кажи, като свалиш ремъка, това жужене илма ли го, че ми се струва че се вкарваш в едни филми с Джеймс Бонд :D Сигурен ли си че това жужене не е от авансаторния клапан на ГНП ? Той си жужи като работи ДВГ.
              Не колега... като махна ремака това допалнителното спира, иначе на авансатора си го знам то там няма как да се обарка, а и като завартях ролката на динамото се чува румолене
              TheHell

              Коментар


                #8
                Аха, ясно.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  колеги не е чак такъв филм?! аз моето като го свалях не съм разглобявал нищо?!само лапата на скоростите(отзад) и напънах мотора с една тръба и го извадих????!!!!!!

                  Коментар


                    #10
                    marinavtom написа:
                    колеги не е чак такъв филм?! аз моето като го свалях не съм разглобявал нищо?!само лапата на скоростите(отзад) и напънах мотора с една тръба и го извадих????!!!!!!
                    Да бе ! Те затова по сервизите се мъччат полуска да свалят :D
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Koлегата се оказа доста грамотен.Това е един от лесните начини за сваляне.Поздравлявам го.
                      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                      Коментар


                        #12
                        FGRC написа:
                        Koлегата се оказа доста грамотен.Това е един от лесните начини за сваляне.Поздравлявам го.
                        кой е лесния начин, този със скоростите и напаването на двигателя или?
                        TheHell

                        Коментар


                          #13
                          темата е за коша благодаря
                          TheHell

                          Коментар


                            #14
                            Е тва сега беше много тъпо........Защо е за коша темата колега , реши ли проблема , алтернатора сваля ли го , как , и т.н. ....какъв е смисъла да се започват теми и да се пише по тях , като 90% от темите завършват така...някои колеги дори не си правят труда да пишат че темата е за коша...Все пак на всеки може да се случи същото , и след като вече веднъж е засегната тази тема , достатъчно е да ползваш търсачката и да четеш...А така само се пускат нови теми за едни и същи неща и на всички им омръзва едно и също да дъвчат и спират да отговарят , и абсолютно се губи смисъла на форума
                            Fiat Marea Weekend
                            HLX 1,9 TD 100
                            1999

                            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                            Коментар


                              #15
                              tomito9902 написа:
                              Е тва сега беше много тъпо........Защо е за коша темата колега , реши ли проблема , алтернатора сваля ли го , как , и т.н. ....какъв е смисъла да се започват теми и да се пише по тях , като 90% от темите завършват така...някои колеги дори не си правят труда да пишат че темата е за коша...Все пак на всеки може да се случи същото , и след като вече веднъж е засегната тази тема , достатъчно е да ползваш търсачката и да четеш...А така само се пускат нови теми за едни и същи неща и на всички им омръзва едно и също да дъвчат и спират да отговарят , и абсолютно се губи смисъла на форума
                              Ами нищо конкретно колега динамото го свалихме в сервиз, алтернатора беше добре, четки всичко беше ок само сменихме лагерите че бяха разбити и това е, но жуженето си остана за мое съжаление... а темата е за коша защото дори не сам го правил аз видях какво е но няма с какво да помогна...съжалявам...
                              TheHell

                              Коментар

                              Working...
                              X