Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Син малък маркуч към турбото на Стило 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Така като гледам, този дим е от пропуск по изпускателната система, най-вероятно тръбата на ЕГР-а. Голямото количество дим при включен маркуч към турбото ми говори за липса на въздух за запалване - много нафта но неизгоряла. Започвам да си мисля че колегата който каза за проблем с тротъл бодито ще излезе напълно прав. Май ти трябва сервиз, в който не гледат да те метнат на върбите. За всеки случай изолирай тръбата към ЕГР-а, да не пуши от там, и като гледам как се държи, наистина е вероятно да е запецнал клапана му, и допълнително да влошава нещата.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #47
      Имам чувството,че колектора/смукателния/ и катализатора са му страшно задръстени.На тая кола и липсва въздух.Другото което остава е да има проблеми по клапаните.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #48
        iakvvu написа:
        Колега свали маркучът откъм студената страна на турбото(този след дебитомера) и провери състоянието на турбината.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #49
          Здравейте,вчера затапих EGR клапана и напръсках WD-40 оста на гъбката на турбината,последваха многократни нормални запалвания и около 50 навъртяни километра..За сега това е със сагата от симптома към диагнозата.Благодаря на Всички,които се опитаха да помогнат.

          Коментар

          Working...
          X