Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Син малък маркуч към турбото на Стило 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Да добавя,че при опит да запаля преди да махна синия маркуч двигателния отсек се изпълва с бял пушек идващ някъде от към турбината, а когато си пали нормално няма толкова много пушек.

    Коментар


      #32
      Колега свали маркучът откъм студената страна на турбото(този след дебитомера) и провери състоянието на турбината.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #33
        Здравейте,днес колата мина на диагностика и заключението на майстора е че програмата не е засекла грешки.Относно проверката на турбината,какво да проверя и какви колега са ти предварителни предположения?

        Коментар


          #34
          Затапи си ЕГР-а.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #35
            ЕГР-а е последното нещо, което може да пречи на паленето. Трябва да разбере от къде излиза белия дим в двигтелния отсек. Ето това мисля че ще покаже къде е проблема.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #36
              Здравейте колеги, пушека идва от това място:http://imageshack.us/photo/my-images...toidvapush.jpgПонеже не винаги го прави този номер, като го направи пак може и видео да кача.

              Коментар


                #37
                Dido_Lyubenov написа:
                ЕГР-а е последното нещо, което може да пречи на паленето. Трябва да разбере от къде излиза белия дим в двигтелния отсек. Ето това мисля че ще покаже къде е проблема.
                Щом казваш...
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  ЕГР-а трябва да е останал в много голям процент отворен за да пречи на паленето.Ако следваме логиката...... когато се извади маркуча от турбината, геометрията застава в положение в което не създава съпротивление на газовете. От там следва, че ако ЕГР-а е останал блокирал дори и в много голям % няма да се връща нищо към двигателя. Сложен ли е маркуча геометрията създава съпротивление и ако ЕГР-а е отворен има връщане през него, това връщане може да спъва паленето.Също така може да си има проблем с вакумите, затова и по напред казах да си провери дросела, но колегата @iakvvu пое инициативата да обяснява и затова нищо не съм казвал.Като начало да изключи вакума към дросела, по лесно е и ако продължава да прави номера да си затапи ЕГР-а. Ако отново има проблем тогава ще го мислим :D

                  Коментар


                    #39
                    Здравейте колеги! Какво се случи днес:При изолиран вакумен маркуч на дросела колата запали нормално,поработи няколко минути и я загасих,след 20 мин последва ново успешно запалване.на третия път обаче запали и при опит да подам газ оборотите станаха нестабилни и изгасна ,като на дисплея се изписа:ALTERNATOR FAILURE.

                    Коментар


                      #40
                      Ако трябва а сме точни, независимо от геометрията на турбината, ако ЕГР-а останал напълно или поне над 50% отворен, когато цилиндрите засмучат въздух, то всичко което може да мине през ЕГР-а, ще мине през него, защото от към смукателния колектор се получава вакуум, а както и да го погледнем, ауспуха и турбината оказват съпротивление на изпускателната система. Така като гледам, май му е откачен маркуча за вентилация на капака на клапаните, или е спукан щуцера, за да изпушва от посочената зона. Ако е така, то този пропуск лъже и дебитомера при работа на ДВГ, и пак не стигаме до проблема с паленето. Някой каза че дебитомера не оказва вличние на запалването, наистна ли е така ? Възможно ли е ЕКУ да пуска малко нафта защото дебитомера отчита малко входящ въздух и затова да не иска да запали ? А това с геометрията на турбината да оказва по някакъв друг начин влияние върху паленето ? п.п. Това с алтернатора може да е страничен ефект от нестабилните обороти и изгасването.
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        djart написа:
                        Здравейте колеги! Какво се случи днес:При изолиран вакумен маркуч на дросела колата запали нормално,поработи няколко минути и я загасих,след 20 мин последва ново успешно запалване.на третия път обаче запали и при опит да подам газ оборотите станаха нестабилни и изгасна ,като на дисплея се изписа:ALTERNATOR FAILURE.
                        Ареее, нов симптом...Тук станахме като при доктор Хаус
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #42
                          Ето, вече качих и видео на пушека от къде излиза.http://www.youtube.com/watch?v=YToO-...ature=youtu.be

                          Коментар


                            #43
                            И аз смятам,че грешката за алтернатора може да се игнорира.

                            Коментар


                              #44
                              Лелееее, то като ядрен рактор пали тва бе Колега, махни тази кора дето е върху ДВГ - на 4 шпилки се държи, ще се види по-ясно. Така виждаме че пуши от всички страни, обаче кой го изпуска този дим не се вижда. Все пак този дим направо ме метна в тъча. Ако те притеснява нещо да свалиш кората - декоративна е и обезшумява. Абсолютно нищо страшно няма да се махне и да се погледне какво се случва под нея.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                Колеги ето друго видео без капака на двигателя:1. http://www.youtube.com/watch?v=uRtuW...ature=youtu.beТука съм снимал от по - близо2. http://www.youtube.com/watch?v=Trw33...ature=youtu.be3. http://www.youtube.com/watch?v=6TyhU...ature=youtu.be

                                Коментар

                                Working...
                                X