Проблемът е следния.Колата работи нормално,докато в един момент изписва Engine Fault и светва Cheka,след което колата изгасва. Изчаквам малко,запалвам отново и продължавам.Колата си работи нормално.След някой и друг ден прави пак същото нещо.На диагностика показа проблем в клапан за налягане на турбото.Свалих клапана и го раглобих.Филтрите му ги почистих внимателно.Премерих съпротивлението на соленоида-15,03 ом.Сглобих внимателно клапана и го монтирах на друго място-на пластмасовия капак на акумулатора.След три дни отново се появи същия проблем.Каво да предприема по-нататък?Да купя нов клапан или да търся други причина за проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат стило - светва Check-а и колата гасне
Collapse
X
-
Щом изгасва пробвай със смяна на датчика за положение на коляновия вал..другото според мен е съвпадение. Може да е заради самото изгасване. Може и да е стара грешка. Сигурно си разглобил соленоида за управление на променливата геометрия на турбото, или имаш предвид MAP?Каталожен номер: 7517155А Оригинален номер: 46481639, 46806128, 60816553Ще ти трябва канал, щото е над скоростната кутия, гледано отдолу.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Здравейте колеги.Направихме отново диагностика на Стилото и за моя изненада грешката е Р0191. Оказа се,че проблема не е нито в турбото, нито в клапана за налягане на турбото(вината е в нас).Сега мисля,че вече може да потърсим истинската причина.Според мен тя(причината) или е в датчик за налягане на горивото или в клапан за налягане на горивото.Очаквам вашите коментари.
Коментар
-
P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Performance (FRP) Обаче от това според мен няма да ти се изгаси двигателя.http://www.fiatforum.com/stilo/26190...mlСпоред мен се записва в момента на спиране, като при мен. Държа на това, което писах по-горе.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Бих искал да споделя и моите премеждия с въпросния регулатор. Колата ми изгасна няколко пъти в движение.След всяко гаснене се налагаше да поизчакам около една минута и запалваше.Записаната грешка беше същата-Р0191.Набедих датчика,намиращ се на рейката.Колега от форума ми даде безплатен съвет-по време на работа на двигателя да откача куплунга на въпросния датчик.Откачих го,но двигателя продължи да работи.Следователно датчика отпадна като вариант.Отпадна и помпата-трите помпени елемента са сменени преди около 10000км срещу скромната сума от 450лв.Събрах смелост и смъкнах регулатора.Изчистих цедката й с въздух под силно налягане (имаше фини метални стружки,останали от старите помпени елементи.Гадовете от Бош бяха сметнали за излишно да ги чистят при смяна на елементите-защо да ги чистят,като могат да ме поклатят след време за нов регулатор.) Смених два о-пръстена,един гумен(черен) и един тефлонов(бял).И двата нови пръстена бяха в общ ремонтен комплект на Бош,струващ пет лева. Гасненето и записването на грешки приключи. Имам регулатор,който не подържа стабилни обороти на празен ход,но поне двигателят не гасне.За тестване е добър.Мога да ти го пратя за проба,но с уговорката да ми го върнеш.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Колега Red Storm изключително ти благодаря за отзивчивостта(разбира се и на всички останали).Преди малко свалихме регулатора и го почистихме с компресора.Не видяхме обаче цедка и не разбрахме как се сваля тефлоновия пръстен.Обясни как се сваля тефлоновия пръстен и къде е цедката.Ако няма резултат тогава ще сменяваме "О" пръстена и тефлоновия.
Коментар
-
Филтърчето(цедката) е метално и е на върха на регулатора-влиза в самата помпа.Не сте го видяли,защото е с много фина мрежа и прилича на калпаче.Дори и към силна светлина да го гледаш няма да се види просвет.А може и да е свален,ако е правен неуспешен опит за почистване.Сваля се и той с лек напън.После при монтажа стои малко хлабаво,но няма къде да отиде.Евентуално при следващо вадене ще остане вътре. А може и сега да е останало в помпата. На ЖТД 105 няма такъв филтър.А регулатора е същия.Двата (от 105 и 115)са взаимозаменяеми.В търговската мрежа се прадлагат с различни продуктови номера.Липсата на филтъра е единствената разлика.Имам спомени,че колегата Дидо кара с регулатор от Марея ЖТД130,петцилиндрова.Значи и такъв става. Тефлоновия пръстен излиза с напъване и съответно деформиране.Не го сваляйте,без да имате нов ремонтен комплект.Пробвайте засега само с чистене или временно без филтър. Утре мога да снимам моя тренировъчен регулатор,но и той няма филтър.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар