Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с маслото на FIAT Stilo 1.9 JTD 115к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с маслото на FIAT Stilo 1.9 JTD 115к.с.

    Колеги, сменявам 3-ти семеринга на коленовия вал отпред и след 200-300 км. изтича маслото от семеринга.Проверих шийката на коленовия вал и тя няма никакъв засек. Чудим се от къде идва проблема! Ако знаете нещо пишете ни!! Благодаря предварително!
    FIAT Abarth Grande Punto S2000 и Lancia Delta Integrale HF Turbo
    ЛЕГЕНДИТЕ

    #2
    Провери си отдушника на картерните газове да не е запушен или полу-запушен.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      +1 запушена вентилация на картерни газове,вследствие на което се получава налягане в картера и съответно това налягане избива през симерината

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с маслото на FIAT Stilo 1.9 JTD 115к.с.

        hrisiqta написа:
        Колеги, сменявам 3-ти семеринга на коленовия вал отпред и след 200-300 км. изтича маслото от семеринга.Проверих шийката на коленовия вал и тя няма никакъв засек. Чудим се от къде идва проблема! Ако знаете нещо пишете ни!! Благодаря предварително!
        Защо смени семерингите - течаха много или леко сълзяха колкото да цапат?
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Турбинката как е ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Благодаря.Но и него го проверихме- не е запушен!Ако знаеш още нещо пиши!
            FIAT Abarth Grande Punto S2000 и Lancia Delta Integrale HF Turbo
            ЛЕГЕНДИТЕ

            Коментар


              #7
              Проверих и вентилацията, но не е запушена! Семерингите ги смених, защото имаха голям теч. Турбината не съм я гледал.Но щея погледна и ще ви пиша.Ако се сетите за още някоя причина, пишете.Благодаря.
              FIAT Abarth Grande Punto S2000 и Lancia Delta Integrale HF Turbo
              ЛЕГЕНДИТЕ

              Коментар


                #8
                Много масло в двигателя. Ако я караш леко няма проблем, но ако я вкарваш в повече обороти и протича, виждал съм го няколко пъти при различни автомобили. Повишено е налягането вътре в самият двигател. Отдушника не ти е запушен, тогава остава мотора да е много сдухан или от някъде да надува. Издухана гарнитура на главата....... П.С. трябва да провериш колко е налягането в двигателя.П.С2 колко трябва да е нормалното налягане в двигателя?

                Коментар


                  #9
                  Семерингът се монтира в маслената помпа и няма нищо общо с картерното налягане.Просто при монтажа го увреждат или са некачествени/с изтекъл срок на годност/.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    Семеринга наистина е на маслената помпа, но си има връзка с картера. Все пак долния край на помпата ляга на картера. Помисли малко и ще видиш, че грешиш.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря ви колеги, засега още не тече, но ще проверя всичко което ми казахте.Благодаря, пишете ако се сетите още нещо.
                      FIAT Abarth Grande Punto S2000 и Lancia Delta Integrale HF Turbo
                      ЛЕГЕНДИТЕ

                      Коментар


                        #12
                        Открих, че има голям аксиален луфт.Може ли да е от него?Знаете ли колко е допустимия луфт?Двигателя е на 130 000км.
                        FIAT Abarth Grande Punto S2000 и Lancia Delta Integrale HF Turbo
                        ЛЕГЕНДИТЕ

                        Коментар


                          #13
                          Ако говориш за коляновия вал отивай да го оправиш докато е време.Що се отнася до картерното налягане то е последното нещо което може да доведе до ОМАСЛЯВАНЕ само около семеринга.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            Най-вероятно при монтара на семеринга е подгънат маншета, затова тече яко.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              Не е изключено и мястото на което семеринга контактува с коляновия вал да е износено или надрано и свмеринга да не уплътнява добре.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X