Не ни остава друго,освен да почакаме 3-4дни. Аз купих ремонтен комплект от Бош,но с доста ходене по мъките-опитваха се да ме убедят,че акцията е безмислена. Досещаш се защо?За да ми набутат нов регулатор на супер,мега,единствена промоционална цена от около 300лв. Утре ще се опитам да намеря опаковката с парт номера. А колко ще изкара почистването е неясно.Колкото-толкова.Засега съм минал около 10000км и нямам оплакване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат стило - светва Check-а и колата гасне
Collapse
X
-
ако проблема е в регулатора ,грешката щеше да е 1671.на мен един път ми се случи въпросното изгасване,грешката беше 0191.махнах регулатора,почистих добре,капнах му малко чисто масло,сложих го и -никакви проблеми.извода-не бързай да го сменяш.колата е угаснала,защото е блокирал регулатора, най- вероятно от боклуци
Коментар
-
ivel написа:ако проблема е в регулатора ,грешката щеше да е 1671.на мен един път ми се случи въпросното изгасване,грешката беше 0191.махнах регулатора,почистих добре,капнах му малко чисто масло,сложих го и -никакви проблеми.извода-не бързай да го сменяш.колата е угаснала,защото е блокирал регулатора, най- вероятно от боклуциOctavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Колеги, да ви кажа и за моя опит с този регулатор. С Ланчията ми (2,4 JTD) преди две години имах проблеми с него. Ходих на диагностика, където ми казаха, че от него е проблема. Човекът го извади и го напръска с контактен спрей. След това половин година нямаше проблем. Но после колата пак взе да угасва. Така още 2-3 пъти го вадих за почистване и всеки път интервалът, в който карах безпроблемно, се скъсяваше. Накрая го намерих от един колега от форумите, който ми го продаде за 70 лв. (доколкото бях чувал цената за нов е около 500 лв.). Сложих го и вече две години няма проблем.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар